Abi tüm direklerde motorlar var,yastıkları şişiren motorlar.Perde ayrı parçalar halinde değil,tek parça,sağ ve solda 2 adet.Onu 6 adet saymayacaksın işte,2 adet
Ya gerçi açıldığında perdelerin içinde 6 adet ayrı yastık oluyor birbirinden ayrı şişen ama,bana ters geliyor işte anla
Yoksa bizim araçta aynı biliyosun
Zonnk, motor değil onlar airbag gas generator diye geçer. Havayastığı sayısı konusunda haklısın.
Perde havayastıkları tek parça halindedir ama bazı modellerde açıldığında iki parçaymış gibi gözükürler. Perde havayastıkları büyük olduğundan tek bir jeneratör yetmez o yüzden de hem başta hemde sonda iki tane jeneratör bulunur. Yan yani thorax havayastıklarında ön havayastıklarında olduğu gibi tek jeneratör bulunur. Yanlız havayastıklarının bazılarında iki aşamalı jeneratör bulunur bu da çarpma kuvvetine göre tamamının veya bir kısmının açılmasını sağlar. Ama ikinci aşamanın devreye girmesini ancak yüksek hızlı kamera ile görebilirsin.
Dikkatli bakılırsada direksiyon ve ön yolcu havayastığının göğüste nereden açılacağı görülebilir, buna da tear line diyorlar. Yani airbag açılma çizgisi.
Haftayada emniyet kemerleri için ufak bir kurs veririm