Arkadaşlar bir arkadaşım vasıtasıyla aracıma Almanyadan gelen orijinal Bluetooth sistemi geldi.
Biliyorsunuz, aracımda EE’den temin ettiğim Fiscon Bluetooth sistemi var.
Fabrika çıkışı Bluetooth sistemini elde etmem nedeniyle Fiscon Bluetooth cihazının çıkarılması, Almanyadan gelen cihazın montajının yapılması gerekiyordu.
Önce yolum üzerinde olması nedeniyle yetkili bir Vw servisine gittim.
Aracın markasını söylemedim, yalnızca Vw grubunun aracı olduğunu, navigasyon cihazını ( RNS 510- Columbus ) u kendilerinden almadığımı, montaj konusunda yardımcı olup olamayacaklarını söyledim.
Bir iki görüşme sonrası yetkili servisten bir arkadaş geldi, aracıma baktı, istediğim montajı yapabileceklerini ve bana yardımcı olacaklarını söyledi.
Ancak aracın markasının Skoda olduğunu anladıklarında böyle bir montajı yapamayacaklarını, bana Skoda yetkili servisine gitmem gerektiğini söylediler.
Biz de Skoda ATA yetkili servisinin yolunu tuttuk, durumu anlatmaya çalıştık, durumu anlattım demiyorum çünkü müşteri temsilcisi sizi kulağıyla değil, başka yeriyle dinliyor.
Elemanın hal ve tavırlarından bize yardımcı olmayacaklarını zaten hemen anladık.
Servis yetkilisinin bana ilk sorusu "Navigasyonu bizden mi aldın” sorusuydu.
Ben de “ Hayır, dedim, dışarıdan aldım.
Aracımda Fiscon Bluetooth bağlantısı zaten var, kabloları her şey takılı, siz sadece teybi çıkarıp orijinal Bluetooth kutusunu sokete takacak, Vag Com cihazıyla kodlama yapacaksınız, hepsi bu kadar dedim.
Ama servis yetkilisi bu basit isteğe olumsuz cevap verdi, zaten son derece de ilgisizdi, bir Vag Com cihazıyla kodlama yapmaya yanaşmayacak kadar.
Kendisine Vw yetkili servisinin bu konuda bana yardımcı olduğunu, ama Skoda yetkili servisinin bu konuda ne yazık ki çok ilgisiz ve lakayt olduğunu, bu servisle artık işim olmayacağını da söyledim.
Tabi servis yetkilisinin yine umurunda değildi ne dediğimiz.