škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Doğuş Oto Audi Müşteri yaklaşımı

0 Üye ve 3 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Db1

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: dgn;341702
Audi premıum bir marka.Eğer fonksiyonel direksiyonu standart yapmıyorsa ayıp Audinin ayıbıdır.Baz donanım superblerde bile Yüce f.direksiyonlu, tam ekran yb lı getiriyor.

Ben arac alacagim zaman gittim audiye. Baz model fiyati veriyorlar, ustune de 2 sayfa donanimdan secin diyorlar. Hersey opsiyoneldi yani. sonra da 3-4 ay bekleyin diyorlar. A3 bakmistim ben. Hatirlayinca kotu oldum o kadar kuxuk araba beklemiyordum.


Çevrimdışı medmania

  • Garajperest
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: ulysses;341740
Ben arac alacagim zaman gittim audiye. Baz model fiyati veriyorlar, ustune de 2 sayfa donanimdan secin diyorlar. Hersey opsiyoneldi yani. sonra da 3-4 ay bekleyin diyorlar. A3 bakmistim ben. Hatirlayinca kotu oldum o kadar kuxuk araba beklemiyordum.


Doğuş alırken ucuza alıp satarken yüksek fiyattan satmak için böyle yapıyor heralde. Kendi opsiyonel özellik verdiği parçaları alıp sonradan taktırmak daha ucuz olduğu için de takmıyorlar sanırım.


Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Böyle arac alan insanlar cok secici insanlar, 3 kasa dizel BMW alıp, celik jant, renkli cam, deri döseme, zenon fark ekletip, digital klima ekletmeyen müsteriler var,
yani A3 e opsiyon eklenmesi cokda anormal gelmedi bana, A3 un ölüsü yeter bence,


Çevrimdışı medmania

  • Garajperest
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
Navigasyonlu orjinal audi teybi almayı planladığım Metin Bey ile görüştüm. Kendisi Audi servislerinde bu teybin takılabildiğini ve daha önce takıldığını garantiyi bozmayacağını kendisinde de takılabildiğine dair belgeler olduğunu bana belirtti umuyorum ki kendisinin devreye girmesi ile bende RNS-G teybime kavuşabileceğim.


Db1

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: medmania;341750
Doğuş alırken ucuza alıp satarken yüksek fiyattan satmak için böyle yapıyor heralde. Kendi opsiyonel özellik verdiği parçaları alıp sonradan taktırmak daha ucuz olduğu için de takmıyorlar sanırım.

Hersey oyle ama. Akliniza ne donanim geliyorsa opsiyonel.


Çevrimdışı medmania

  • Garajperest
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
Metin Beyin desteği sayesinde RNS-510 almış bulunuyorum. Şimdi kargoda bir aksilik olmazsa Doğuş Oto'nun onayı ile Cuma günü serviste takılacak :) Bu arada Audi Almanya'dan cevap geldi.
Dear Mr. Temur,

Thank you for contacting us with your query.

Of course, we would have preferred to reply to you immediately, but we require some more time for a final answer.

A representative of the Audi Organisation will contact you as soon as possible regarding your matter.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,


i. V.

i. A.


Bende tarzenglish dedim ki:
Thanks for your answer. For now I found a solution. The servise will install the RNS-G Device but they say if any problem happens about electrical system of car, it will be out of warranty :(

bekliyoruz bakalım Audi Almanya bu garanti dışı kalma durumuna ne diyecek.
« Son Düzenleme: 11 Nisan 2012, 19:03:00 Gönderen: medmania »


Çevrimdışı ahmedb

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 694
    • Profili Görüntüle
hayırlı olsun...acaba neye maloldu?


"Her ne ki elde yok ihtiyaçta vardır..
."


Çevrimdışı medmania

  • Garajperest
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
2400 TL satış fiyatı ama  biraz pazarlık ve iyi niyetle + komşuluk kontenjanından hemşeri çıkınca indirimli aldım ama kendisinin satışlarını etkilememek için buradan yazmayı uygun görmüyorum. Tabi Doğuş Oto işçiliği var daha :(


Çevrimdışı medmania

  • Garajperest
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
Serviste 1 saattir bekliyorum, daha araç alınmadı bile içeriye:( Yapılacak şey teyp çıkarıp yerine öbürünü takmak. Zor hayat :)


Çevrimdışı medmania

  • Garajperest
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 281
    • Profili Görüntüle
Bugün sabahtan Antep'e gittim. Servisi bulmam 09:10'u buldu. Direksiyon için test sürüşü yapıldı herhangi bir sıkıntı yokmuş, içim rahatladı. Navigasyonlu teybim Aras Kargo şubesinde ben bekliyordu. Servis aracı ile gidip alındı. Yurtdışı faturası Doğuş Oto'ya faks çekildi. Servis çok ama çok kalabalıktı. Saat 11:35 de aracım servise ancak alındı. Saat 14:00 civarı navigasyon takılmış, kodu girilerek adaptasyonu yapılmış her şey çalışır haldeydi. Derken Doğuş Oto'dan servise telefon geldi. Cihazı yurtdışı yetkili servisten değil herhangi bir mağazadan alınmış olduğu bu nedenle faturayı geçerli görmediklerini takılmamasının söylendiği belirtildi. O kadar canım sıkıldı ki, cihazı tekrar söküp orjinali takılacaktı. Doğuş Oto'yu aradım. Mağduriyetimi belirttim, kabul etmediler. En sonunda "Benim cihazı alırken yurtdışı yetkili servis şartı aranacağını bilmediğimi güvenip aldığımı ve şu an zarara uğradığımı bu durumda beni yanıltanın Doğuş Oto olduğunu ve konuşmalarımızın kaydedildiğini, zararımın kendileri tarafından karşılanmasını istediğimi söyledim. Arkasından servise geç cevap verdiniz, servis taktı şimdi sökecek misiniz yani bu biraz abuk subuk bir iş olmuyor mu?" dediğimde yetkili biraz bekletip, tamam kalsın o zaman madem takıldı dedi.   Sonuçta zar zor birada şansla Navigasyonlu Teybimi 85 TL ücret karşılığında yetkili serviste taktırabildi. Neşem yerine gelince krom egzos uçları da aldım taktırdım. Bu oyalanmalar üzerine en son da işim bitince bir saate yakın servis danışmanım ile muhabbet edince toplamda 8 saatim serviste geçti. Bolca çay, kahve içtim. Güzel bir yıkama ve oto kuaför hizmetleri de var. Meguiars ve wurth kullanıyorlarmış onları da inceledim. Süpriz bir gelişme daha oldu, aracıma s-line kumandalı yarım direksiyon takılabildiğini 3000 TL fiyatı olduğunu :( öğrendim. Yurtdışına gidip Audi yetkili servisinden adıma düzenlenmiş fatura ile serviste sorunsuz takılabileceğini de öğrendim.  Eve geldiğimde canım çıkmıştı. Pek fotoğraf çekemedim. Sırada plakalık iptali ve bluetooth modülü takılması var :)













Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
Hayırlı olsun abi. İşi görüyormusun adamların ne kadar ciddiyetsiz ve senden bişeyler koparmaya çalıştığını biraz sıkıştırınca iyi kalsın o zaman bu nasıl zihniyet?? ne koparırsam kardır ve temsil ettiği markayı tanımamak açıkcası neyin ne oldugu bilmemek.Eminim sen o servisteki çoğu insandan daha çok biliyorsundur araca uyan aksesuarı falan.

Satarken iyi bir ihtiyaç oldugunda hayır yada ne koparsam kardır

Ben sana demiştim krom egzoz iyi gider diye :))))))


Çevrimdışı baduruk

  • etobur
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 258
    • Profili Görüntüle
güle güle kullanın..
bu yüzden doğuş'un önünden bile geçmiyorum.


Çevrimdışı emrah arıcan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 698
    • Profili Görüntüle
Güle güle kullan abi en sonunda hallettin olayı
Bir sevda bizimkisi.....


Çevrimdışı Baran35

  • Boutique Wax Maniac
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 446
    • Profili Görüntüle
Bunun Doğuş ile alakası yok aslında ben Renaultta neler yaşadım buraya yazsam roman olur.

Arkadaşlarım Borusan oto ile yaşadıkları komik ve sinir edici hikayeleride yazsam roman olur.

TR de firmalar insanları yolunacak kaz olarak gördüğü sürece (ki neredeyse tamamı bu şekilde) bu durum değişmez.

İkili ilişkilerle yürüyor ülkemizde işler. A veya B firması olması bunu değiştirmiyor.


Çevrimdışı Ümit

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 342
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Baran35;343222
Bunun Doğuş ile alakası yok aslında ben Renaultta neler yaşadım buraya yazsam roman olur.
 
Arkadaşlarım Borusan oto ile yaşadıkları komik ve sinir edici hikayeleride yazsam roman olur.
 
TR de firmalar insanları yolunacak kaz olarak gördüğü sürece (ki neredeyse tamamı bu şekilde) bu durum değişmez.
 
İkili ilişkilerle yürüyor ülkemizde işler. A veya B firması olması bunu değiştirmiyor.

Aynen öyle. :favo1:
Sanırım ülkemizdeki otomobil sektörün en vahim sorunu bu tip konular.