škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

crosswind landing

0 Üye ve 11 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kalender

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 628
    • Profili Görüntüle
http://www.youtube.com/watch?v=[youtube]Jm9Es0pZiUY[/youtube]
\'\'Ben\'\' Yaradan\'dan Ötürü Yaradılanı Sevdim... Yaralayanı\'\' Değil..!


Çevrimdışı SubaruOutback

  • Nano Ürün Uzmanı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2085
    • Profili Görüntüle
Bir kaç gündür Muğla-Bodrum dolaylarındaydım, sabahın köründe hava şartları nedeniyle uçak havaalanına yan yan inmişti, tabi kaç kişi anladı, kaç kişi fark etti bilemem :++::++:
Ama çok zevkli olduğunu söyleyebilirim. :ok:
[SIGPIC]http://img442.imageshack.us/i/chemicalguyslogo.jpg/[/SIGPIC] Toritsuka Reta


Çevrimdışı takara34

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 652
    • Profili Görüntüle
süper bir video. çok zevklidir diyde tahmin ediyorum. ömrümde hiç uçağa binmedim. ancak çok flight smilatör oynadım.  boeingleri kaldırmak çok kolay ancak inişte öyle olmuyor.   ya ineceğim pist kısadır yada ben her seferinde çok hızlıyım. :D


Çevrimdışı Feridun

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 181
    • Profili Görüntüle
Bir donem ivao da online ucmustum. Simulatorculer bilir. Peheey


Çevrimdışı SubaruOutback

  • Nano Ürün Uzmanı
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2085
    • Profili Görüntüle
[YOUTUBE]mMvLuUJFHYk[/YOUTUBE]
Pegasus ve Thy'ye dikkat, bence en iyi inişleri bu iki şirketin pilotları yapıyor.
[SIGPIC]http://img442.imageshack.us/i/chemicalguyslogo.jpg/[/SIGPIC] Toritsuka Reta


Çevrimdışı kalender

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 628
    • Profili Görüntüle
kai tak havaalanıda zorlu iniş sıralmasında ilk onda

http://www.youtube.com/watch?v=[youtube]kTl1nQ9bO1Y&feature=related[/youtube]


ils li iniş ils cat III
http://www.youtube.com/watch?v=[youtube]IpzPTF6DOdU[/youtube]
« Son Düzenleme: 27 Ocak 2012, 20:36:23 Gönderen: kalender »
\'\'Ben\'\' Yaradan\'dan Ötürü Yaradılanı Sevdim... Yaralayanı\'\' Değil..!


Çevrimdışı kadir_

  • Kısa Bir Ara..
  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 9469
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı LeChiffre

  • Weatherman
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1002
    • Profili Görüntüle
Kotu inis, bunu baskasina asla anlatma sansinizin olmayacagi inistir.Onun disindakilerin hepsi mukemmeldir, cunku hepsi icin tanriya sukredersiniz.

Emekli pilot:ok:


Çevrimdışı LeChiffre

  • Weatherman
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1002
    • Profili Görüntüle
Madem konu acildi, ben de birkac buyugumuzun, kulagimiza kupe ettigi sozleri sizlere aktarayim

Gercekte, super pilotlar, super yeteneklerini kullanmalarina sebebiyet verecek durumlardan, super kararlarini kullanarak kacinabilen pilotlardir.

Ucakta fazla yakittan sikayet edebileceginiz tek bir durum vardir.......yangin.

Basiniz belaya girdiginde, irtifanizi korumaya calisin. Su ana kadar kimse gokyuzuyle carpismamistir.

Digerlerinin hatalarindan ders cikarmaya calisin. Cunku butun hatalari yapacak kadar uzun yasayamazsiniz.

Eger sesten 3 kat hizla ucarken kaybolmadiysaniz, kaybolmus sayilmazsiniz

Hiz, yukseklik ve beyin...Ucusu tamamlamaniz icin herhangi iki tanesi yeterlidir.

Eger bir ucus inanilmaz derecede mukemmel gidiyorsa, mutlaka birsey unutmussunuzdur

Bir pilot ucmaktan hic korkmuyorsa, ucagini asla maksimumlarda kullanmamistir.

Asla senden daha cesur bir pilotla ayni kokpitte ucma.

Hayattaki en iyi 3 sey, iyi bir inis, iyi bir orgasm, ve hizli bir bagirsak hareketidir.Zor sartlarda iniyorsaniz, bunlarin ucunude ayni anda yasayabilirsiniz.

Yumusak bir inis buyuk ihtimalle sanstir, arka arkaya iki tanesi cok buyuk bir sanstir, ama uc tanesi kesinlikle yalandir

Yukari cikan hersey, asagiya inmeye mahkumdur.

Bir radar kontroloruyle bir pilot arasindaki benzerlik nedir? Pilot hata yaparsa, pilot ölür. Kontrolor hata yaparsa, yine pilot ölür!

Iyi inis, ucaktan yuruyerek ayrilabildiginiz inistir. Mukemmel inis, ucagi digerlerinin hala kullanilabilecegi sekilde biraktiginiz inistir.

Her kalkis secime bagli, her inis mecburidir

Eger kumandayi ileri iterseniz, evler büyür.Eger kumandayi geri cekerseniz, evler kücülür.Sonuna kadar cekmeye devam ederseniz, tekrar büyürler.

Yerde durup havada olmayi hayal etmek, havada olup yerde olmayi hayal etmekten her zaman iyidir

Inis sayinizi her zaman, kalkis sayiniza esit tutmaya calisin

Pilotluga, bir canta dolusu sans ve bos bir canta tecrubeyle baslarsiniz. Onemli olan tecrube cantasini, sans cantasini bosalincaya kadar doldurabilmektir.

Iyi kararlar, tecrubelerden gelir.Ne var ki tecrubeler genellikle kotu kararlardan ogrenilir

Unutmayin, yer cekimi sadece `iyi bir fikir` degildir, kanundur. Ve asla yururlukten kaldirilamaz.

Yasli pilotlar ve kel pilotlar vardir.Ama hic yasli ve kel pilot yoktur.

Eger gece vakti mecburi inis yapacaksaniz, inis alanini gormek icin butun isiklarinizi acin.Gorduklerinizi begenmezseniz, tekrar kapatiniz.

Her zaman hatirlayin, ucagi ellerinizle degil, aklinizla ucurursunuz

Indikten sonra, gazi tam acarak apronda ilerlemeniz gerekiyorsa, muhtemelen inis takimlarini acmayi unutmussunuzdur

Havacilikta iyiye alamet olmayan seyler : Ustunuzde kalan gokyuzu, arkanizda kalan pist, siz havadayken hala kamyonda duran yakitiniz!

Kaptanina guven ama kemerini saglam baglamayida unutma

Modern bir yolcu ucagini ucurmak icin 2 seye ihtiyac vardir. 1 pilot ve 1 kopek. Pilotun gorevi kopegi beslemektir, kopegin gorevi ise pilot ucakta birseylere dokunmaya calistiginda onu isirmaktir.

Yumusak bir inis yapmanin 3 kurali vardir.Maalesefki onlarin neler oldugunu hala kimse bilmiyor

Pervane, pilotu serin tutmak icin on tarafta donen bir vantilatordur. Kaniti mi? Pervaneyi durdurun ve pilotun nasil terledigini izleyin.

Pilot gozunde motor gucu :  varsa iyidir, coksa daha iyidir, ama cok fazlaysa ancak yeterlidir.

Tecrube, yeniden yapildiginda, yaptiginizin hata oldugunu anlama sanatidir.Ayrica zor bir ogretmendir, once sinavi yapar, sonra dersi verir.

Kalkistan once beyninizi toplamazsaniz, muhtemelen inisten sonra ucaginizi toplarsiniz

Ucmanin en tehlikeli kismi, havaalanina kadar araba kullanmaktir.

Yakit gostergesine asla guvenme


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Bende hazır aklımdayken bir anımı paylaşayım:D

Geçen kış anadolu jet ile Elazığ'a gidiyorum.Koltuk cebinde uçağın teknik verilerinin olduğu bir kart var.Aldım okudum.Uçağın max. hızı hatırladığım kadarıyla 860 civarındaydı.5 dakka sonra pilot konuştu anlık hızımız 890küsür dedi.Şimdi nasıl oluyor bu?:D Uçaklarda da mı motor açma var?:++::++:


Çevrimdışı LeChiffre

  • Weatherman
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1002
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;312370
Bende hazır aklımdayken bir anımı paylaşayım:D

Geçen kış anadolu jet ile Elazığ'a gidiyorum.Koltuk cebinde uçağın teknik verilerinin olduğu bir kart var.Aldım okudum.Uçağın max. hızı hatırladığım kadarıyla 860 civarındaydı.5 dakka sonra pilot konuştu anlık hızımız 890küsür dedi.Şimdi nasıl oluyor bu?:D Uçaklarda da mı motor açma var?:++::++:


Arka ruzgar sayesinde yere gore hizini soylemis olabilir.Ben 1000km/h saat hizla uctugumu bilirim (yere gore)


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: kadir_;312281
A380 i bu şekilde düşünemiyorum :D


Parande atarak iner artık :rm::rm::rm:


06lkn66

  • Ziyaretçi
Yarin ucus var benimde kazasiz belasiz ineydik bi :)


Çevrimdışı kalender

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 628
    • Profili Görüntüle
Bu nasıl iniş böyle yahu

http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=[youtube]CJoXMcehrYo[/youtube]
\'\'Ben\'\' Yaradan\'dan Ötürü Yaradılanı Sevdim... Yaralayanı\'\' Değil..!