Meselenin özü budur.
O gittiği yerlerde Hakan Fabia' nın direksiyonunu bırakarak gidiyor. Hatta az kassa iki tekere bile kaldırır Fabia' yı Hakan.:wnk:
hay ağzına sağlık Uğur Abi.
bir iki eğim yapıp üstüne kum at, bide isla aha sana arazi olsun.... peeeh...
asfalt haricinde giderken yolu okumaya çalışırım. mesela çukuru görünce tekeri setlere denk getirmek, yolda kaçamayacağın bir taş varsa ve altını eli mahkum sürteceksen teker diplerine değil, özellikle kartel muhafazaya denk getiririm ki fren hortumunu patlatmasın.
çayın içine girince suyun akışından yol değişiminden nerde taş-çukur var onu kestirip kaçacan ordan, aşırı gevşek ve adamın ayak bileğine kadar çamuru görünce öle dengeli bi hızla gireceksin ve direksiyonu aralıksız bi sağa bide sola 360 larla çevirerek gaz vereceksin ki tekerin önüne çamur yığılıp seni oraya saplamasın.
baktın gitmiyo, hiç ileri zorlamadan, oraya çukur kazmadan direk geri geleceksin, ve aman gaza çok basmiyim, patiye kalmasın düzgün dengeli geiyim yarım debriyaj yapıyım falan bunlar benim toprağımda sökmez, hem hızlı gireceksin hemde sağlı sollu kontralarla pati çeke çeke çamuru attıracaksın ki araba yürüsün. ama kontolu de kaybetmeyeceksin.
ben bizim Rangerla 4H de adamın sürünerek çıkacağı yerlerde geziyordum, 4L de ise bizim kirazları alıp giden, 3.5 ton mal yüklü çamura batmış kamyonu çaydan çamurdan çekiyordum.
Yetinin arazi diye test edildiği yerde ben fabianın tekerleri söker, kağnı tekeri takar gezerim be :kiki::kiki: