škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Gti - vrs - opc - st

eren35 · 42 · 17410

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı eren35

  • powersound
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 49
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: dgn;321541
Farklı bi açıdan yaklaşayım.Listede en az yakan araçlar GTI ve vRS.:)

Öncelikli olarak 4 kapı GTI sonra vRS bakardım.


1.4 180Hp Motor için bende sizin gibi düşünüyorum, Yanılma payıda olabilir tabi.


Alıntı yapılan: Fsı Turbo;321541

Eğer bu araçları uzun bir süre kullanacaksanız(3 yıldan fazla)gtı veya rs alın.Çünkü opc veya st çok uzun yıllar kullanıma dayanmıyor.Bizzat kendim bunların testlerini okudum çünkü.



Bu bilgi için Teşekkür ederim.. opc son ürettigi model olan ''nürburgring edition''
Video paylaşımlarını ve test verilerine baktıgımda tatmin edici bir cekiciligi öne cıkıyor..



Alıntı yapılan:  porschemurat;321541

TSİ ler 2007 yılından bu yana 5 yıldır piyasada gayette yeterli bir zaman.
Değil 5 10 sene gider bu motorlar yeterki zamanında servis bakımları yapılsın.
Bu araçların yanında mini cooperda düşünülür gibi.
Veya Citroen DS3


Tüm araçlar için geçerli bence 2.0 yada 1.2 motorlar için düzenli servis, Düzenli bakım, Periyotlara göre kullanım, gibi etkenler motor yaşını etkiler..

Aksi haldeki hatalar kullanıcıya baglanmamalı...
Dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız.
Çünkü; Şimdi olacaksa bir şey;
yarına kalmaz. yarına kalacaksa eğer; bugün olmaz...
CARPE DIEM!!!


Çevrimdışı eren35

  • powersound
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 49
    • Profili Görüntüle
''Mini cooper'' ve ''DS3''  İnceledigimde,

1.Plazada Gördügüm kadarıyla ikiside iç hacimsel olarak küçük geldi.. Tekrar degerlendirilebilinir..

DS3 için internet üzerindeki paylaşımlarda Araç içinden ses geldigi yazılıyor, İç malzelerin sert oması, ve dışarıdan ses aldıgı..
Dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız.
Çünkü; Şimdi olacaksa bir şey;
yarına kalmaz. yarına kalacaksa eğer; bugün olmaz...
CARPE DIEM!!!


Çevrimdışı jumanji

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 159
    • Profili Görüntüle
öncelikle hayırlısı olsun diyelim :)

Alıntı yapılan: 06lkn66;321574
Opc corsa daha albenili geliyo bana :)


:+1: yeni corsa lar hakikaten özellikle çift renkli olanları çok şık görünüyorlar. zaten opelin şu kanat şeklindeki gündüz farlarına bayılıyorum arabanın kaşları gibi duruyor :) tasarımı çok güzel. bence poloda golfte çok standart ve sade araçlar görünüm olarak çokta bir çekicilikleri yok... opcler arabalarınında harika tasarımlarıyla opele yeni bir hava kattı ben olsam corsa opc alırdım görünüş olarakta güç olarakta istediğinizi alırsınız ;) yine de tercih sizin tabii hayırlısı olsun :)


Çevrimdışı jumanji

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 159
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Fsı Turbo;321581
Eğer bu araçları uzun bir süre kullanacaksanız(3 yıldan fazla)gtı veya rs alın.Çünkü opc veya st çok uzun yıllar kullanıma dayanmıyor.Bizzat kendim bunların testlerini okudum çünkü.


nerede okudunuz acaba merak ettim? vw grubunun küçük hacimli motorları genelde performans istendiğinde çok çabuk şişiyorlar diye çok yazılanlar oldu forumlara ve benimde arkadaşlarımda polo golf falan olanlar var ve onlarda özellikle otobanda uzun yolda falan biraz basıp zorlayınca araba resmen yoruluyor diyorlar nefesi kesiliyor gibi :D OPC ler bence kendini kanıtlamış ve başarılı motorlar. tabi tercih meselesi performans için araç düşünülünce sadece performans değilde arabanın görüntüsü tasarımı ve gücü işin içine giriyor. bende corsaları ve yeni astraları bayadır takip ediyorum ama zaten corsa OPC ve astranın yeni GTC modelleri tasarım olarakta güç olarakta baya bir etkileyecek performans seven insanları :) bence gtı ve sciroccoya sağlam iki sakip var ve bence görünüm olarakta tasarım olarakta bir adım öndeler :favo1:


Çevrimdışı Fsı Turbo

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 244
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: jumanji;322123
nerede okudunuz acaba merak ettim? vw grubunun küçük hacimli motorları genelde performans istendiğinde çok çabuk şişiyorlar diye çok yazılanlar oldu forumlara ve benimde arkadaşlarımda polo golf falan olanlar var ve onlarda özellikle otobanda uzun yolda falan biraz basıp zorlayınca araba resmen yoruluyor diyorlar nefesi kesiliyor gibi :D OPC ler bence kendini kanıtlamış ve başarılı motorlar. tabi tercih meselesi performans için araç düşünülünce sadece performans değilde arabanın görüntüsü tasarımı ve gücü işin içine giriyor. bende corsaları ve yeni astraları bayadır takip ediyorum ama zaten corsa OPC ve astranın yeni GTC modelleri tasarım olarakta güç olarakta baya bir etkileyecek performans seven insanları :) bence gtı ve sciroccoya sağlam iki sakip var ve bence görünüm olarakta tasarım olarakta bir adım öndeler :favo1:


AutoCar dergisi :) yeni 1.4 lük gtı lar ve rs ler hakkında tam emin değilim pilotlar söylemiş ama eski 2.0 gtı ve 2.0 rs ler çok sağlam ve dayanıklıdır ;)


Çevrimdışı jumanji

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 159
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Fsı Turbo;323628
AutoCar dergisi :) yeni 1.4 lük gtı lar ve rs ler hakkında tam emin değilim pilotlar söylemiş ama eski 2.0 gtı ve 2.0 rs ler çok sağlam ve dayanıklıdır ;)


piyasadaki birçok dergi ve oto haber kanallarında muafazakar bir doğuş oto fanatikliği ve bu grubun otomobil markalarına yönelik belirgin bir koruma güdüsü var sanırsın altından daha kıymetli araçlar satıyorlar. C ve D segmentine getirdikleri küçük hacimli aşırı beslemeli motorlar performans olarak gerek teknik veri rakamlarına bakıldığında gerekse test sürüşlerindeki kısa deneyimlerde başarılı gözüksede bunların yanında bizim göremediğimiz bir gerçekte vardırki bu araçların genelde biraz fazla sıkıştırıldığında çabuk şişen motorlar bu durum hatrı sayılır bir çoğunluğun hem fikridir :) sonuçta firmalar düşük hacimli motordan yüksek gücü gerçekten başarılı bir şekilde ve uzun yıllar alsaydı yada bunun hakikaten başarılı olacağını düşünselerdi bugün piyasada olan premium markaların performanslı motorları 1.8-2.0 lardan başlamazdı diye düşünüyorum ;)
ayrıca opel grubununda senelerdir piyasada performans güç ve dayanıklılık anlamında sağlamlık anlamında kendini kanıtlamış GT, GTC, Turbo ve OPC motorları bulunmaktadır :) 1.8 GSİ ler olsun 2.0-2.2 gti ve turbolar olsun, bu eski  motorlarda hiçte yabana atılacak göz ardı edilecek yada sınıfta kalacak motorlar değil ;)


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Dediklerinizin Sonuna Kadar Noktasına Kadar Katılıyorum. :+1: Bu Konuyu Dile Getirdimi Cevap Hazır ; Mühendisler Anlamıyor Ya O Motoru Yapmışlar.. Eee Aynı Mühendisler Anlamıyorda Neden 2000 Motor Yapıyor.. Bahsettiginiz Testlerdeki Marka Tutuculugu Sadece Türkiyede Değil Avrupadada Var. Gerçek Testleri Amerikanlar Yapıyor Adamlar Neyse Onu Söylüyor.

Alıntı yapılan: jumanji;323905
piyasadaki birçok dergi ve oto haber kanallarında muafazakar bir doğuş oto fanatikliği ve bu grubun otomobil markalarına yönelik belirgin bir koruma güdüsü var sanırsın altından daha kıymetli araçlar satıyorlar. C ve D segmentine getirdikleri küçük hacimli aşırı beslemeli motorlar performans olarak gerek teknik veri rakamlarına bakıldığında gerekse test sürüşlerindeki kısa deneyimlerde başarılı gözüksede bunların yanında bizim göremediğimiz bir gerçekte vardırki bu araçların genelde biraz fazla sıkıştırıldığında çabuk şişen motorlar bu durum hatrı sayılır bir çoğunluğun hem fikridir :) sonuçta firmalar düşük hacimli motordan yüksek gücü gerçekten başarılı bir şekilde ve uzun yıllar alsaydı yada bunun hakikaten başarılı olacağını düşünselerdi bugün piyasada olan premium markaların performanslı motorları 1.8-2.0 lardan başlamazdı diye düşünüyorum ;)
ayrıca opel grubununda senelerdir piyasada performans güç ve dayanıklılık anlamında sağlamlık anlamında kendini kanıtlamış GT, GTC, Turbo ve OPC motorları bulunmaktadır :) 1.8 GSİ ler olsun 2.0-2.2 gti ve turbolar olsun, bu eski  motorlarda hiçte yabana atılacak göz ardı edilecek yada sınıfta kalacak motorlar değil ;)


Çevrimdışı eren35

  • powersound
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 49
    • Profili Görüntüle
Anket sonuçuna bakılırsa çolgunluk vw polo Gti'den yana...

Birde arkadaşlar bu gibi performanslı araçlarda otomotik vitesi dogru buluyormusunuz ?

Manuel kullanan birisi otomatikte vites'e gecince,

Daha önce neden kullanmamışım yada manuel gibisi yok gibi sözler duyuyorum.
Dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız.
Çünkü; Şimdi olacaksa bir şey;
yarına kalmaz. yarına kalacaksa eğer; bugün olmaz...
CARPE DIEM!!!


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Tercih meselesi bence, Skoda Fabia VRS 1.4 180HP kullandım geçen hafta, benim araçtan alışığım zaten. İlla vites atmak istersen tiptronic'e at, sen geçir vitesi :)
 
Direksiyondan da kumandası var vRS Fabişte


Çevrimdışı eren35

  • powersound
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 49
    • Profili Görüntüle
Evet Katılıyorum Hocam,

Ben otomatik olarak fiat palio 1.4 benzinli kullanmıştım, Hiç alışamadım acıkcası..

Yakın zamanda kesinlik getirecegim, Ama ben manuel'den yanayım diyebilirim =)

Gerçi Vw polo GTİ'de manuel secenegi yok diye biliyorum ve vRS Fabia'da aynı şekilde..
Dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız.
Çünkü; Şimdi olacaksa bir şey;
yarına kalmaz. yarına kalacaksa eğer; bugün olmaz...
CARPE DIEM!!!


Çevrimdışı bora-feat

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 293
    • Profili Görüntüle
kesinlikle VRS hem aile aracı hem spor bi arac  180 hp bi chıp tuning  220 hp üstüne bide pro box  olur sana  245 hp  tadından yenmez  air coilover takarım   bundan daha iyisi şamda kayısı  derim


Çevrimdışı eren35

  • powersound
  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 49
    • Profili Görüntüle
Evet katılıyorum mustafa =) Zaten 4 kapı secenegi olarak bir polo Gti ve Fabia vRS seceneklerinde var. Aile aracı olarakta düşünülebilinir.

Yanlız Hp'de oynama oldugunda yakıt konusu degişirmi bilmiyorum, Sonrada üzmesin bizi son zamanlarda benzinde aldı başını gidiyor biliyorsunuz.. .d
Dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız.
Çünkü; Şimdi olacaksa bir şey;
yarına kalmaz. yarına kalacaksa eğer; bugün olmaz...
CARPE DIEM!!!