O yandan rüzgarı Hatay'a giderken dağ tünellerinden virajlı yollara azıcık hızlı çıkıpta aracın hafif hafif yana sallandığında öğrenmiştim. Gerçi rot balans ayarlarımda bozulmuş ondan da oluyormuş servise gidince öğrendim ama... Bizim ülkede adamlar mihendislik harikası ters eğimli yollar yaptığı, yoldaki çukurun önüne kaya koyduğu, vatandaşın virajın içine köpürte köpürte halı yıkadığını ( ki o virajda o yüzden kaza yapmıştım babamın emektar broadwayi ile) için en güvenli denilen araçta bile kurtarmak zor sanırım....
Tünel çıkışları çok tehlikelidir, rüzgarsız hava bile olsa hava akımı farkı bile etkiliyor, hadi birde rüzgarlı havada zaten pandomim ki benimde yaşadığım durumlardır. Viyadük üstleri, tünel çıkışları araç üzerinde hava durumunun negatif etkilerinin en hissedileceği yerler, çok dikkat etmek lazım şakası yok gerçekten.
Sonuna Kadar Katılıyorum ,
Bu Arabaların Aerodynmaigi Neyki O Hızlarda Güven Versin..
Aslında Arabayı Zaptedemedikten Sonra Her Araba Güvensizdir İsterse Ferrari Olsun Mercedes Olsun. Arabayı Tanımak Direksiyona Hakimiyet Lazım
Elbette, ne olursa olsun herşey önce sürücüde bitiyor :ok: