škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

1.4 TDI vites oranları

dgn · 26 · 11947

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: FF;71729
Niye nesini beğenmiyon :hanz::hanz::hanz:
Gazladınmı gidiyor işte :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz:


Uzun ratio var Kaptan, bana sorsan hepsinden ecük kırpıp 6-forward yaparım :++::++::++::++:


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;71732
Uzun ratio var Kaptan, bana sorsan hepsinden ecük kırpıp 6-forward yaparım :++::++::++::++:

1 kötü sadece, uzun mu kısa mı orta mı çeyrek mi belli değil:hanz:,devir yediremiyorsun lakin alıştınmı sıfırlamaya tolere ediliyor biraz :hanz::hanz::hanz: ,biri bitirdinmi gerisi Allah kerim,hele ikiyi çaktın mı boy vermeye başlıyorsun :hanz::hanz::hanz: gerisini yazmayayım kötü örnekten sansüre giriyor :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz:


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: FF;71737
1 kötü sadece, uzun mu kısa mı orta mı çeyrek mi belli değil:hanz:,devir yediremiyorsun lakin alıştınmı sıfırlamaya tolere ediliyor biraz :hanz::hanz::hanz: ,biri bitirdinmi gerisi Allah kerim,hele ikiyi çaktın mı boy vermeye başlıyorsun :hanz::hanz::hanz: gerisini yazmayayım kötü örnekten sansüre giriyor :hanz::hanz::hanz::hanz::hanz:



Yav tabi %101 doğrusun, forever gazcı için 1.4 TDI'ın deli oranları var, zaten 2750-4000 arası alev atar bi karakterde olduğundan oran moran tınmıyor ve bu yüzden 1.4 dizel aleminin tahtındadır, benzer hacim atmosferay benzenlilere göz kırpar seviyededir.

Hele ki 4. viteste 110'dan 140 a bir sarışı var... 2-3 saniyeliğine V8 hissi verir. :lol:


Ama namussuzla 2000 devir sabit gidemiyon memleketimin coğrafyasında uzun yolda.

Dişi sııııık sıııık sıııık, ıaaah, hız 90-devir 2000, çek onu 3'e, 120 yapıştır, yasla 4 vitese icabında dişlisi prizdirekle yekparedir anadım mı gömçür gazı yere hele gidiş gelişinde slalomunda 4 te 120-150 arası gidiş geliş uçurum kenarı rampalarda ne luxury'ler pampikledim, gerçi onlarda delilik yok ondan ama olsun, devrini düşürme o şanzımanla analarının bile ellerinden öperde..... Düşük devirde ekonomi yapması zor :(


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;71749
Yav tabi %101 doğrusun, forever gazcı için 1.4 TDI'ın deli oranları var, zaten 2750-4000 arası alev atar bi karakterde olduğundan oran moran tınmıyor ve bu yüzden 1.4 dizel aleminin tahtındadır, benzer hacim atmosferay benzenlilere göz kırpar seviyededir.
 
Hele ki 4. viteste 110'dan 140 a bir sarışı var... 2-3 saniyeliğine V8 hissi verir. :lol:
 
 
Ama namussuzla 2000 devir sabit gidemiyon memleketimin coğrafyasında uzun yolda.
 
Dişi sııııık sıııık sıııık, ıaaah, hız 90-devir 2000, çek onu 3'e, 120 yapıştır, yasla 4 vitese icabında dişlisi prizdirekle yekparedir anadım mı gömçür gazı yere hele gidiş gelişinde slalomunda 4 te 120-150 arası gidiş geliş uçurum kenarı rampalarda ne luxury'ler pampikledim, gerçi onlarda delilik yok ondan ama olsun, devrini düşürme o şanzımanla analarının bile ellerinden öperde..... Düşük devirde ekonomi yapması zor :(

 
Tabii biraz da motorun suçu bu. Biraz şanz. uzun, biraz alt devirler zayıf. Bu ikisi bir araya gelince 5. viteste düşük devirde rahatça kullanamıyoruz.:(
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: SEAHAWK;71752
Tabii biraz da motorun suçu bu. Biraz şanz. uzun, biraz alt devirler zayıf. Bu ikisi bir araya gelince 5. viteste düşük devirde rahatça kullanamıyoruz.:(


Derhal bildiriyi matbaaya ver sabaha tüm bayilerde, bundan kelli 1.4 TDI lar yüksek devirli dizel makinesi olarak bellenmiştir :hanz::hanz::hanz:


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;71755
Derhal bildiriyi matbaaya ver sabaha tüm bayilerde, bundan kelli 1.4 TDI lar yüksek devirli dizel makinesi olarak bellenmiştir :hanz::hanz::hanz:

 
:++::++::++:
 
 
Yahu, şöyle CDTI ya da yeni 1.6 TDI gibi 4500'i falan istekle çevirse tamam da; üstte de şişiyor.:hanz:
 
Ben daha diyade "orta devir dizeli" diyorum.:knp::++:
 
=============
 
 
Yeni 1.6 TDI derim ben... 1500'den maks tork basmaya başlıyor; gücü 4400 devirde veriyor... Resmen bütün devir bandı tork ile doldurulmuş.:rock1:
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]


hakanerdogan

  • Ziyaretçi

Çevrimdışı EMR®AH

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 16
    • Profili Görüntüle
Ekonomi ve düşük emisyon için yapılmış motordan performans beklemekte güzel:)


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: mygokhan;71715
Şanzımana özen gösterdiler, dışını es geçtiler..:sopa:


Gökhan abi dışının roomsterla farkı neki Bi arkası farklı oda roomiden güzel:D:DBakınız





octaviaman

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: dgn;71875
Gökhan abi dışının roomsterla farkı neki Bi arkası farklı oda roomiden güzel:D:DBakınız
 

 

ticari deel ya anlemeyonmu:hanz:


Çevrimdışı SEAHAWK

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1210
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: EMR®AH;71779
Ekonomi ve düşük emisyon için yapılmış motordan performans beklemekte güzel:)

 
Vallahi ekonomi ve düşük emisyon için yapılan pek çok motordan (performansıyla göz dolduran pek çok turbo dizel) gayet de performans beklenip karşılığı alındığından ister istemez bu ekonomi ve düşük emisyon sahibi motor da ister istemez bazı beklentilerin altına giriyor.:)
 
Bir motordan performans beklentisi içinde olmak için illa ki o motorun örneğin bir BMW 3 serisi Coupe'de kullanılması gerekmediğini düşünüyorum. Biz de 1.4 TDI'dan 8-9 saniyede 100 km/s'ye ulaşmasını beklemiyoruz. Yalnız, verimli kullanılabilir devir aralığı 1500-4800 arasına varan onca başarılı motor varken, gene son derece başarılı bir şekilde hizmet veren ve asla nankörlük yapmayacağımız 1.4 TDI'ımızın kullanılabilir devir aralığının 2000-4300 olmasını eleştiriyoruz. (cümleye buyrun:rock1::D)
 
 
====================================
 
 
Bu arada; Fabia II HB'nin vites oranlarını teker teker inceledim. Hakikaten her viteste bizim eski şanzımana göre oldukça kısa oranlara sahip. Belki Fabia I'e kıyasla pek kısa denemez. (1. vites hariç olmak üzere kısa değil hatta) Ama bu 195 55 15'li Fabia II, bizim 195 55 15'li araca kıyasla her viteste 1000 devirde daha düşük hız yapıyor.
 
Hava direnci hikaye; ama düşük süratlarde Fabia II BNV'lerden korkmak lazım.:hanz:
SEAT CORDOBA 1.4 TDI 80HP
[SIGPIC][/SIGPIC]