neyse eyvallah cidden iyi oldu bu, ben bi arabanın donanımına hiç bakmam, ilk baktığım tabi ki fiyatı :kiki::kiki::kiki:
şaka bir yana ilk motor şanzıman ağırlık uyumu, max tork beygir devirlerine bakarım.
klimasız, hidrolik direksiyonsuz, airbagsiz, ABS siz, müzik çalarsız, tavan ve kapı döşemesiz, kriko camlı arka koltuksuz şöle bi 200 beygir fabia yapsalarda parası sırf motor şanzıman ve kaba demiri tutsada alsam....
Kesinlikle... "Octi A4'ün dişli oranları" başlığında da yazdım; sırf bu olaya dayanarak A5 MPI konusundaki bütün şüphelerimi giderdim. :ok:
Şunu söyleyeyim; ağırlık, tork grafiği ve vites oranı bilgisi performans talebi konusunda eşsiz bir kaynak, dayanak. Sırf bunlara bakarak, düşündüğüm otomobilin tatmin gücünü hesaplayabilirim kafamda. Hadi benim oto alma durumum yok; umarım bunları düşünen, hesaba katan, potansiyel alıcı arkadaşlar bundan faydalanır.:ok:
Ayrıca; o dediklerin olmazsa Fabia zaten 200 hp gibi gider; motor değişimine gerek bile yok.:hanz: Hayal bile edemeyeceğin bir yakıt ekonomisi de cabası.
Opel'in Speedster modeli 1ton'un altında tüysiklet bir ağırlığa sahip. Normalde Vectra da hem çok az yakmayan hem de çok gazlatmayan 147'lik 2.2 motor, Speedster'i hem uçuruyor; hem de 1.6 Astra'dan düşük tüketim veriyor.:ok: