škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Skoda Yeti sahipleri ve sevenleri kulübü

dartgke · 536 · 395355

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: miyop;621020


Karoq fiyatları, muhtemelen, Ateca seviyesinde olacaktır diye düşünüyorum. Aynı bantlarda üretiliyorlar, mekanik ve elektronik donanımları da hemen hemen aynı. 4x2 Karok larda Yeti deki bağımsız arka süspansiyon yok ve variofleks koltuklar opsiyonel. Kabin içinde ise, Yeti de olmayan, bol miktarda elektronik oyuncak mevcut.


Eğer Karoq da arka bağımsız süspansiyon yoksa Yeti de olan yol tutuş ve konforda yok demektir. Bence elektronik oyuncaktan ziyade yol tutuş ve konfor daha önemlidir. Yeti de varioflex koltuklarda oldukça kullanışlı bunun da Karoq da opsiyonel olması iyi olmamış. Karoq da sanıyorum 1.6 TDI motor seçeneğide olmayacak.


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
Alıntı yapılan: rocky62;621039
Eğer Karoq da arka bağımsız süspansiyon yoksa Yeti de olan yol tutuş ve konforda yok demektir. Bence elektronik oyuncaktan ziyade yol tutuş ve konfor daha önemlidir. Yeti de varioflex koltuklarda oldukça kullanışlı bunun da Karoq da opsiyonel olması iyi olmamış. Karoq da sanıyorum 1.6 TDI motor seçeneğide olmayacak.


Lansmanı sırasında, Karok da 1.6 TDI motor seçeneğinin bulunacağı açıklanmıştı. Türkiye de satılması da, kuvvetli ihtimaldir.

Halihazırda, Tiguan ve Ateka nın aynı motora sahip modelleri Türkiye' de satılıyorlar. Karok bu iki modelin arasında bir fiyat ile gelirse, pek cazip olmayacaktır.


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Ben Türkiye için Karoq da 1.6 TDI motor seçeneği olacağını sanmıyorum sanki Karoq ilk açıklandığında böyle bir şeyler kulağımda kalmış bir diğer nedeni Yeti de ilk makyajlı kasalarda 2014 ve 2015 den sonra 1.6 TDI Türkiye'ye gelmedi. 1.2 ve 1.4 TSI olarak geldiler diye hatırlıyorum. Karoq satış politikaları için düşük fiyatla benzinli olarak gelir diye düşünüyorum. Eğer Tiguan Ve Ateca fiyatlarında olursa iyi bir satış grafiği yakalayacağını sanmam.
« Son Düzenleme: 08 Ağustos 2017, 21:53:15 Gönderen: rocky62 »


Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
Şkoda'nın Yeti'den vazgeçmesinin tek sebebi maliyet ve MQB platformunu kullanmadığı için . Artık tüm modeller Karoq dahil bu platforma geçmiş oldu.
Bizimkiler artık karaborsaya düşebilir :).


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
Çek Cumhuriyeti sitesindeki araç konfigüratöründe, 1.6 TDI dahil, lansmanda açıklanan tüm motor seçenekleri görülebiliyor.

TR de, dizeli özellikle tercih eden (veya edecek olan) bir kullanıcı kitlesi var. Bu nedenle dizel opsiyonunu dışlayamazlar.


Çevrimdışı rocky62

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 757
    • Profili Görüntüle
Karoq da 1.6 TDI motor elbette olacaktır bence bu motor Türkiye'ye gelmeyecek Yetide dizel ve DSG Türkiyeden özel talep olduğu için geldi ama sonrasında dizel manuel olarak bile gelmedi. Bunun bence tek nedeni de satış politikalarıdır. Çünkü o model yıllarında Tiguan da 1.6 TDI motor seçeneği yoktu dolayısı ile Yeti fiyat uygun ve dizel olunca Tiguan satışları düştü şimdi yine aynı şeyler olacak. Karoq uygun fiyatla ve dizel olarak gelirse Ateca ve Tiguan satışlarını çok etkiler. Yeni Kodiaq da 1.6 TDI olarak gelebilirdi ama gelmedi. 2.0 TDI 1.4 TSI tercih ettiler.
« Son Düzenleme: 09 Ağustos 2017, 14:06:52 Gönderen: rocky62 »


Çevrimdışı miyop

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 614
    • Profili Görüntüle
    • https://www.instagram.com/mysensorlog/
Konumuz yavaş yavas "Karok sevenler" başlığına doğru kayıyor :) Takip edenler, sıkılmıyordur umarım..
[MENTION=9325]rocky62[/MENTION]

Satış politikası, burada anahtar kavram ve Ateka ile Tiguan için handikap oluşturmak istemeyecekleri tesbitinize katılıyorum. Ancak, yine de, piyasanın şu anki koşullarına göre, dizel motorlu Karok’ un bir şekilde TR satış portföylerinde olması gerekiyor. Olup, olmayacağını ve olursa da, nasıl fiyatlanacağını, bekleyip göreceğiz artık.

Bir düzeltme: Kodyak için, 1.6 TDI motor seçeneği mevcut değil. Bu nedenle, dizel araç isteyenler için, vergilendirme sisteminin gadrine uğramış olan 2.0 litrelik motordan başka bir ürün sunma şansı bulunmuyor distribütörün.


Çevrimdışı STAYFROSTY

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Herkese selam tekrardan daha önce tanışma bölümüne yazmıştım yeti yi aldım :) 2015 model dsg elegance alır almaz 2bin km yaptım memnun kaldım 7.aracım bu arada :)

1.6 tdi yazmayı unutmuşum
« Son Düzenleme: 25 Ağustos 2017, 09:00:17 Gönderen: enoktakenokta »


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Hafta başında arada yaptığımız emekli arkadaşlarla günlük gezilerimizden birine erken saatte Ümraniye'den başlayıp feribotla Topçular'a geçmek için Eskihisar feribot iskelesine gittik. Bir köşede park edip Eskihisar kalesini gezmek için yanına çıktık. Fakat kale ziyarete kapalıymış. Şansımıza hava çiseledi, yerler biraz ıslandı. Feribota binmek için sahil taraftan iskeleye doğru yönelince asfaltın ıslaklığı ve az meyilde araba hafif patinaja düşüp ASR ışığı yandı ve geri sönmedi. O sıra diğer arıza ışıkları da yandı. Motorda bir titreme, dengesizlik, çalışıyor, yürüyor ama belli bir anormallik oldu. İskeleye yaklaştığımda sağa çekip motoru durdurup tekrar çalıştırdım durum aynı. Neyse o halde feribotla Topçulara geçip göstermek için tamirci aradık. Başiskele tarafta bir ustada cihaz varmış, bağladı üçüncü silindir hatasını okudu. Bujiye baktı başka bir tane ile değiştirdi, ateşleme, kablolarının kontrolu, kompresör kontrolu derken son teşhisi "herşey normal, olsa olsa enjektör çalışmıyor" şeklinde oldu ve çare olamadı, bir siftah atıp yola devam ettik, yoldaki ustalardan da bir çare bulamayınca son çare İzmit sanayiye kadar geldik. VAG grubu için parça temini de olduğu için sahil taraftaki giriş kapısına yakın Çağ Oto'ya yönlendirildik. Durumu anlatmama rağmen usta cihazı bağlayıp aynı hatayı alınca doğrudan teşhis yapıp ateşlemeyi değişmek üzere paketinden çıkarttı. O arada buji kablolarını da temin için bir elemanını dışarı gönderdi. Adım adım gitmek varken iki parçanın birden değişmesi bana garip geldi. Diğer arkadaşların yanında (arıza çıkması mahcubiyetiyle) çok üsteleyemesem de, ödeme esnasında sebebini sorunca kabloları değiştirmeyince randıman vermiyor gibi bir yanıt verince uzatmadan 270+150 kablo ile 470 TL ye mal olunca motor kendine geldi. Tabi her ihtimale karşı çıkan parçaları yanıma aldım. 1995 ten beri dokuzuncu aracım oldu ilk defa bu kadar yüksek bir arıza masrafı çıktı. Para canın yongası olsa da tedirgin olup ne olduğunu anlamamak daha fena!


Çevrimdışı nedim_yildiz1961

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 142
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dartgke;241160

Skoda Yeti sahipleri isimlerini yazarlarsa sevinirim...Forumda kaç yeti sahibi var bi görelim :)
 
1-Dartgke:Yeti 1.2 tsi dsg active
2-Gunerkan:Yeti 1.2 tsi dsg ambition
3-Cen2555
4-Salih28:Yeti 1.2 tsi dsg experience
5-Rokcu:Yeti 1.2 tsi dsg ambition
6-Kocsistem19:Yeti 1.4 tsi
7-Acinar19:Yeti 1.2 tsi ambition
8-Gleam:Yeti 1.2 tsi dsg ambition
9-İhsan hktn:Yeti 2.0 tdi dsg experience

10-Nedim Yıldız:1.6 TDI DSG Elegance


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı mşah

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 3266
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: STAYFROSTY;622280
Herkese selam tekrardan daha önce tanışma bölümüne yazmıştım yeti yi aldım :) 2015 model dsg elegance alır almaz 2bin km yaptım memnun kaldım 7.aracım bu arada :)1.6 tdi yazmayı unutmuşum


Hayırlısı olsun kazasız belasız güle güle kullanın.
[MENTION=12462]rsimsek[/MENTION]

Geçmiş olsun. Problem bobinde mi yoksa kabloda mı net bir fikir edine bildiniz mi. 1,2 lerin ateşleme kablosu ile sıkıntısı olduğunu duymuştum belki biraz maliyetli olmuş ama önemli bir sorun değil çok şükür, mekanik bir sıkıntı olsa daha maliyetli olurdu bununla tekrar geçmiş olsun.


Çevrimdışı rsimsek

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2434
    • Profili Görüntüle
Mehmet bey, biraz da usta sık karşılaşılan bir durum olduğunu söyleyince fazla önemsemedim, faturayı duyana kadar. Ustalar zaten ne yapacağını pek söylemiyor, anlaşılan çok da emin olamıyorlar. Onu değiş bunu değiş tutarsa ne ala! Fakat o farketti mi emin olmamakla birlikte dün çıkan bobine ve kablolara baktığımda sözkonusu 3 nolu kablonun bobin bağlantı yeri sanki temassızlıktan şerare yapmış ya da bir şekilde oksitlenerek beyaz bir katmanla kaplı. Bu durum bobinde başka bir sorun olmama olasılığını gösteriyor. İlk fırsatta bahsettiğim yeri temizleyip yerine takarak deneyeceğim. Sonucu paylaşırım.


Çevrimdışı sabandeveli

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 1
    • Profili Görüntüle
Selamın aleyküm petrol yeşili 2015 1.6 tdi ambination greenline.


Çevrimdışı akar1976

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 4
    • Profili Görüntüle
Herkese selamlar bende yeni yeti sahibi olarak aranızdayım
2014 tdi dsg elegance green line Bolu