1- Frenlerin havaları alınırken motor kesinlikle çalışır durumda olacak.
2- Hava alma supapını kapatıp, freni pompalayıp sonrasında tekrar supapı açarak hava tahliye ediliyor.
3- "Arka frenleri değiştirdim" demişsiniz; sadece balata değiştirildiyse hava alma işlemine gerek yoktu. Yok merkezleri de değiştirdim diyorsanız, o zaman gerek vardı.
4- Bence öyle ukala bir ustaya gitmek yerine, işini iyi yapan bir ustaya tüm sistemi kontrol ettirmenizi öneririm.
Hmmm,arabayı çalıştırmadım,orda hata ettim,
Arka fren silindirleri-merkez sanırım değiştirdim,balatalar daha idare eder,çünkü daha perçinlere en az 1.5mm var,kendi kalınlıkları yaklaşık 3.5-4 mm daha var.
Ustaya gelince de zaten Bilgisayarlı fren tutma mekanizması olduğu için gitmiştim,bidaha da uğramayı düşünmüyorum oraya,başka bi yer bulurum bilgisayarlı...
Yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim...