Yok 100000 psikolojisine takılmıyorum hiç. Tam aksine Toyota için çok düşük bir rakam bu... Eee sahibi de motorcu olunca daha da şanslı:) Bu motora şu ana kadar yağ koymaktan başka bir şey yapmadım. En ufak bir yorgunluk belirtisi bile yok, bu motoru 300-400 bin kullanan bir sürü insan var... Ben de en az o kadar kullanabilirim...
İşim nedeniyle sık sık dolaşan birisiyim arabayla. İşimin yapısı gereği de müşteriye "pardon araba bozuldu, onun için 1 saat geç kaldım" deme şansım yok. Onun için, evet haklısınız, sorunsuzluk önemli...
Bütün araçlar eşit seviyede yorumunuza da birebir katılıyorum, altına imza atarım. Artık markalar arasında çok büyük farklar kalmadı. Uzun yıllar önce, lisedeyken yazları Topkapı sanayide tamircide çalışırdım. Murat 124 gelirdi, 131 gelirdi, bir de opel gelirdi, ford gelirdi.. Bunlar arasında at arabasıyla uzay mekiği kadar fark vardı neredeyse, ağzımız açık bakardık orasını burasını sökerken:)
En sorunsuzu denilecekse, civic 1.tercih olabilir. 8-10 yıllık anormal derecede oturmuş bir motor, şanzıman ve mekanik var. Yeni kasa çıktı ama, bu anlamda eski kasadan farkı yok. Sorunsuzca yıllarca binilebilir, hatta sorunsuzluktan sıkılabilir insan:)
Toyotada benim öyle olmuştu. Aracı aldım, yıllarca araba olayından koptum neredeyse, fiyatlarını bile bilmezdim, hala sorunsuz, o yüzden arabanın makyajıyla uğraşıp kendimi teselli ediyorum, bol bol cila mila idare ediyorum:) Motora mekaniğe el atmak nasip olmadı daha..(olmasın da)... Benimki de ne biçim şikayet değil mi?
Bir diğer alternatif te corollanın yeni kasasını beklemek, seneye geliyor. Çok memnun olduğum halde, corollayı corolla ile değiştirmememin tek sebebi, güncel kasanın çok itici gelmesi... Kasa ömrünü doldurdu ama hala alışamadım buna:) Belki yeni kasaya aşık olurum:) (Gerçi Toyota'dan şüpheliyim, bundan daha kötüsü de çıkabilir...