Dün akşam bir TüvTürk macerası daha opereyşın kompleto oldu
gerçi TüvTürk olayı artık macera olmaktan birazda çıkmaya başladı da, dün akşam bunu birkez daha gözlemledim
arabayı ikinci kez TüvTürk'e soktum, çok şükür 10 dk bile sürmeden Yardırking'liği bir kez daha onaylandı yollara salındı
bu sefer çok daha rahat gittim, artık sistemde iyice oturmuş, adamlar saat gibi tık tık alıp yapıyor ama bu arada gene uğraşanlar var tabi. Geri çağrılmalarıyla meşhur istasyonda yaptırdım gene, Dudullu istasyonu en sıkılardan biri hala açıkcası. İlk tura gelenden daha çok ikinci tura çağrılan gene fazlaydı açıkcası. Birkaç nokta daha rahatlamış, ilk gidişimde alet edevat ıvır zıvırı daha bir kurcalamışlardı, şimdi sadece bagajı açıp bakıyor hepsi duruyorsa kağıda checki basıyor direk:D öncekinde eline alıp bakıyordu tek tek şimdi o yok artık. Hatta bazılarında bagajı açıp bakmadılar bile. Biraz istasyona birazda yapan elemana göre değişim gösteren durumda tabi bu. Lakin millet hala akıllanmamış, adam daha hala bile frene basınca arkada yürüyen ışıklı arabayla geliyor
hadi ışık yürüyor bari rengi kırmızı olsun, pavyon gibi mavi mavi ışıklar yürüyor
Twingo'ydu araba ve zaten frenlerden de sıkıntısı çıktı, biraz uğraştılar onunla, aslında adamlar geçirmek için uğraşıyorda Allah'ı var, arka arkaya bir kaç defa silindire çektiler onu, hadi bu sefer belki sapma çıkmaz, olması gereken değeri biraz geçer diye, benden çok önce girmesine rağmen benle beraber ayrılabildi istasyondan, ne oldu bilmiyorum sonra. TüvTürk'ü sevmeye bile başladım açıkcası, sırf şu fren testi en beğendiğim kısmı, öyle veya böyle sana fikir veriyor. Frenlerin dördüde neredeyse sıfır sapma ve cam gibi eşit şekilde çıktı
zaten değerleri görünce direk geçti gitti kanala, bazılarında tekrar tekrar geri alıp deniyorlar
HB araçlarda el freni arka hafif olduğu için zaman zaman sıkıntı yapıyor, değerin 100 ve üzeri olması gerekiyor, 100'ü geçemiyorsa kalıyor. Bizim arkadaşın 206'da çok sıkıntı yaşanmıştı, hafif olunca araba arkayı basmıyor fazla, 100'ü bir geçirememiştik
sonra ağırlık mağırlık koydukta öyle geçti:D Bende o değer 127 gibi birşey çıktı
Ön farı yanmayanlar, projektör gibi yananlar elbette gene vardı
adamlar gelmiş öylece
neyse çok şükür geçti bitti işte
biraz foto koyam öylesine keyiften çektim, son randevu saat dönemi olduğundan gece çekimler
Test öncesi bekleyiş:D birkaç defa kendimde kontrol ettim burada, lan dedim şimdi gelirizde burada yanmayacağı tutar mutar beni hasta eder
İstasyonlardaki o eski geçiş dönemindeki yığılmalardan eser kalmamış, sistem oturduğu için saatini bekleyenler var sadece, bomboş onun dışında. Sağdaki o Fabia'da bir hatunundu, onu daha silindire almadan önce biraz uğraştılar, birşeyine ufaktan takıldılar, benden önce girmesi gerekirken aynı zamanda girdik.
Benim sarı silindiri milindiri geçti gidiyor dip gaz kanala:D
Bir şu kaldırma olayını sevmiyorum, zaman zaman sıkıntılı durumlar yaratıyorlar orada çünkü. Saçma salak yerine dayıyabiliyorlar arabanın çünkü.
Gazlanmaya hazır durumda artık:D son checkleri atıyor eleman:D Bu arada gene aynı kanal aynı eleman geldi bana:D sanırım plaka grubu olayı gibi birşey var sistemde, bu kadar tesadüf olamaz diye düşünüyorum:D bir dahaki sefer gene aynı araba olursa mavi kart verebilirler artık:D
2013 kreasyonu lacivert plaka etiketimiz
küçültmüşler bu seferkileri, eskisi altta:D
Mutlu son
gazlamaya onaylı hazır artık:D projektör farlı Civic sağda gözüküyor, beyaz ampül değil direk Xenon takmış, yanarken patlayarak yanıyordu çünkü, geçtimi geçmedimi bilmiyorum da onunda başında biraz durdular far testinde, fakat ciddi göz alıyordu, bana kalsa asla geçmemesi lazım.
Son olarak, motor no okunamadı salak hafif kusurunuda kaldırmışlar sanırım, önceki raporumda motor no okunamadı kusuru yazıyordu -ki zaten tek kusurda oydu
ama bu seferkinde eser yok
beyaz ötesi
Yakın zamanda gidecek varsa biraz cesaret vermiştir belki:D ama genede kontrollü herşeyi tam olmalı arabanın. Bu yapılanlar yanlış iş değil, aslında birazda olması gereken zaten. Neyse, böyle geldi geçti işte bir TüvTürk daha:D