Dün bende boştum. Octi'den sonra belki alırız diye denemeye gittim. 1.4 140HP test aracı yokmuş ellerinde, 1.6 180HP olanı denettiler.
15 dk civarı kullandım. Gazı paso kökledim, ESP ışığı hiç sönmedi neredeyse. Araç inanılmaz atak bu yüzden başı ayrı kıçı ayrı oynuyor. O yüzden ESP sürekli devredeydi ve aracı düz bir çizgide tutmada oldukça başarılıydı.
Kullandığım araç 19500km deydi. Patronun damadınınmış
Ortalama 15 litre görünüyordu. Gazı sürekli köklememe rağmen ortalama pek değişmedi.
Artıları :
- Aracın yalıtımına bayıldım. Octi'den sonra çok güzel geldi sessizlik.
- Araç çok atak, 1.4 olanı bu kadar değil ama oda gayet güzel gidiyor dedi eleman.
- Konsol çok güzel. Her taraf düğme kaynıyor ama bunlar müzik sisteminin ve klimanın, alışınca bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum.
- Aracın içinde kullanılan malzemeler çok kaliteli.
Eksileri :
- Yan aynalar Octi'den sonra inanılmaz küçük geldi. Neredeyse yarısı. Alışamadım bir türlü.
- Arka taraf D sınıfı bir araca hiç yakışmayacak şekilde dar. Diz mesafesi Octi ile aynı. Spor yapısından dolayı arka tavan alçalarak geliyor. 1.80 boyundayım arka tarafa oturunca tavanla aramda 1-2 parmak mesafe kalıyor. Benim araçta ferah ferah gidiyorsun arka tarafta.
- Arka görüş çok dar, park etmede sorun olabilir bazı yerlerde.
- Bagaj geniş ama yükleme ağzı çok dar. Octi'nin bagaj kapağının camla beraber açılmasının güzelliği burada ortaya çıkıyor.
Satış elemanı bu eksilerin hepsinin aracın sürtünme katsayısını azaltmak için yapılan ayarlar olduğunu söyledi. Sınıfının sürtünme katsayısı en düşük aracıymış. Yakıt tüketimine vs. e herşeye etkisi olur tabi bu söylediklerinin ama 60-70 liralık bir araca yakışmamış bence bu darlık. Sürtünme katsayısını azaltacaz diye herkes daraltsın o zaman aracını
Bu göstergelerle ilgili problemler çıkıyormuş dedim elemana, forumlardan okuduysanız yalan hepsi dedi
Bize öyle bi sıkıntıyla gelen araç yok dedi.
Bunlardan başka bir eksi bulamadım. Araç gerçekten çok ihtişamlı ve güzel.