škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

2007 Cerato 1.6 CRDI EX Comfort ilk izlenimler...

turker · 66 · 40729

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Allah kaza bela vermesin, güle güle kullanın..
Daha önceki konuda da bahsetmiştim F/P açısından çok iyi bir seçim 260 nm tork ile ne yol ne de yokuş dayanır..
rampalarda bir üst vitese atıp gazlayarak test edin ne demek istediğim daha iyi anlaşılır..
Bakımlarına özellikle filtreler-yağ aksatmazsanız uzun süre sizi üzmez:ok:


Çevrimdışı emre&38

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 14
    • Profili Görüntüle
Öncelikler hayirli olsun dediginiz gibi hak ettigi degeri pek gormeyen bir arac gerek ic dizayn gerek dis hatlari herseyiyle begendigim bir arac ve cok seri performansi kücünmeyecek derecede iyi güzel bir secim yapmissiniz ufak dokunuslarla gorsel anlamdada sizi dahada cezbedecek bir arac kayseride arkadasimin yapmis oldugu cerato http://www.youtube.com/watch?v=amkhZxy_k60&feature=results_main&playnext=1&list=PL598845FE788A6C5D


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: kaptan52;347783
O Turbonun Daha En Az 200,250 Gideri Var , Motordan Bahsetmiyorum Zaten Ömürlük Motor :D Hatırladıgım Kadarı İle Uzun Yolda Kullanılan 1.6 CRDİ İ30 A 600000 Demi Ne Sadece Turbo Değiştirmişlerdi :)

Turbonun 150 bin gibi değişebileceğini zannediyordum ama bana da gider gibi geliyor. Sen takip ediyorsundur, genelde değişimler hangi km'lerde oluyor? Turbo, Enjektör ve komple motorun yapılması ne zaman gerekebilir bu motorlarda?

Bir de (henüz problem yok ama) enjektör fiyatı ve temizlenmesi hakkında neler biliyorsun yazarsan sevinirim.

Alıntı yapılan: Akif Hoca;347797
Allah kaza bela vermesin, güle güle kullanın..
Daha önceki konuda da bahsetmiştim F/P açısından çok iyi bir seçim 260 nm tork ile ne yol ne de yokuş dayanır..
rampalarda bir üst vitese atıp gazlayarak test edin ne demek istediğim daha iyi anlaşılır..
Bakımlarına özellikle filtreler-yağ aksatmazsanız uzun süre sizi üzmez:ok:

Üst vites olayını denedim :D Alt üst farketmiyor. 1900 devirden sonra hiç sıkıntı yok. Tam zevk makinası...

Alıntı yapılan: emre&38;347804
Öncelikler hayirli olsun dediginiz gibi hak ettigi degeri pek gormeyen bir arac gerek ic dizayn gerek dis hatlari herseyiyle begendigim bir arac ve cok seri performansi kücünmeyecek derecede iyi güzel bir secim yapmissiniz ufak dokunuslarla gorsel anlamdada sizi dahada cezbedecek bir arac kayseride arkadasimin yapmis oldugu cerato http://www.youtube.com/watch?v=amkhZxy_k60&feature=results_main&playnext=1&list=PL598845FE788A6C5D

Arkadaş güzel yapmış, da bana biraz fazla kaçar ;) Bu haliyle seviyorum keratayı... Bi de detailing olayına bulaşırsak tamamdır...


Çevrimdışı kaptan52

  • Benz
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1768
    • Profili Görüntüle
Şu Zamana Kadar Rektifiye Olan 1.6,1.5 CRDİ(4Silindir ) Normal Kullanıcılarda Görmedim, Taksilerde 500 De Daha Anahtar Değmemiş Dizel Era Vardı. 1.6 CRDİ Zaten 1.5 Crdiden Daha Üst Bir Motor.
Turbo Ya Ömür Biçmem Yanlış Olur Ama Bu Araçların Turboları Küçük Değil , Çok Hassas Değiller.Normal Kullanımda 300,400 Arasında Gider.Tabi Önceki Sahibi Nasıl Kullanmış Bilemeyiz :)
Enjektör İçin Sökülüp Ölçülmesi Lazım , İçinize Sinmesi Açısından Bir Temizlige Girin Derim . Erada Tanesi 600,700 Lira Gibi Bişeydi(Orjinal ,Bosch).

O Araç Kolay Kolay Motor Yaptırma İstemez :) Gündelik Kullanımda O Aracı Motor Yaptıracak Km Ye Getiremezsiniz :D

Hadi Diyelim Oldu Segman İstedi 0.50 Lik Segman Takımı 300,400 Lira Arasında. Kapak Contası 50 Lira.


Çevrimdışı FF

  • Y A R D I R K I N G
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7364
    • Profili Görüntüle
İlker'ciğim hayırlı olsun güle güle kullan :):ok: benimde beğendiğim Kia'lardan biridir, gerçekten hoşuma gider. İlk çıktığı zamanlar aklıma feci giren arabalardan biri olmuştu. Motor konusunda pek sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum, senden önce iyi bakıldıysa, bakımları aksatılmadıysa çok büyük şansızlık olmazsa yağını, suyunu, tuzunu koyup kullanırsın. Arada belki ufak tefek şeyler çıkabilir ama ağır olarak canını yakacak birşey yapacağını pek sanmıyorum. Özellikle Dizel'de iyi bu adamlar. Yalbır yalbırda gider uzunda :rm: Yardırking mod on kısaca :adm::adm::adm:


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Kazasız belasız İnşaallah.

Dizel candır. 1.4TDCi Fiesta' da bile 5. viteste 80km/s sabit süratle her türlü ahval ve şeraitte (rampa iniş-çıkış, uzun rampa dik rampa, ...vb. her tür rampa:D) gidilebilirken, 260Nm pek tabii ki daha rahat hareket ettiriyordur.

Güle güle, iyi günlerde kullan İnşaallah.


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: FF;347833
İlker'ciğim hayırlı olsun güle güle kullan :):ok: benimde beğendiğim Kia'lardan biridir, gerçekten hoşuma gider. İlk çıktığı zamanlar aklıma feci giren arabalardan biri olmuştu. Motor konusunda pek sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum, senden önce iyi bakıldıysa, bakımları aksatılmadıysa çok büyük şansızlık olmazsa yağını, suyunu, tuzunu koyup kullanırsın. Arada belki ufak tefek şeyler çıkabilir ama ağır olarak canını yakacak birşey yapacağını pek sanmıyorum. Özellikle Dizel'de iyi bu adamlar. Yalbır yalbırda gider uzunda :rm: Yardırking mod on kısaca :adm::adm::adm:
Sağ kapı menteşe içinde "Passenger Airbag Off" anahtarının hemen yanında "Yardırking Forever" anahtarı var, ama hiç bir anahtar olmuyor  :adm::adm::adm:

Bi "Beyaz güvercin" değil ama "yer uçağı" olduğu kesin :D

Biraz eko takılacağım bakalım...

Alıntı yapılan: kaptan52;347812
Şu Zamana Kadar Rektifiye Olan 1.6,1.5 CRDİ(4Silindir ) Normal Kullanıcılarda Görmedim, Taksilerde 500 De Daha Anahtar Değmemiş Dizel Era Vardı. 1.6 CRDİ Zaten 1.5 Crdiden Daha Üst Bir Motor.
Turbo Ya Ömür Biçmem Yanlış Olur Ama Bu Araçların Turboları Küçük Değil , Çok Hassas Değiller.Normal Kullanımda 300,400 Arasında Gider.Tabi Önceki Sahibi Nasıl Kullanmış Bilemeyiz :)
Enjektör İçin Sökülüp Ölçülmesi Lazım , İçinize Sinmesi Açısından Bir Temizlige Girin Derim . Erada Tanesi 600,700 Lira Gibi Bişeydi(Orjinal ,Bosch).

O Araç Kolay Kolay Motor Yaptırma İstemez :) Gündelik Kullanımda O Aracı Motor Yaptıracak Km Ye Getiremezsiniz :D

Hadi Diyelim Oldu Segman İstedi 0.50 Lik Segman Takımı 300,400 Lira Arasında. Kapak Contası 50 Lira.

Benim de niyetim zevkine bi 300.000 devirmek en azından. Bakalım nasip...


Çevrimdışı BeCKHaM_711

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 18
    • Profili Görüntüle
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.
Yeni kasa arabaların nerdeyse hepsi birbirini andırıyor Cerato, Cruz, Focus, Civic. yakışıklılar ama hep uzay kasa.


Çevrimdışı tufan

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 851
    • Profili Görüntüle
sevdiğim 2 dizel motordan biri
1.fiat 1.6 mjet 120 hp 300 nm
2. 1.6 crdi


Çevrimdışı ugurcnplt

  • eskici
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2760
    • Profili Görüntüle
abi hayırlı olsun.öyle bir anlatmışsın ki arabayı mpi ye uyuz eşşek muamelesi yapacağım artık
elegance=ugurcnplt


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com
Alıntı yapılan: ugurcnplt;347909
abi hayırlı olsun.öyle bir anlatmışsın ki arabayı mpi ye uyuz eşşek muamelesi yapacağım artık
Mpi da uzun yolda devri yerindeyse üzmüyor tabi. Ama a4 kasada pek sırıtmasa da a5 kasada özellikle kalkışta kasa ağırlığını hissettiriyor.

1.6 crdi farklı bi gezegenden gibi. Ya da crdi'ye indirgemeyelim olayı, muhtemelen 1.6 turbo dizeller böyle...

Alıntı yapılan: lrfan;347744
Maşallah, tork canavarı  :ok:
 
Kazasız belasız sürmen dileğiyle
 
Artık seni de polisaj kulübüne alalalım  :D
 
Kil+AG SRP+Wax  :wax:


Hocam azcık baktım da bu liste öylesine yazılmış değil anladığım kadarıyla. Bu üçlü benim bütün ihtiyacımı görür mü? Yani olaya minimalist bakarsak en kısa yol bunlar mıdır? Kil ile tamizleyeceğim, AutoGlym SRP ile kılcalları kapatacağım, Wax ile koruyup parlatacağım... Eksik bi şey kalır mı acaba?


Çevrimdışı Colt54

  • MIVEC Owner!
  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 389
    • Profili Görüntüle
    • http://www.mitsubishiclubtr.com
Alıntı yapılan: turker;347950
Hocam azcık baktım da bu liste öylesine yazılmış değil anladığım kadarıyla. Bu üçlü benim bütün ihtiyacımı görür mü? Yani olaya minimalist bakarsak en kısa yol bunlar mıdır? Kil ile tamizleyeceğim, AutoGlym SRP ile kılcalları kapatacağım, Wax ile koruyup parlatacağım... Eksik bi şey kalır mı acaba?

ve virüs bulaşır..:++:

Bu arada bahsettiğim jantlar bunlar.. Valla Cerato jantı dediler ama belki de orjinalinde böyle değildir.. Çünkü diğer konularda sizin gösterdiğiniz orj çelik janta benzemiyor bunlar..

« Son Düzenleme: 28 Nisan 2012, 23:27:56 Gönderen: Colt54 »


Çevrimdışı turker

  • TDI
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 7883
    • Profili Görüntüle
    • http://www.ilkerturker.com

Çevrimdışı mustisahin

  • T U R B O T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 6509
    • Profili Görüntüle
Ilker Hocam, bunların Cee'd leri nasıl bunların acaba, yolda fena durmuyorlar,
segment olarak Cerato dan düsük mü? yoksa hb simi?


Çevrimdışı Symbol

  • M U L T I J E T
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 587
    • Profili Görüntüle
    • http://renault9.wordpress.net
hayırlısı olsun
bizim şirkette cerato rio vs kullanıyoruz. bu kasa cerato gerçekten çok başarılı. kia denildiğinde insanlar duruyor ama hyundai era alacağına bir üst segmentte cerato alıyorsun.

motor tabiri caizse köpek gibi gidiyor, tüketimi 1.3 multijet kadar olsun beklemiyoruz zaten , ama perforamnsına göre iyi, şirlette çok narin kullanılmamasına rağmen 6,5 litreleri pek geçen olmuyordu ;)

tek kusuru yol tutuşu ve frenleri, daha iyi olabilirmiş. yeni kasa cerato da yol tutuşuda çok iyileşti ancak henğüz dizel motor sunmuyorlar.