1. köprünün ekonomik ömrü doldu çünkü
hatta ve hatta daha ötesini söyleyeyim yıkıp yeniden inşası bile gündeme gelebilir, aslında duruma göre değerlendirme yapacaklar. Yenilemek, onarım genelde sıfırdan yapılmasından daha maliyetli oluyor çünkü. Kısa vadeli kurtarmaya giderseler onarımla birkaç yıl daha uzatırlar göz boyamak adına. Lakin 1. köprünün kapatılması demek İstanbul'un bittiğinin resmi olacaktır. Metrobüs kafadan iptal (geleceksiz ve plansız yatırım sonucudur bu, ölü bir yatırımdı zaten, karda ne oluyor durum ortada, bırak köprünün kapanmasını geç). Önemli olan karşıya geçmek değil ki, Beşiktaş'a, Levent'e gidecek o civara gidecek adam nereden gidecek? İkiden girdi, sonra tee nereden dönecek, barbaros bulvarının hali bugün bile nasıl, o şekilde diğer iç yollar o yükü nasıl kaldıracak? Kimse toplu taşımaya güvenmesin, hepsi birbirini etkileyecek, her yer felç olur direk. Tek bir çözüm olur bu durumda, mesai saatleri öğleden sonra başlar, öğlen 1'de başlar en erken, 5'te biter
gece 12 gibi herkesler evinde olur, olabilir, yani kanımca, sanırsam, ihtimalimce
konu kilit, silinebilir