škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

sahibinden.com 'da satılık 1.2 tsi dsg

tafa · 31 · 9948

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı tafa

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
sahibinden com da az önce 1.2 tsi dsg satılık ilanı gördüm.  bildiğiniz gibi artık fabia da bu motor seçeneği getirilmiyor ve çok az sayıda araç var piyasada.aynı zamanda kullanıcısı olarakta çok memnun oldugum bir araç oldugu için ilanı paylaşmak istedim. belki forumdan arabanın ve ve motor opsiyonun kıymetini bilen birileri ilgilenmek ister..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-2011-fabia-ambiente-dinamik1-2-tsi-105-bg-dsg-7-ileri-tip-full-81964795/detay


masser45

  • Ziyaretçi
Direksiyon, vites topuzu ve malzeme kalitesi ibretlik. 34 az 44 olmalı.


Çevrimdışı gokcen59

  • \"Keyif Adamı\"
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5199
    • Profili Görüntüle
Piyasa dolayısıyla,şu arabaya verilen şu para helaldir. Başlığı açan kişi memnun olduğu için paylaşma ihtiyacı duymuş. Demekki sevilicek çok yanı var. Direksiyon vites topuzuyla olay bitmiyor :)
-------------------------------------------------


Çevrimdışı tafa

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: gokcen59;346289
Piyasa dolayısıyla,şu arabaya verilen şu para helaldir. Başlığı açan kişi memnun olduğu için paylaşma ihtiyacı duymuş. Demekki sevilicek çok yanı var. Direksiyon vites topuzuyla olay bitmiyor :)

Evet. artık istesensede bu markada alınamayacak bir motor ve şanzıman opsiyonundan bahsediyoruz. Bu araca fiyat belirlmek kolay degil. daha öncede 36,000 tl fiyatlı vardı bir tane ve cok kısa sürede kalktı ilanı. bununda uzun süreceğini sanmıyorum.. belki gerçekten de 44 olmalıydı ;)

2011 yılının son donemlerınde yüce oto bu araca 40.000 tl etiket koymuştu. bunu da unutmamak lazım..


masser45

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: gokcen59;346289
Piyasa dolayısıyla,şu arabaya verilen şu para helaldir. Başlığı açan kişi memnun olduğu için paylaşma ihtiyacı duymuş. Demekki sevilicek çok yanı var. Direksiyon vites topuzuyla olay bitmiyor :)


Bu kadar para edecek bir özellik göremedim, gördüğüm, klima, airbag 2 tane heralde, abs, dsg şanzıman, 1.2 tsi motor, direksiyon, vites topuzu, çelik jant, mercekli far, sis farı, gövde rengi tampon. Bu sınıf bu donanımda araç için fiyatı aşırı pahalı. Araçta benim göremediğim ve bu kadar para ettirecek özellikler görüyorsanız söyleyin.


Çevrimdışı tafa

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 31
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: masser45;346301
Bu kadar para edecek bir özellik göremedim, gördüğüm, klima, airbag 2 tane heralde, abs, dsg şanzıman, 1.2 tsi motor, direksiyon, vites topuzu, çelik jant, mercekli far, sis farı, gövde rengi tampon. Bu sınıf bu donanımda araç için fiyatı aşırı pahalı. Araçta benim göremediğim ve bu kadar para ettirecek özellikler görüyorsanız söyleyin.

kısmen bu yazdıkların zaten bu para eder.. ayrıca yazmayıp eksik kalanlar var. esp ve hill holder gibi...

ayrıca madem gördüğümüzü saöyleyeleim. bu aracın muadili olarak tr de su an sadece seat ıbıza copaplus var.. onunda esp ve hıll holder özellikleri yok.. buna rağmen fiyatı 41.300.. kıyaslamasını sana bırakıyorum..

ama senın tsı dsg konusunda bılgı sahabı oldugunu sanmıyorum.. bence once forumdakı bu konulara bakman faydalı olur..


masser45

  • Ziyaretçi
Konuya bakmama gerek yok zira kuzenimin 59 bin € (çok küfür ettim aldığında) verip aldığı Scirocco R'ı bolca sürme fırsatım oldu. DSG sorunlu bir şanzıman olduğundan TSI motor da 150 bini bile sorunsuz görmedğinden böyle yazdım.

B sınıfı 2. el bir araç bu donanım ve kaliteyle maksimum 27 bin eder. Fiyatının yüksek olması aracın iyi olduğunu göstermez. 2008'de 100 küsür bin TL'ye aldığımız 2.0TDI A6'da mp3 çalar bile yoktu. Aracın fiyatı kalitesinin göstergesi değildir böyle normal sınıf araçlar için. He Premium marka olsa ve pahalı olsa illa ki bir artısı olurdu ama bunlar sadece kullanıcıyı yolma peşinde.

Alana hayırlı olsun kimsenin arabasına lafım yok sadece otomobilden biraz anlayan biri olarak analiz yapmanızı öneriyorum almadan önce. Uzun vadede sıkıntı yaşarsınız ayrıca 2. elde de kaybettiği değere yazık bu parayı verip aldıktan sonra.


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
Bizim aklımız Skoda'ya yetti, mazur görün bizleri bu forumda


Çevrimdışı HasanK

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 300
    • Profili Görüntüle
Sizde anladigim kadari ile para bol. Biz burada verdigimiz paranin karsiligini nasil aliriz diye ugrasiyoruz. 100000 tl ye bos arabayi almayi biliyorsunuz; fakat 34000 tl yi cok buluyorsunuz bu arabaya. Muadillerine bir goz atin en ucuzunun skodada oldugunu goreceksiniz. Varsa bize de gosteriverin Bizde o markadan alalim. ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Beta-6


Çevrimdışı Engin E

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 8341
    • Profili Görüntüle
tam tersi, para bol olsa niye skoda alalım ki??
 zaten skoda ucuz, kalite özelliğini yitirdi ki bundan sonra hiç almam...
Dünyalılardan tiskiniyorum.(G.O.R.A.)


Çevrimdışı lrfan

  • Yönetici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 30185
    • Profili Görüntüle
    • http://www.skodaturkey.com
1.2 TSI DSG Polo olsa alırdım, gerçi onun da fiyatı çok uçuk olurdu ESP, hill holder, ASR, alaşım jant vs. ile :hmm:


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: lrfan;346380
1.2 TSI DSG Polo olsa alırdım, gerçi onun da fiyatı çok uçuk olurdu ESP, hill holder, ASR, alaşım jant vs. ile :hmm:


60 kağaat çekerlerdi artık :D


masser45

  • Ziyaretçi
Ben bu araba etmez diğerleri eder dedim mi? Sanırım yanlış anlaşıldı. Kimsenin ne aracına ne seçimine lafım olmaz. Olsa da bir şeyi değiştirmez zaten.

Benim ne araçla ne kullanıcıyla derdim yok, benim derdim bu paraya insanlara bu arabaları satmaları. Ben genelden bahsediyorum fabia için değil tüm B sınıfı araçlar için. 38.600 TL'ye 1.6 TDI Polo aldı berberim, arabada yol bilgisayarı, çelik jant, sis farı bile yok. Bu araç yine onlardan dolu kaldı ki zaten aynı araba 2'si de. Accent Era bile 37 bin TL olmuş dizel otomatiği. Motoru hariç para edecek tek parçası yok o aracın ama millet çatır çatır alıyor. Bu kadar sattığına göre bütün Era'lar mükemmel araçlar ki millet alıyor. Ama ne yazık ki gerçek böyle değil.

Yani insanların bu paraları verip almaları arabanın iyi olduğunu göstermez. Sıfırına lafım olmaz markanın politikasıdır ama en azından 2. el alırken bu parayı vermeden önce bakmak lazım başka neler var. Buraya girip de insanları kandıracak sapkınlıkta bir insan değilim, aynı paraya daha iyi arabaya binebilirsiniz, ben sadece fikir veriyorum. Fikir verdik diye saldırmanın manası yok Skoda dünyanın en iyi araba üreticisi değil, rasyonel düşünün o paraya alınacak çok daha iyi arabalar var.

İsteyen istediğini alır alana da hayırlı olsun ama bu tip platformların amacı paylaşım, eğer buraya yazanlar da böyle düşünüyor ise farklı perspektiflerden bakanlara da saygılı olmaları icap eder. Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır. Herkese keyifli sürüşler.

Alıntı yapılan: HasanK;346330
Sizde anladigim kadari ile para bol. Biz burada verdigimiz paranin karsiligini nasil aliriz diye ugrasiyoruz. 100000 tl ye bos arabayi almayi biliyorsunuz; fakat 34000 tl yi cok buluyorsunuz bu arabaya. Muadillerine bir goz atin en ucuzunun skodada oldugunu goreceksiniz. Varsa bize de gosteriverin Bizde o markadan alalim. ;)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2 Beta-6

Aynen dediğiniz gibi yukarıda da belirttim verdiğiniz paraya daha iyi bir arabaya sahip olabilirsiniz diye söylüyorum. Herkesin araçtan beklentisi seçme kriteri farklıdır ama birinci öncelik fiyatsa ben size bu fiyata bundan çok daha iyi araçlar gösterilebilir. Ama muadili olmaz daha üst sınıf araçlar olur. Tabi model takıntınız yok sadece iyi arabaya binmek istiyorsanız. :)

Audi'ye gelince, yöneticiye tahsis edileceğinden donanım olmasına gerek yoktu şehir dışı yolculukları fazla olacağından dizel olmasını tercih ettik. 100 bine kadar kullanılıp geri satılmak üzere alınıyor bu araçlar zaten. Şahsımız için almış olsak öyle bir araç almazdık kaldı ki 3 serisi 20d BMW'den daha ucuz diye tercih ettik. Dayanıksız olduğu için de daha fazla sorun çıkarmaya başlamadan 86 bin'de 82 bin TL'ye alındığı yere verilip yenisi alındı.

Tüm bunlar bir yana sadece fiyatı göz önünde bulundurarak araba seçimi de yapılmaz bunu da söylemek gerek. Tek kriter bu olursa sağlıklı bir seçim olmaz.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: masser45;346409
Ben bu araba etmez diğerleri eder dedim mi? Sanırım yanlış anlaşıldı. Kimsenin ne aracına ne seçimine lafım olmaz. Olsa da bir şeyi değiştirmez zaten.

Benim ne araçla ne kullanıcıyla derdim yok, benim derdim bu paraya insanlara bu arabaları satmaları. Ben genelden bahsediyorum fabia için değil tüm B sınıfı araçlar için. 38.600 TL'ye 1.6 TDI Polo aldı berberim, arabada yol bilgisayarı, çelik jant, sis farı bile yok. Bu araç yine onlardan dolu kaldı ki zaten aynı araba 2'si de. Accent Era bile 37 bin TL olmuş dizel otomatiği. Motoru hariç para edecek tek parçası yok o aracın ama millet çatır çatır alıyor. Bu kadar sattığına göre bütün Era'lar mükemmel araçlar ki millet alıyor. Ama ne yazık ki gerçek böyle değil.

Yani insanların bu paraları verip almaları arabanın iyi olduğunu göstermez. Sıfırına lafım olmaz markanın politikasıdır ama en azından 2. el alırken bu parayı vermeden önce bakmak lazım başka neler var. Buraya girip de insanları kandıracak sapkınlıkta bir insan değilim, aynı paraya daha iyi arabaya binebilirsiniz, ben sadece fikir veriyorum. Fikir verdik diye saldırmanın manası yok Skoda dünyanın en iyi araba üreticisi değil, rasyonel düşünün o paraya alınacak çok daha iyi arabalar var.

İsteyen istediğini alır alana da hayırlı olsun ama bu tip platformların amacı paylaşım, eğer buraya yazanlar da böyle düşünüyor ise farklı perspektiflerden bakanlara da saygılı olmaları icap eder. Bilmemek değil öğrenmemek ayıptır. Herkese keyifli sürüşler.


Hemfikir olduğum konudan biri, bu segment ederinin çok üstüne pahallandı maalesef, insanlarda "sıfırında" başka bir alternatif olmadığı içinde el mecbur bir şekilde denkleştirip alıyor,almaya çalışıyor, fazla bir seçenek olmadığı içinde peynir ekmek gibi satılıyormuşcasına görünmesi bundan. Haliyle ikinci ele düştüğünde de aynı paralellik devam ediyor, 40 liraya aldığı arabayıda 15 liraya kimse satmaz haklı olarak, olması gereken ederi bu diyerek. Bir zamanların orta segment hatta ortanın biraz üstü segmentinin bile fiyatları bugünün giriş segmentlerine indi nerdeyse, fiyatlar çok şişti.


masser45

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: FF;346419
Hemfikir olduğum konudan biri, bu segment ederinin çok üstüne pahallandı maalesef, insanlarda "sıfırında" başka bir alternatif olmadığı içinde el mecbur bir şekilde denkleştirip alıyor,almaya çalışıyor, fazla bir seçenek olmadığı içinde peynir ekmek gibi satılıyormuşcasına görünmesi bundan. Haliyle ikinci ele düştüğünde de aynı paralellik devam ediyor, 40 liraya aldığı arabayıda 15 liraya kimse satmaz haklı olarak, olması gereken ederi bu diyerek. Bir zamanların orta segment hatta ortanın biraz üstü segmentinin bile fiyatları bugünün giriş segmentlerine indi nerdeyse, fiyatlar çok şişti.


Beni anlayan biri çıktı sonunda. Hocam aynen dediğin gibi, araçların sıfırları uçtuğu için millet yöneliyor. Hele bir de sıfır alayım ilk sahibi olayım, yeni araba her zaman iyidir mantığı varsa başka seçenek kalmıyor. Bu fikir ne yazık ki sadece Avrupa ülkelerinde geçer çünkü oralarda bu derece vergi olmadığından fiyatlar makul. Zaten orada 2. el araçlar sürekli çok hızlı şekilde değer kaybediyor bu yüzden de sıfır araçlar bol bol satılıyor, alan adam 2 sene sonra verip sıfırını alıyor. Dolayısıyla bu kadar çok kafa patlatmak zorunda kalmıyorlar.

TR'de ise durum farklı, insanlar arabaları hem ucuza almayı, hem yeni olmasını, hem donanımlı olmasını, hem de satarken aynı paraya yakın paralara satmayı planlıyor. Gerçek ne yazık ki bu şekilde değil. Sahip olduğunuz araca binmenin de yakıt gideri haricinde bir bedeli var. Bu aracın amortismanı falan değil size ait olan araç garajdan bile çıkmasa değeri düşer bu işin kuralı bu.

Yani netice itibariyle TR'de işler bu şekilde yürümüyor ve bunun sonucunda dünyanın parasını verip kalitesiz donanımsız arabaya binmek zorunda kalıyor insanlar. Özellikle de 2. el almak istemeyenler. 2. el piyasası da yavaşlayınca satarken değer kaybı artıyor. Aslında farkında olmadan kendi araçlarının fiyatlarını düşürüyorlar. Eğer 2. el piyasası canlı olsa zaten markalar fiyatları düşürmek zorunda kalacaklar. Farklı ülkelerde defalarca yaşanmış olaylardır bunlar. Devlet politikasının değiştiği yerler oldu araştırmayla bulunabilir.

Mevcut seçenekleri değerlendirmek şart değil, ararsanız her zaman alternatifler vardır. Söylediklerim sadece tavsiyedir.