Arkadaşlar biliyorsunuz kazadan hemen sonra burda konu açarak üzüntümü sizinle paylaşmıştım.
Daha sıfır aldığım aracımın heyecanını yaşayamadan yoldaki buzlanma yüzünden kayarak aracın sağ tarafına yaslanan minibüs yüzünden 3. günümde kaza yapmıştım.
Kazadan sonra aracı Bursada tek yetkili servis olan Bozkurt otoya getirdim. Hasar masrafını kasko firmam ile anlaşmaları olmasına rağmen benden peşin olarak talep etmişlerdi ona bile aldırış etmeden kabul etmiştim. Nede olsa yetkili servisti, hasarım orada giderilince içim daha çok rahat edecekti. Maksimum 5 gün sürecek tamir süresi çeşitli aksaklıklar yüzünden 13 günde bitti. Önceki gün aracımı teslim almaya gittim, hava daha yeni kararmak üzereydi, değişen çamurlukta ton farkı dikkatimi çekti. Bunu gösterdiğimde 3-4 usta birden yanımda toplanıp ton farkının olmadığını hava tam aydınlık olmadığı için o şekilde göründüğünü söyleyip beni ikna etmeye çalıştılar. Bende ısrarla ton farkı olduğunu ışıktan olsaydı aynı durumun boya yapılmayan taraftada olması gerektiğini ama o taraftan bakınca araçta renk farkı görünmediğini söyledim. Yine ton farkı olmadığında ısrar eden ustaya boyacı olmadığımı ama en nihayetinde gözümün gördüğünü bariz şekilde farkın olduğunu söyledim. Ertesi gün aydınlıkta tekrar bakacağımı renk farkı gündüz gözüylede görünürse tekrar getireceğimi söyleyerek aracı teslim aldım.
Neyse ertesi gün oldu baktım ton farkı aydınlık havada daha belirgin, göz yanılgısı falan değil yani. Hatta emin olmak için sanayide tanıdığım bir boya ustası var götürüp ona gösterdim. İyikide götürüp göstermişim, ton farkı dışında bir takım eksik işçilikte vardı. Ön kapı içinde mekes boyanmamış, çekiç darbeleri direk belli, sol kapıya hiç müdahale edilmemiş olmasına karşın camın üstündeki plastik aparatı kırmışlar, dikiz aynasında bana sürten aracın hala boya lekeleri duruyor, arka çamurlukta boya bitim yeri güzel yapılmamış parmak uçlarıyla dokununca pütür pütür hissediliyor.
Tüm bunları görünce tamamen çıldırdım zaten. Bozkurt otoyla tekrar görüştüm gelin ne gerekiyorsa eksikleri gideririz, sorunları çözeriz dediler. Ama benim kızdığım nokta çok daha farklı. O sorunlar elbette giderilir gerekirse sil baştan yapılır hepsi ancak buna ne gerek vardı. İlk seferde biraz daha özenerek yapılsaydı bu işlemleri sil baştan tekrar yapılmasaydı daha mı fena olurdu. Şimdi ben sıkıntımı Çek cumhuriyetine, Yüceye falan yazsam elime ne geçecek? En fazla üzgün olduklarını söyleyip eksiklerin giderilmesini sağlayacaklar. Zaten şimdi Bozkurt oto bu eksikleri giderecek ben bu adamları şikayet etsemde farklı bir şey olmayacak. Aracım daha 1000 km olmadı, aldıktan sonra dördüncü gün servise bıraktım neredeyse 3 haftadır daha binemedim. Fabiaya karşı büyük bir sempatim vardı, daha öncede söylemiştim bunu almaya karar verdiğimde bıraktın fabia 2 ile test sürüşü yapmayı ömrü hayatımda içinde dahi oturmuşluğum yoktu. Yinede fabia aldığım için hiç pişman olmadım ama gelin görünkü bu servisin işgüzarlığı yüzünden aracımdan soğumaya başlıyorum ne yazıkki.
Keşke hiç yetkili servis takıntısı yapmadan tanıdığım bildiğim ustama götürseydim aracımı, ne 5 günlük tamir işi 13 güne kadar uzardı nede ikinciye iş çıkardı üstelik bu işin maliyeti 1300 lira değilde en fazla 600 lira olurdu.