@Symbol
evet bizimki R9 94 idi, yanı bu kasadan değil, biraz daha alçak duran garip çok delikli 4 bijonlu alüminyum alaşımlı olan ve ön ızgarası böle siyah değil beyaz olandı. fairway kasası işte.
dediğiniz 94 lerde hata olduğu mevcuttur, çok araştırdım, bu eski kasalar daha uzun dayanıyor, daha sağlam kalıyorlardı. ilk olarak kapı içleri, hatta kapının kendi iç kısmı çürüdü.
çevikliğine ve ataklığına gerçekten sözüm yok, erzurumda zinciri bağlardık ön tekerine palandökene, çeşitli askeri dağ kamplarına çıkardık. bir çok tofaşçı komşu o yollarda kalırdı, gerçi sebebi arkadan itiş
sadece 1 ve 2. vitesleri güzeld, 3 de bi yerden sonra tıkanıyor şişiyor, 4-5 te asılsanda gitmiyor ama uzun yol olarak tabir edeceğimiz tırmanma şeritlerinde 4 le yine iyi estiriyor, ama araba dönemiyor kahrolası şey, dönmeyi becerse mükemmel olacak, peder R9 a ayyaş kedi derdi, haklıydıda...
ama bi tek kadranlarını severdim. VDO yazardı gözümün önünden gitmiyor. benzini fulleyince (hiç LPG kullanmadık) yakıt göstergesi 93 derece falan kalkardı
tam yukarı bakardı.
kısa çubuklu devir saatine hastaydım, her devir bandı için farklı renklendirmesi vardı