güçlü makineler 170lıkler.ama gram zevk vermıyor bana.tsı'm daha keyifli geliyor.isterse 200 bile yapmasın umurumda degil.
artık büyük hacimli motorların devri kapanmaya başladı bence.2,0 motorlar onunların performansına yaklaşiyor.5-10 seneyede kalmaz gibime geliyor.ha keyifine alırsan başka.
Sizin aracınızın motoru nedir ?
2.0 TDİ 170 HP motoru ne kadar süre kullandınız ?
2.0 TDİ 170 HP den daha zayıf olan (aracınız 1.4 ise) 1.4 TSİ 122 HP'nin 2.0 TDİ 170 HP'den hangi yönde zevk verdiğini anlamış değilim..Herkesin performans beklentisi farklıdır görecelidir..1.8 TSİ ise aracınız dediğinizde haklısınız..
Büyük hacimli motorların devirlerinin günümüz teknolojisinde çok uzun yıllar boyunca kapanacağını sanmıyorum.. Çünkü üst sınıf araçlarda küçük hacimli motorların kullanılacağını, küçük hacimli motorların performanslarının üst sınıfda kullanıcısını tatmin edeceğini zannetmiyorum. Örnek Mercedes S class da 1.4 yada 1.6 cc lik motoru kullanacak halleri yok..
Küçük hacimli motorlar ekonomiye yönelik, büyük hacimli motorlar ise performansa yönelik tasarlanmış.
Passat 1.6 FSİ aracımı bir alırken çok sevinmiştim birde satarken çook sevindim..
1.6 FSİ düşük devirlerdeki sessizlik dışında bana hiç bir açıdan zevk vermedi ki 2.0 TDİ'nin de sessizliğinden de çok memnunum..
1.4 TSİ'nin 1.6 FSİ'den çok farklı olduğunu düşünmüyorum...1.6 FSİ ile 140 150 km yi geçtikten sonraki motor sesi inanılmaz fazla idi..Yolculuk sonrası kulakta uğultusu kalıyordu..
(Aracınız 1.4 TSİ ise)
1.4 TSİ 122 HP size 2.0 TDİ 170 HP'den daha çok zevk vermiş olabilir;
Fakat bana 1.6 FSİ 115 HP 2.0 TDİ 170 HP'den daha fazla zevk veremedi..