Uğur 3-4 kutu ile tüm davlumbazlara birkaç kat atabilirsin. Zaten pütür uygularken tek kat atıp bırakma, bir kat atınca biraz kurusun, 2-3 kat atmaya çalış. Hatta davlumbazların kabine bakan yüzeylerine mümkün olduğunca fazla kat atmaya çalış..
Uygulamadan önce, amortisör, yay, diskler vb.yi çok iyi sarıp sarmala, oralara sıçratma. Yani mekanik parçaların rahat çalışmasını engellememen lazım. Yine davlumbazların iç kısmından geçen kablo, soket vb. varsa, onlar da pütür altında kalmasın.
Uygulamadan önce, yüzeyi çok iyi temizleyip, yağdan kirden arındırmanız lazım. İyice fırçalayıp, yıkayıp, ondan sonra yağ çözücü özelliği olan bir malzemeyle de (tiner vb.) yıkamakta fayda var.
Bir diğer önemli nokta; pütür uygulamadan önce yüzeyin kupkuru olması lazım. Nemli/ıslak kalırsa, bir süre sonra pütür altından paslanacaktır.
Aracı lifte alıp kaldırma imkanın olursa, taban sacının tekerleklere yakın bölgelerine de pütür sık. Çünkü lastikten sıçrayan taşların bir kısmı da bu bölgelere vurup gürültüye sebep oluyor...