Sadece kayış değiştirilir neden değiştirilmesin. Kayış dışındaki parçalar km'den eskir, dururken eskiyen parçalar değildir. 50 bindeki arabanın ne devirdaimini değiştirmeye ihtiyaç vardır ne de diğer parçlarını, ha ama şu var, açıldığı zaman bakılır parçaların durumuna genede, bir o kadar daha gitmeyecek durumdaysa elbette hazır açılmışken değiştirilebilir lakin kayış dışındaki parçaların nerdeyse tamamı 100 binleri deviren parçalardır aslında km bazında. Aslında bu işin malzemesi normalde çok pahallı değildir, kayış ve rulmanlar hiçbir şey tutmaz, bir tek devirdaim biraz fiyatlıdır o kadar, bu işi pahallı yapan işçiliği maalesef, en çok ona gidiyor. Sadece kayış alarak ve uygun yerde değiştirirseniz 3/1 hatta 4/1 parasına değişimi yaptırabilirsiniz. Ben 30 binde aynı işlemi yaptım, sadece kayış aldım değiştim, diğer parçalar çiçek gibiydi ki şu anda 20 bini devirdim üzerine bile. Rulmanlar, gergiler vadesi dolmaya başladığında zaten ses yapmaya başlar anlarsınız hemen. Continental'in kayış setini alın değiştirin, en iyisidir, açıldığı zaman diğer parçalar da kontrol edilir. Devirdaimin ekonomik ömrü en az 120-140 bindir, toleransdan dolayı birazda ticari yaklaşımdan dolayı erken değiştiriyorlar, 50 bindeyse bir 40-50 bin daha gider bir şansızlık olmadığı sürece.