bugün biraz oynadım V6 fırontişle. yerlerde yaştı arkadan itişe bir yanlıyor bir yanlıyor V6 nın torku feci bıraktırtıyor arkayı, hayatımda böle heyecan pek yaşamadım desem yeridir, bi go-kart buluşması bi bu
işte buradada 0-100 videosu, 1.vitesi ne kadar uzunmuş öküzün şaştım kaldım vallahi... 100 den sonra resmen tosbağaya bağlıyor yürüdüğü ettiği yok. ama 0-60 da feci can yakar... :hhh::hhh:
http://www.dailymotion.com/user/hakanerdogan/video/x9okzw_frontera-v6-32-205-hp-0100_autoha birde unutmadan, gazı yere koyunca bütün anlık tüketim, menzil tarzı göstergeler sapıtıp şu hali alıyor,
''F'' (Baki Abi geldi aklıma) benzin direk kolum gibi gittiğinden debiyi ölçemiyor olmalı :kiki::kiki:
öncelikle belirtmek isterim ki oldukça sakin kullandım, motor inanılmaz kuvvetli, 1500 devirde 70 le falan rahat gidiyor.
bi kaç kez yardırdırıp kükrettim. sadece bi 0-100 o kadar.
depoda kalan 18 litre kadar benzin ve menzil.... ortalamayı sölemek istemiyorum siz bulun :hanz::hanz::hanz:
motor bi acayip, tamamen ISUZU yapımı. opele ait değil yani motor başka bi dünyadan...
V6 DOHC 24 Valve
kaç kasnak var sayamadımda anlamadımda :kiki::kiki::kiki::kiki:
meşhur diz mesafesi durumları, öndeki koltuklar bana göre ayarlı, 190 cm öhom :huh::huh::huh::huh::huh:
koltuklar ısıtmalıymış, beni aşar dedim bu donanımlar denemedim bile :kiki:
abartı bir bagaj hacmi yok :hh: böle SW, SUV gibi görünen arabalarda olmuyor zaten abartıldığı kadar bişey.
pek park sorunu yaşattığı söylenemez. :hanz::hanz:
fabiamı heç bişeye değişmem.....
NOT: baktığınız için teşekkür ederim ama birde sorum olacak, burdaki tüm tuşları 4 çekeriydi kardı inişti vs... anladım ama şu kaçan adam tuşu nedir?