škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Bursa Skoda Bozkurt Oto fiyaskosu

vedat · 30 · 14168

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı vedat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 492
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar biliyorsunuz kazadan hemen sonra burda konu açarak üzüntümü sizinle paylaşmıştım.
Daha sıfır aldığım aracımın heyecanını yaşayamadan yoldaki buzlanma yüzünden kayarak aracın sağ tarafına yaslanan minibüs yüzünden 3. günümde kaza yapmıştım.
Kazadan sonra aracı Bursada tek yetkili servis olan Bozkurt otoya getirdim. Hasar masrafını kasko firmam ile anlaşmaları olmasına rağmen benden peşin olarak talep etmişlerdi ona bile aldırış etmeden kabul etmiştim. Nede olsa yetkili servisti, hasarım orada giderilince içim daha çok rahat edecekti. Maksimum 5 gün sürecek tamir süresi çeşitli aksaklıklar yüzünden 13 günde bitti. Önceki gün aracımı teslim almaya gittim, hava daha yeni kararmak üzereydi, değişen çamurlukta ton farkı dikkatimi çekti. Bunu gösterdiğimde 3-4 usta birden yanımda toplanıp ton farkının olmadığını hava tam aydınlık olmadığı için o şekilde göründüğünü söyleyip beni ikna etmeye çalıştılar. Bende ısrarla ton farkı olduğunu ışıktan olsaydı aynı durumun boya yapılmayan taraftada olması gerektiğini ama o taraftan bakınca araçta renk farkı görünmediğini söyledim. Yine ton farkı olmadığında ısrar eden ustaya boyacı olmadığımı ama en nihayetinde gözümün gördüğünü bariz şekilde farkın olduğunu söyledim. Ertesi gün aydınlıkta tekrar bakacağımı renk farkı gündüz gözüylede görünürse tekrar getireceğimi söyleyerek aracı teslim aldım.
Neyse ertesi gün oldu baktım ton farkı aydınlık havada daha belirgin, göz yanılgısı falan değil yani. Hatta emin olmak için sanayide tanıdığım bir boya ustası var götürüp ona gösterdim. İyikide götürüp göstermişim, ton farkı dışında bir takım eksik işçilikte vardı. Ön kapı içinde mekes boyanmamış, çekiç darbeleri direk belli, sol kapıya hiç müdahale edilmemiş olmasına karşın camın üstündeki plastik aparatı kırmışlar, dikiz aynasında bana sürten aracın hala boya lekeleri duruyor, arka çamurlukta boya bitim yeri güzel yapılmamış parmak uçlarıyla dokununca pütür pütür hissediliyor.
Tüm bunları görünce tamamen çıldırdım zaten. Bozkurt otoyla tekrar görüştüm gelin ne gerekiyorsa eksikleri gideririz, sorunları çözeriz dediler. Ama benim kızdığım nokta çok daha farklı. O sorunlar elbette giderilir gerekirse sil baştan yapılır hepsi ancak buna ne gerek vardı. İlk seferde biraz daha özenerek yapılsaydı bu işlemleri sil baştan tekrar yapılmasaydı daha mı fena olurdu. Şimdi ben sıkıntımı Çek cumhuriyetine, Yüceye falan yazsam elime ne geçecek? En fazla üzgün olduklarını söyleyip eksiklerin giderilmesini sağlayacaklar. Zaten şimdi Bozkurt oto bu eksikleri giderecek ben bu adamları şikayet etsemde farklı bir şey olmayacak. Aracım daha 1000 km olmadı, aldıktan sonra dördüncü gün servise bıraktım neredeyse 3 haftadır daha binemedim. Fabiaya karşı büyük bir sempatim vardı, daha öncede söylemiştim bunu almaya karar verdiğimde bıraktın fabia 2 ile test sürüşü yapmayı ömrü hayatımda içinde dahi oturmuşluğum yoktu. Yinede fabia aldığım için hiç pişman olmadım ama gelin görünkü bu servisin işgüzarlığı yüzünden aracımdan soğumaya başlıyorum ne yazıkki.
Keşke hiç yetkili servis takıntısı yapmadan tanıdığım bildiğim ustama götürseydim aracımı, ne 5 günlük tamir işi 13 güne kadar uzardı nede ikinciye iş çıkardı üstelik bu işin maliyeti 1300 lira değilde en fazla 600 lira olurdu.


Çevrimdışı *CEM*

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 472
    • Profili Görüntüle
Sizi gayet iyi anlıyorum.Çok bilen yada ayıbını bilmişlik taslayarak insanları aptal yerine koyan usta takımından bıktım usandım.Sonrsan ona 10 numara iş yapıyordur.Allah yardımcımız olsun.


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
1300 mü?...:?
Geçmiş olsun.
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı ailotana

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1266
    • Profili Görüntüle
Bende aracımdan çok memnunum ve severek aldım ama bu servislerin hepsinin ayrı telden çalma olayı beni de sinir ediyor. Birisi aynı bakımı 360'a yaparken diğeri 260'a yapıyor. Biri hız sabitleyiciyi 500'e takarız diyor diğeri 1500'e. Sırf bu yüzden soğuyorum Skoda'dan.

Haa bu benim ilk arabam, belki başka markaların servislerinde de böyle problem vardır, o kadarını bilemem ama böyle yükselen bir markanın bu işe el atması lazım bence.


Çevrimdışı Sertan_c

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1043
    • Profili Görüntüle
audi, peugeot, chrysler, ford, opel, renault, fiat....
hepsinin yetkili servisleri ile muhatap olmak sorunda kalmışlığım var,
özetlersek: hem markalar arasında hem de bir markanın farklı bayileri arasında, al birini vur ötekine...
o yüzden can sıkacak bir şey yok ama siz yine de bağırıp çağırıp tepkinizi dile getirin, insan gibi konuşmaktan anlamazlar kesinlikle ve sizin de yine oraya işiniz düşer mutlaka, en azından bir dahaki gidişinizde aynı şeyi yapamazlar bari...
daha dün 2007 mondeo nun marşpiel yarım değişti, gelen fatura 2,300 tl :) şaka gibi...
ben kendi ustama götürsem hem değişmeden düzeltir boyardı hem de en fazla 100 lirayı sormadan bırakır çıkardım...


Çevrimdışı dgn

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7891
    • Profili Görüntüle
Çok geçmiş olsun.Genelde ilk sıfır araba alındığında yetkili servislere çok güvenilir ama ilk ciddi olayda her şey ortaya çıkar..Tekrar geçmiş olsun


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30143
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Geçmiş olsun!
 
 Bozkurt Yetkili Servis olmaktan çıkmıştı diye biliyorum, demek ki ertelenmiş


Çevrimdışı dr_emrah

  • TDİ
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 202
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı agasarca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 634
    • Profili Görüntüle
Bozkurt Oto'nun yetkili satıcılığı iptal, servisliği devam ediyor olmalı.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30143
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Alıntı yapılan: agasarca;320635
Bozkurt Oto'nun yetkili satıcılığı iptal, servisliği devam ediyor olmalı.

Showroom şartı vardı bir ara yetkili servis olabilmek için. Demek ki kaldırmışlar onu


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Bi de yanına toplaşıp ikna etmeye çalışırlar ya...

Allah sabır versin diyorum geçmiş olsun. Cana gelecek mala gelmiş diye düşünmek lazım...


Çevrimdışı ekremaygün

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 83
    • Profili Görüntüle
bursada tomurcuk oto var
 
adamlar namazında niyazında
 
alavere dalavere yapacaklarını zannetmem


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
Öyle adamlar da ahrete çalışır, araba, maraba umurunda olmaz, biraz dünya sevgisi de lazım...:)
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15590
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun..Kötü bir durum hakikaten..

Bende bir kaç kez boya için gitmişliğim var Bozkurt oto'ya..Gayet iyi işçilik yapmışlardı..Boya ustası falan çok iyiydi..Tabi bu işler anlık değişiyor..İşler yoğun olunca biraz hızlı boyanabiliyor parçalar..:)
Tabi sıfır araçta pekte istenmeyen bir durum..Allah kolaylık versin..
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun. Öyle derttir ki özellikle şu boya kaporta durumu, yetkilisi özelide farketmiyor, yaklaşımla ilgili tamamen. Zor işlerdir çok zor hemde. Yazık günah insanlara da ama anlayan kim.