škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Yeni Superb 4x4 dahil Türkiye satış fiyatları

selchuk · 32 · 17555

0 Üye ve 9 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
Model        Donanım         HP           Anahtar Teslim Fiyatı (TL)ÖTV İndirimli Fiyatı (TL)Yeni Superb
Comfort1.4 125 HP TSI
49.191
46,990
Yeni SuperbAmbition1.4 125 HP TSI
54.016
50,990
Yeni SuperbAmbition2.0 140 HP TDI Tipt.
76.326
75,590
Yeni SuperbElegance1.4 125 HP TSI
60.777
56,990
Yeni SuperbElegance1.8 160 HP TSI
73.463
71,990
Yeni SuperbElegance1.8 160 HP TSI Tipt.
78.289
76,590
Yeni SuperbElegance2.0 140 HP TDI
78.258
76,990
Yeni SuperbElegance2.0 140 HP TDI Tipt.
83.084
81,590
Yeni SuperbElegance2.0 170 HP TDI CR
82.215
79,990
Yeni SuperbElegance2.0 170 HP TDI CR Tipt.
86.325
84,590
Yeni SuperbElegance2.0 170 HP TDI CR 4X4
89.912
87,590

 
Arkadaşlar sonunda 4x4 versiyonlarda satışa sunulmaya başlandı.fiyatlar hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.170 beygir ve 4x4 modelleri için bu farkları vermeye değermi sizce.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
audi quattro kullanmadan 4 çekerin bir otomobilde ne demek olduğunu anlamak zor, çok 4 çeker kullandım, ama otomobilde bambaşka bir şey, bütün şasenin, gövdenin G ye maruz kaldığını hissediyorsunuz, feci bir olay, hele öyle bir viraj kapasitesi artışı yapıyor ki, DSG 2 çeker yerine manuel 4 çeker alınca 3 bin fazla veriyonuz, bedava...


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
4 çeker manuel sanırım.yanılabilirimde belki.sürekli 4x4 modu varmı acaba.birde yakıt tüketimi normal dizeline göre tahminen ne kadar artar.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
2.0 litre dizel 170 beygir araba alıp, 87 bin lira verebiliyorsanız 100 km de ki 2-3 litre çok koyar mı?


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
evet orası doğru haklısınız.4x4 sürekli ayarlanabiliyorsa harika.birde tiptronik vites ise dahada süper olur.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
skoda deutschlanddan bulduğum farkları paylaşayım.

2.0 170 TDI 4x4



5,3   ausserort
8,3 innerort
6,4 kombiniert

buda aynı motor 2 çeker


7,7 innerort
4,8 ausserort
5,8 kombiniert

NOT: ausserort dediği şehirlerarası, innerort dediği şehir içi, kombiniert da ortalama.
« Son Düzenleme: 24 Temmuz 2009, 11:50:41 Gönderen: hakanerdogan »


Çevrimdışı zooloo

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Merhabalar,
 
Ben de  bu aracın 170'liği ne zaman çıkacak diye merak ediyordum. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Bu fiyatlar internet sitesinde gözükmüyor acaba siz nereden buldunuz?


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
teknik bilgiler için teşekkür ederim.4x4 daha avantajlı şehir içinde.şehir dışıda az bir fark var.4x4 tercih etmek daha makul.tiptronik vites verilerimi bu değerler.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: zooloo;26243
Merhabalar,
 
Ben de bu aracın 170'liği ne zaman çıkacak diye merak ediyordum. Verdiğiniz bilgi için teşekkürler. Bu fiyatlar internet sitesinde gözükmüyor acaba siz nereden buldunuz?

bu aracı şimdilik ankara ata skoda getiriyor.www.skodaplaza.com adresinde fiyatları bulabilirsiniz.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: selchuk;26244
teknik bilgiler için teşekkür ederim.4x4 daha avantajlı şehir içinde.şehir dışıda az bir fark var.4x4 tercih etmek daha makul.tiptronik vites verilerimi bu değerler.

yo hayır, her koşulda 4x4 fazla yakıyor, sıraları karışık olduğundan sırası ile kıyaslayınca yanılgıya düşmüş olabilirsiniz, veriler her ikisi içinde manuel şanzımandadır.


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
umarım getirdikleri 4x4 tiptroniktir yada daha sonra getirirler.normalde manuel kullanıyorum fakat bu araçta tiptronik vitesin daha çok gideceğini düşündüğümden böyle almayı düşünüyorum ama 4x4 ünde satışta olması ve fiyat farkının az olması tercih yapmamı zorlaştırıyor.siz olsanız neye göre karar verirdiniz.4x4 ve manuel olmasımı,yoksa 170 hp olup tiptronik ama 4x4 olmamasımı.
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
ya bu biraz kişisel bir mevzu, 2.0 litre aşırı beslemeli VW dizel motorunda 170 beygir ve 350 tork var, çok çok ciddi bir rakam, önden çekişte ve otomatik olduğunda tüm o hayvansı gücü asfalta asılamayacak araba, ama 4 çeker ve manuel olduğunda motordan gelen bütün momentumu araya otomatik vitesin tork konvertöründen kısılıp geçmeden, direk manuelin full mekanik dişlisinden, sade ve sadece sizin sol ayağınızın altındaki debriyajın insiyatifinden geçerek ''4 TEKERE'' aktararak geçecek...

2.0 TDI 140 hp multitronic audi çok kullandım, araba çıldırmıyor, o otomatik vitesin ''hey dur bakalım'' demesi bitiriyor insanı, belli başlı bir direnç-devir değerlerine göre programlanıyor.

Örneğin;

multitronicin vitesi manuel kısma +- li bölgeye çetik, 1 de ve asılıyoruz, fazla asılmanıza müsaade vermeden kendi otomatik olarak 2 ye alıyor, yada fazla bayıltamıyorsunuz direk düşürüyor. yani kontrole illa müdahale ediyor, performansı kısıyor.

her aracın eş motor seçeneğinde otomatik vitesinin performansı Allah'ın emri daha düşüktür, geneldede daha çok yakarlar.

bence düz 4x4...

ama öyle bir kişiliksinizdir ki, lan ne diyo bu Hakan, kafayı yemiş, uğraşamam ben vitesle mitesle dersiniz, gidin otomatiğini alın :)


Çevrimdışı zooloo

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 2
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: selchuk;26245
bu aracı şimdilik ankara ata skoda getiriyor.www.skodaplaza.com adresinde fiyatları bulabilirsiniz.

Teşekkürler.


Çevrimdışı selchuk

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 645
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hakanerdogan;26248
ya bu biraz kişisel bir mevzu, 2.0 litre aşırı beslemeli VW dizel motorunda 170 beygir ve 350 tork var, çok çok ciddi bir rakam, önden çekişte ve otomatik olduğunda tüm o hayvansı gücü asfalta asılamayacak araba, ama 4 çeker ve manuel olduğunda motordan gelen bütün momentumu araya otomatik vitesin tork konvertöründen kısılıp geçmeden, direk manuelin full mekanik dişlisinden, sade ve sadece sizin sol ayağınızın altındaki debriyajın insiyatifinden geçerek ''4 TEKERE'' aktararak geçecek...
 
2.0 TDI 140 hp multitronic audi çok kullandım, araba çıldırmıyor, o otomatik vitesin ''hey dur bakalım'' demesi bitiriyor insanı, belli başlı bir direnç-devir değerlerine göre programlanıyor.
 
Örneğin;
 
multitronicin vitesi manuel kısma +- li bölgeye çetik, 1 de ve asılıyoruz, fazla asılmanıza müsaade vermeden kendi otomatik olarak 2 ye alıyor, yada fazla bayıltamıyorsunuz direk düşürüyor. yani kontrole illa müdahale ediyor, performansı kısıyor.
 
her aracın eş motor seçeneğinde otomatik vitesinin performansı Allah'ın emri daha düşüktür, geneldede daha çok yakarlar.
 
bence düz 4x4...
 
ama öyle bir kişiliksinizdir ki, lan ne diyo bu Hakan, kafayı yemiş, uğraşamam ben vitesle mitesle dersiniz, gidin otomatiğini alın :)

teşekkür ederim beni aydınlattığınız için.4x4 otomatiktede performasın aynı olduğunu sanıyodum.kararım 4x4 manuel oldu:) zaten manuel kullanan birisi olarak otomatik kullanmak pek zevk vermeyecek gibi:)
2010 SKODA SUPERB 2.0 TDI 170 HP CR DSG ELEGANCE SİYAH
2011 SKODA YETI EXPERIENCE 140 HP DSG GUMUS


hakanerdogan

  • Ziyaretçi
yalnız bahsettiğim performans kaybı çok ciddi yüzde (%) ler değil, ama kullandığı arabayı hisseden biri için manuel kadar saf bi sürüş deneyimi asla değil.