Gelelim asıl konuya ; SuperB taklit eden değil, taklit edilen oldu güncel kasa ile.
İnanılmaz arka diz mesafesinden sonra rakibi olan diğer firmalar da benzer arayışlara girdiler.Sunduğu konfor ve inanılmaz doluluk diğer firmaları da harekete geçirdi, onlar da müşterilerine sunduğu seçenekleri artırmak durumunda kaldı.
Vw Passat Beyaz Göstergeye, krom ızgaralara, RCD 510'a, CC direksiyon'a SuperB'den sonra geçti, yanlış anlaşılma olmasın Passat benim bir önceki ve severek kullandığım çok kaliteli bir araçtır, haklı bir tercih edilme nedeni var.
B7 Passatın tasarımını beğenseydim bugün bir Passat sahibi olarak yazacaktım bu satırları, ama beğenmedim, hala da beğenmiyorum, bunun dışında araçta yapılan kısıntılar ve bir iki değişiklikte hoşuma gitmiyor, her neyse.
SuperB yakaladığı çıkışı devam ettirmek istiyorsa özgün, teknolojiyi güncelleyen ve taklit edilen olmalı, taklit eden değil, yoksa hızla tepetaklak geldiği noktaya geri döner.
SuperB'de güncel kasaya da fazla makyaj yapmaya gelmez, kasayı biraz fazla oynarsanız maskara edersiniz.
Yapılacak olan güncel kasadan daha iyi bir arka tasarım yapılması, teknoloji güncellmesi yapılması, araca elektronik park freni konulması, orta konsoldan RNS 510'un (Columbus) kumanda edilmesine imkan sağlanması,(sistemin adını hatırlayamadım ) gibi şeyler.
Neyse, coşmuşuz gene, klavyene bir hakim ol kardeşim ya,
Yazdıkça yazıyon, destan yazıyon mübarek,
Bu da bize özeleştiri olsun.
Eee, tamam artık, bırak yazmayı.
Tamam bıraktım bıraktım da bir not açmam lazım,
İyi aç hadi bakalım.
Not: Skoda SuperB taklit eden değil, taklit edilen olmaya devam etmeli (devam edecek)
"Slogan bana aittir, ticari amaçlarla kullanılamaz" dermişim.