bende inceledim ful, otomatik ve benzinlisini 42 bin tl dediler çok buldum fiyatını.
Fiyat normal aslında. Hyundai ucuz ve düşük kaliteli araç üretmiyor artık. Astra kalitesinde araç üretiyor; fiyatını da Astra gibi belirliyor doğal olarak.
Ayrıca donanımı da oldukça zengin.:ok: (benzinli motorunun malesef kimsenin dikkatini çekmeyen olağanüstü performans potansiyelinden bahsetmiyorum bile)
Malzeme - işçilik olarak beğenmiyorum hundayileri.
2-3 kapısını toplasanız Skoda'nın 1 kapısı kadar anca ağır gelir.
Bunlar biraz subjektif görüşler. Yani bizim "kaporta kalın, sağlam araba" vb. dememiz çok önemli değil. "Sokaktaki adamın görüşü"nden ibaret oluyor bu görüşlerimiz; teknik gereksinimleri ve kabiliyetleri bağlamıyor aslında.
Kaldı ki, olay kaporta ağırlığı vb. ise, bu İ-30cw'deki kaputun ağırlığının ağır oğlu ağır olduğunu belirtmem lazım. Ayrıca kapılardaki kapanma hissi resmen premium sınıf ayarında. Ne Skoda'da, ne de Seat'ta böyle bir kapı kapanma hissi yok. Bu özellik bu konuda bir başka "gurme" denilebilecek bir arkadaşımın dahi dikkatini çekti.
zannetmiyom yeni motor geliştirdiğini. '''strok kısalmıştır'''. piston aynıdır. bide VGT yi çıkarıp düz turbo komuştur.
yapmazlar öle her halta yeni motor. ama 1.6 CRDI tamamen farklı 1.5 CRDI ve 1.4 CRDI'dan onu biliyorum manyak bi makine
E yeni motor geliştirmek dediğin de o işte zaten. İlla baştan mı yaratacak adamlar.:hanz: Bizim 1.4 TDI'da strok farkı bile yok; direk silindir sökmüşler 1.9 TDI'dan.:++:
Ama ben gene de amacı anlamadım açıkçası... 1.5 CRDI VGT'den uzaklaşmayı gerektiren neydi acaba ?