0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
1.6 fsi için bu araç ağır kaçar biraz,zira octiye bile zorgidiyor.ayrıca otomatik vites olmasıda yakıt için felaket olur daha ziyade yerinden kalkana kadar hortumla çeker gibi bana göre.ama araç güzel.aile arabası için ideal.
Alt devirlerde yüksek karoser ağırlığını taşımakta zorlanan motor, otomatik şanzımanın da etkisiyle Touran'a yüksek performans sağlayamıyor. Manuel de kullanılabilen otomatik şanzımanlar devrini açan Tiptronik şanzımanın her iki modda da normal kullanımı genel olarak sorunsuz. Hızlı ve sarsıntısız vites değişimi gerçekten başarılı ama özellikle kick down yapıp vites düşürerek hızlanma isteklerinde motorla uyumuyla ilgili soru işaretleri beliriyor. Ani güç taleplerinde gerektiğinde iki vites birden düşürülse de motor beklenen patlamayı yaşatamıyor. Bu da otomobilin kıvraklığını elinden alıyor. Yakın oranlı oranlar nedeniyle düşük eğimlerde bile hafif gaz pedalı hareketlerinde sık sık vites değiştirilmesi de sürücünün canının sıkıyor. Böyle durumlarda manuel modu kullanmak daha iyi gibi görünüyor ama bu sefer de kimi zaman motorun alt devirlerindeki hantallığa yakalanılabiliyor. Bu dezavantajlar göz önüne alınarak Touran Tiptronik'te sadece sakin kullanıcıların otomatik konforunu yansıtan sürüşlerden memnun kalabileceğini söyleyebiliriz. Bu tip kullanıcılar da yokuşlara tırmanırken aracın isteksiz performansından tatmin olamayabilir.Manuel vitesli versiyonunda 100 km/9.0 lt'lik test tüketimi saptadığımız Touran'ın Tiptronik şanzımanlı kardeşi de 9.3 litrelik test ortalaması sundu.
Eko mod ayrı yardırking modu ayrı zaten abi arada bir yardırking moduna almak lazım arabayı:hanz:
Seat Altea XL de bak bence, 1.4 TSI motor, ESP standart
Kadir araç kime?