iyi akşamlar
2011 model yeti 1.2 dsg active araç almıştım ve ilk iki yıl herhangi bir sıkıntı yaşamadım. garanti süresi bittikten sonraki dönemde arabayı çalıştırdığımda motordon bir ses gelmeye başladı ve araba ısınınca ses gidiyordu. daha sonra ise arabada motor ikaz lambası yandı ve araba ilk çalıştırdığımda .
çalışmadı ikinci kez çalıştırdığımda çalıştı. balıkesirde yaşadığım ve yetkili servis olmadığı için özel servise gittim aracın triger zinciri gevşemiş değişmesi gerekiyor dediler ve bu kilometrede böyle bir arıza normal değil dediler. aracım şuan48000 km.de. bende bursadaki yetkili servisi aradım onlarda aracı çekiciyle göndermemi söylediler. bende çekiciyle aracı gönderdim ve araç gönderirken çalışıyordu. aracı servis kontrol etti zincir kopmuş siboplar yamulmuş ve motor silindir kapağını açmamız gerekiyor dediler bende ne gerekiyorsa yapın dedim fakat sonradan düşündüğümde çalışarak gönderdiğim arabanın sibobu yamuksa zinciri kopuksa araç nasıl çalışır acaba. şuanda serviste aracım bekliyor. silindir kapağı açıldı içinde bir sıkıntı yok dediler ve yaklaşık 3500tl masraf çıkardılar.aracın bu kilometrede böyle bir arıza yapması normal mi normalse tüketicinin suçu ne sorun çıkmasın diye sıfır araç alıyosun aldığı araba üç yıl sonra arıza yapıyo ben bu işin içinden çıkamadım ve skodadan soğudum artık hayatta skodanın yanından geçmem. garanti ve iyi niyet süreside bittiği için sanırım bu ücreti ödemek zorundayım bana bu konuda yardımcı olabilecek ve akıl verebilecek arkadaşlar varmı ...teşekkür ederim.