Mükemmel bir araç.:ok: Elime geçse ne Fabia'sı kalır, ne Cordoba'sı...
Bu aracın performansı normalde çok daha başarılıdır. Ancak otomatik sanzıman gücü bir hayli yemiş. Kalkışı spor modda yaptığına emin misin Hakan ? Araç çok düşük devirde vites değiştiriyor. Bunda deviri mümkünse 6000'e kadar çıkarmak lazım. Maks gücünü verdiği devir yanlış hatırlamıyorsam 5500 civarı idi.
Bu cillop aracın, kasaya az gelmekle suçlanan 2.2 versiyonu bile düz vitesle gayet yeterli bir performans sunar. 3.2'si adam gibi bir manuel şanzımanla yolda pek araç bırakmaz. Ama 2.2 tüpsüz olarak bir nebze idare edecek olsa da, 3.2'ye bizim gibi adamlar için tüp "şart". Zira 2.2 manuelin bile şehir içi tüketimi, bizim 1.4 TDI'ın 7 yaktığı yerde zorlanmadan 20 civarı olur.:kus3: 3.2 ise adamı direkt öldürür.:hanz:
Ha bir de; bu araç zaten Isuzu ile ortak geliştirilmişti yanılmıyorsam. Isuzu'nın ciddi bir arazi aracı tecrübesi olsa gerek. (o değil de, Opel'in Isuzu'dan ciddi bir "dizel yardımı" aldığını biliyorum. 1.7 DTI'lerin temeli Isuzu'ya dayanıyor yanılmıyorsam)
Ah bir de manuel olsa...