škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Günlük yakıt değerleriniz..

gokcen59 · 4900 · 2332845

0 Üye ve 11 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;509603
Uzun yolda ve sakin kullanimda aradaki fark minimum olur. Sehir ici ve agresif kullanimda da makas acilir. Genelde forumlarda en az tuketimler paylasilir. Bunlaro dikkate almak lazim. Ozellikle ayni sartlarda kullanilan araclarin uzun donem sifirlanmamis ortalamalarina bakmak lazim.


Yakıyorum ortalığı şuan o zman hazır olun. Gaziantep havaalanı-şanlıurfa kent merkezi. Araç citroen c-ellyse 1.6hdi 1300km de. 8.9 ortalama tüketim 135 ortalama hız [emoji2] kimse uzun yolda bu araba az yakıyo demesin [emoji23][emoji23]


Çevrimdışı murat aktaş

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 224
    • Profili Görüntüle
Forumdan gözlemlediğim kadarıyla tdi-tsı arasındaki fark km de  27-21: 6 kr gibi bişey

Öyleyse kendi adima fark 0.06 lira diyeyim

Tsı daki Gazi koklerse evet fark 20-30 kuruş oynar ama ortalama 1.2 tsı kullananicilari 25-30 kuruş arası yakıyor.


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Esariipek;509609
Yakıyorum ortalığı şuan o zman hazır olun. Gaziantep havaalanı-şanlıurfa kent merkezi. Araç citroen c-ellyse 1.6hdi 1300km de. 8.9 ortalama tüketim 135 ortalama hız [emoji2] kimse uzun yolda bu araba az yakıyo demesin [emoji23][emoji23]
Çok ciddi fazla yakıyor.  Bu hız ortalamasıyla ne TSI ne de TDI bu yakıtı tüketemez..


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: murat aktaş;509611
Forumdan gözlemlediğim kadarıyla tdi-tsı arasındaki fark km de  27-21: 6 kr gibi bişey

Öyleyse kendi adima fark 0.06 lira diyeyim

Tsı daki Gazi koklerse evet fark 20-30 kuruş oynar ama ortalama 1.2 tsı kullananicilari 25-30 kuruş arası yakıyor.

Gazı köklemeye gerek yok; adamakıllı şehir içi trafik de yeter. Her zaman söylüyorum tsi motor ucu açık müzakere sürecidir diye. Kendi aracımla 4,5 yıl içinde ve 86.200 kilometrelik sürüşümle Ankara içinde 4,9 litre de gördüm 22 litre de. Bunları gördüğüm sürüşler kısa sürüşler değildi. Aynı şekilde uzun yolda da 5,5 da gördüm 13,4 litre de. Kasarsanız ve trafik de açıksa yokuş aşağı ya da düz yoldaysanız evet o zaman tdi ile fark daralır. Bunun haricindeki her koşulda tdi ile makas açılır. O ortalama 25-30 kuruş yakan arkadaşlarla 1 hafta arkalı önlü gidelim bakalım kaç yakacaklar?
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı enoktakenokta

  • Site Sorumlusu
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7265
    • Profili Görüntüle
Paylaşımlara standart getirmesi ya da paylaşımlar hakkında daha doğru yargıya varılabilmesi açısından da bir hususu belirtmek isterim:

Uluslararası standartlara göre şehir içi yol 4 kilometrelik bir sürüşü kapsayan, azami hızın 50 kilometre/saat olduğu ve 19 kilometre/saatin altındaki ortalama hız elde edilen yoldur.
Hep bi F.D. kafasındaki kişi...


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: murat aktaş;509611
Forumdan gözlemlediğim kadarıyla tdi-tsı arasındaki fark km de  27-21: 6 kr gibi bişey

Öyleyse kendi adima fark 0.06 lira diyeyim

Tsı daki Gazi koklerse evet fark 20-30 kuruş oynar ama ortalama 1.2 tsı kullananicilari 25-30 kuruş arası yakıyor.


1.2 tsı için 25-30 kuruş bence biraz fazla çevremdeki arkadaşlarım genelde 16-17 kuruş yakıyor.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Esariipek;509609
Yakıyorum ortalığı şuan o zman hazır olun. Gaziantep havaalanı-şanlıurfa kent merkezi. Araç citroen c-ellyse 1.6hdi 1300km de. 8.9 ortalama tüketim 135 ortalama hız [emoji2] kimse uzun yolda bu araba az yakıyo demesin [emoji23][emoji23]


Emin naaptın eyçdiay'a :rm: o kadar nasıl yakmış naptın kökledin demi..

Asıl bomba bende sıkı dur :acl:

Bre zalım, bana niye demiyon bu ceed'in gazpedalının dibinde bildiğin buton var diye :rm: Ben dibe dayanınca tamam biliyodum :vay:

Az önce fgarkettim ki bildiğin sert basımlı buton var orda, dürtünce 260 Nm neredeymiş anladım :gkhn: Biz resmen arabayı 220 Nm falan kullanıyomuşuz 2 aydır.

Baki abi nerdesin, o butonu buldum, yardırking butonu bu olmalı :++::++::++:


Çevrimdışı Esariipek

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5849
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;509650
Emin naaptın eyçdiay'a :rm: o kadar nasıl yakmış naptın kökledin demi..



Asıl bomba bende sıkı dur :acl:



Bre zalım, bana niye demiyon bu ceed'in gazpedalının dibinde bildiğin buton var diye :rm: Ben dibe dayanınca tamam biliyodum :vay:



Az önce fgarkettim ki bildiğin sert basımlı buton var orda, dürtünce 260 Nm neredeymiş anladım :gkhn: Biz resmen arabayı 220 Nm falan kullanıyomuşuz 2 aydır.



Baki abi nerdesin, o butonu buldum, yardırking butonu bu olmalı :++::++::++:


Yuhhh[emoji15][emoji33] abi dedim ya kick dovna basınca araba ayrı bi kafa kaldırıyo bu araba diye [emoji23]


Çevrimdışı murat aktaş

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 224
    • Profili Görüntüle
1.2 tsı manuel fabrika değerleri şehiriçi 5.9 sehirdisi 4.4 ortalama 4.9 litreler oldugu üretici firma tarafından internet sitesinden taahüt edilmiş olup sayın enoktaenokta tarafından da belirtildiği gibi belirli koşullarda yapılan ciddi testler sonucunda bu sonuçlar yayinlanmaktadir.
Benim beyanda bulundugum değerler tamamen fabrika verileri ile ve güncel yakıt tutarlariyla da örtüşmekte olup hayali rakamlar da değildirler.
Forumun büyük çoğunluğu da hepimizin malumu olarak ankarada ikamet etmekte olup herhangi bir aracın ankara şartlarında fabrika değerlerini kolayca yakalayabileceğini de üyelerimiz biliyordur.
Buna göre 1.2 tsı in ankara kosullarinda fabrika değerlerini tutturabilmesinin komik bulunmasini anlayamiyorum.

Yinede forum dağarcığına katkıda bulunabilmek adına yanlış ifade ettiğim veya yanıldığım bir husus varsa yanlisimin düzeltilmesini siz değerli üyelerden talep ediyorum. Böylelikle hepimiz doğrusunu öğrenmiş oluruz.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: Esariipek;509651
Yuhhh[emoji15][emoji33] abi dedim ya kick dovna basınca araba ayrı bi kafa kaldırıyo bu araba diye [emoji23]


Ben pedali dibe dayayip tatmin olmaya calisiyodum bugune kadar :rm:

Ne bilim sert basmak gerekiyomus. Guzel oldu guzeeel :)


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle
Manuel arabaya niye kick down yaparlar onuda anlamış değilim :) Hep bu çekik gözlü paralelcilerin işi :D


Çevrimdışı DDŞ

  • Deli Oğlan
  • Genel Moderatör
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9379
    • Profili Görüntüle
Valla ugur abi yillarin soforudur. Paylastigi veri uzun yol verisine yakin bir veri. Ayrica birazcik tuketime dikkat edilerek elde edilmis bir veri. Sanirim kafaya gore normal kullansa 5.5 falan yakardir. Uzun yolda bu degerleri veren bi araba ciddi sehir trafiginde 8in altina dusmez diye dusunuyorum. Kaldi ki arac superb octi gibi tosuncuk olunca degerler kesinlikle artacaktir ;) uzun uzadiya yakit tuketimini degerlendirecek kadar tsi kullanmadim. Ancak etrafimda gordugum kadariyla tsi in sehir icinde dizele yakin yakmasi baya bi hayal urunu


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: turker;509650
Emin naaptın eyçdiay'a :rm: o kadar nasıl yakmış naptın kökledin demi..

Asıl bomba bende sıkı dur :acl:

Bre zalım, bana niye demiyon bu ceed'in gazpedalının dibinde bildiğin buton var diye :rm: Ben dibe dayanınca tamam biliyodum :vay:

Az önce fgarkettim ki bildiğin sert basımlı buton var orda, dürtünce 260 Nm neredeymiş anladım :gkhn: Biz resmen arabayı 220 Nm falan kullanıyomuşuz 2 aydır.

Baki abi nerdesin, o butonu buldum, yardırking butonu bu olmalı :++::++::++:
O buton aslında hız limitleyiciyi devreden çıkarmak için var İlker abi :)


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: DDŞ!;509684
Valla ugur abi yillarin soforudur. Paylastigi veri uzun yol verisine yakin bir veri. Ayrica birazcik tuketime dikkat edilerek elde edilmis bir veri. Sanirim kafaya gore normal kullansa 5.5 falan yakardir. Uzun yolda bu degerleri veren bi araba ciddi sehir trafiginde 8in altina dusmez diye dusunuyorum...

Ben mesajda da yazdım, toplamda üç kere falan bastım frene. Yol o derece açıktı. Ha arada rampa da indim rampa da çıktım. 4,7 ortalamayı bir rampa inişinde ve akabinde tamamen düz yolda yazdı. Bu da yaklaşık 3-4 km kadar sürdü. Hemen ardından gelen rampa çıkışının hemen başlarında anında 4,8 yazdı; tepeye vardığımda da 4,9 olmuştu. Dün Dilovası' ndan çıkıp E5' ten Kartal oradan da TEM ve FSM istikametiyle Eyüp' e geldim. Gebze-Kartal arası dur-kalk trafikteydim. TEM bağlantı yolunda açıktı. Sonrasında FSM' yi geçene kadar 5km/s gibi bir hızla akan trafik vardı. Uzun dönem ortalama 5,5; günlük sıfırlanan ortalama ise 6,1 yazıyordu kontağı kapattığımda.
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!


Çevrimdışı Uğur Akar

  • KOLTUKÇU
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 4893
    • Profili Görüntüle
Ha bu arada trafiğin açıldığı kısımlarda 140km/s hızlara kadar da çıktım zira toplam yapılan kilometre 1001 olmuştu. :rm:
İYİ şoför, herhangi bir durumda, iki şoförden birinin durması, ya da  yavaşlaması gerekiyorsa, \'Hak, kural\' falan demeden, ilk davranan, canının ve malının kaderini başkasının inisiyatifine bırakmayandır!