Geçmiş olsun, can sıkıcı bir hadise.
Ustalar gereksiz yere strese girmesin ve rahat çalışsınlar diye aracın başında beklemiyorum, bunun dışında vaktimi serviste harcamakta hoşuma gitmiyor, bu nedenlerden dolayı anahtarı bırakıp gidiyorum.
Benim aracım da da ustalardan kaynaklı gözle görülmeyen bir hata var.
Vitesin etrafına tuşları takarken vites topuzunun etrafındaki derinin tırnağını kırmışlar, bunu Vw'de çalışan bir akrabam var, o söyledi daha sonra.
Servis iyi niyetli olduğu ve usta da elinden geleni yaptığı için bunu söylemedim servise, ustayı şikayet etmedim, hatta ustanın bile çok çok sonra haberi oldu dersem doğru olur.
Ben böyle durumlarda karşımdaki insan iyi niyetli mi, elinden geleni yapıyor mu, çözüm üretmeye çalışıyor mu, ona bakıyorum.
Benim servisi ayağa kaldırmam orada 1.000 TL (tamamen tahmini yazıyorum, belki daha az, belki az bir şey fazla) gibi komik bir rakama çalışan ustayı zaman içinde ekmeğinden bile eder, o yüzden iyi niyet, gerekli ihtimam, özen varsa ve sıkıntı elde olmayan nedenlerden dolayı olmuşşa sorun etmiyorum, gözle görülür bir sıkıntı varsa usta ya da servis bu sorunumu çözerlerse yine sorun çıkarmıyorum.
Nitekim Toyota kullanırken ( araç üç dört aylıktı ve sıfır almıştım) AutoKing'de aracımı sürtmüşler, yetkili arkadaş söyledi böyle böyle oldu diye, konuştuk,onlar müşteri memnuniyeti adına ekstra bir talebimi ücretsiz karşıladılar ve sorun çözüldü, daha doğrusu iki tarafında iyi niyetli olması ve olumlu adım atması ile her iki tarafın da işi görülmüş oldu.
Başımıza böyle şeyler gelebiliyor, bence önemli olan iyi niyet, araca gerekli özen ve ihtimam gösterilmiş olması ve çözüm üretilmeye çalışılması.
Sizin olayınız nasıl gelişti, bilemiyorum, bu yazdıklarımı sizin için değil, genel olarak yazıyorum, yanlış anlaşılma olmasın.
Servis iyi niyetli değil, artistik patinaj yapıyor, bana yanlış ve yalan bilgi veriyorsa işte o zaman beni görmek bile istemezsiniz emin olun, en sevmediğim şeydir.
Passatı ilk aldığımda Vw servise ilk gidişimde bana 200 TL'lik anahtar için ailemin yanında kimlik sormaya kalktılar, servisi o zaman ayağa kaldırmıştım haklı olarak, ondan sonra özür dilemeler, kapıdan uğurlamalar olmuştu.