Eveeet bu gün saat 11 de kadosana damladık hemen hasan usta ile işe koyulduk ilk olarak regülatöre şasi verdik yetersiz geleceğini düşündük ve ardından ayar yaptık sonra pederle kadosandan çıkıp pendiğe kadar gazladık tam 4.vites 5300 devire geldik birden araba stop etti ne gaza geçti ne başka birşey yaptı hemen geri döndük üzerindeki valtek enjektörleri söktük ve matrix enjektörlerin bakımını yapıp montajını yaptık ayarınıda yaptıktan sonra bir daha yapmaz umudu ile yola çıktık bu sefer Ataşehir tarafına doğru gazladık 5.vites 5000 devirde sirkeleme devam ediyordu ama stop etme ortadan kalktı alt devirler matrix enjektörler ile canlandı.Hemen gittik ustaya durumu izah ettik bu sefer son gazi regülatörü değiştirdik 6 silindir turbo regületörü montaj yaptık
Regülatörün basınç ayarını yapıp çıktık yola Feribota kadar 150-180 kilit bastık arabada hala bir isteksizlik vardı bir türlü çözemedik döndük tekrar ustaya geldik hemen açtı ayarlarına baktı regülatörün basıncı düşmüş isteksizlik ondan yapar dedi ve öyle kaldı ön tarafı topladık döndük eve akşam trafiğinde test yapamadık tatil öncesi 1-2 gün içerisinde test edeceğiz.
Eğer sorun devam ederse sistemi söküp landirenzo evo sisteme geçeceğiz.Enjektör olarak beyaz enjektör kullanılacak 400 hp ye kadar sorun yaratmıyormuş söylenene göre regülatör olarak gene turbo regülatör takılacak tek umudumuz sorunun ortadan kalkması
Lpg işindede bayağı tecrübe edindin artık dükkan açmanın vakti geldi
Günün özeti ise 120 km yol yaptık heralde yarım depoda lpg yemişizdir bol bolda gazladık eve geldiğimde baş ağrısından geberiyordum üstüm başım leş gibi olmuştu