filitreleri yeni değişmiş. ama bir tanıdık subapları değiştirmemi söyledi ama anlamadığımda bişey. yani spring'le 3. vitesle çıktığım yeri bununla 2. vitesle zar zor çıkıyorum oda aynı 1.4 motordu ama bundan daha pratikti
Rampa çıkışı salt aracın 1.4 olmasına, üç haneli beygir gücü vermesine, yüksek tork vermesine bağlı değildir. Otomobil vardır, 40 HP' dir ama şanzıman ve diferansiyel oranları öyle bir seçilmiştir ki, rampaları patır patır vites yükselterek çıkabilir.
Supapların değişimini neye istinaden önerdiler acaba? Zira supap periyodik oalrak değişen bir parça değil. Supap yanığı varsa ve bua istinaden söylendiyse, araç düzde de performans veremez ve motorun düzgün çalışmamasıyla belli eder.