Hocam o kadar paraya yazık ettin:) Ben o hızlarda daha 5 e atmamış oluyorum
A0001 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aslında 6 ile gidiş güzel, özellikle motor sesi açısından. 1750 devirde 106 ile gidiyor mesela, max tork devri olduğundan da o hızda az yakıyor. Ama 6'da son hız denemesi için uzun düzlük gerekiyor. O da anca otobanda olur. Lpg'ye ikna olsam v40/s60 T3 alacam da ı ıh
Abi focusla vites oranları ayni gibi duruyor. Eger ayni ise soyle soyleyeyim araba 5. Viteste top speed yapamiyor kisa geliyor 6. Vites ise uzun geliyor 6 da da bu yuzden yapamiyor. Motorda max gucu 3600 devirde verince ustler iyice iptal top speed yapacagi devirde araba 115hpyi birak tahminim 100-105 hp anca uretiyordur. Bende focusla duzde 200-205 anca goruyorum. Ilk zamanlarda da 180 gibi bi durakliyordu normal yani. Bu arada iniste ben 218 gordum.
180 direncini kırmam lazım
Araba açılmamış olduğundan olabilir. Ama dediğin mantıklı. 180'i geçmek için 5 kısa geliyor olabilir.
Dizeller için üst devirler ölü dendiğinde önceden bana çok anlamsız gelirdi, çünkü crdi gayet canlı üstlerde
Özellikle 150-200 arası kendini buluyor motor. Ama şimdi anladım milletin ne demek istediğini. Bir de bu e-hdi'ler ş.içi az yaksın diye 8v'e dönmüş. Eski 110'luklar 16v, onlar daha rahat devir çeviriyormuş.
Zamanla açılır hele bi bekleyelim