markaların belli kırılma noktaları var.
mesela escortun yüzüne bakılmazken focus1 efsane oldu.
hyundai de aslında kötü marka değildi ama biz hep hyundainin yüksek satış rakamları için üretilen alt sınıf arabalarını kullandık. şimdi onlar da bunun firma imajını olumsuz etkilediğini anlayıp ucuz üretimi yavaştan bırakıyorlar.
yoksa bugün metal sektöründe, kaynak teknolojisinde, elektronikte vs çok ileri bu adamlar. bu sene burada uluslaraası demir çelik sempozyumu düzenledik, 4tane koreli firma sponsor oldu mesela.
toyota da 1.4 dizelin yetrsizliğinin farkındadır. ya da psa grubu kaç firma aynı motoru kullanıyor. reno aynı 1.5 dci bloğu a-b-c-d bütün sınıflarda kullandı yıllarca. opel motoru fiattan alıyorken hyundainin 1.1, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7,...... crdi motorları var ve sorunsuzlar. bunlar önemli göstergeler.