Porsche 918 Spyder, birçok tarihi Porsche yarış otomobilinde, özellikle 1970lere ait olanlarda bulunan efsanevi Martini Racing görünümüne büründü.
Martini Racing görünümü o yıllarda neredeyse bütün diğer yarış otomobili tasarımlarından daha fazla kült statüsü elde etmişti ve bugün hâlâ itibarını koruyor.
Martini 1973 ile 1978 arasında Porsche fabrika ekibinin resmi ortağıydı. O zamanlar Martini Porsche yarış otomobilleri, kazandıkları sayısız zaferle herkesin ilgi odağı olmuşlardı.
Şimdi bu başarılı ortaklığın yeni bir versiyonu Martini Racing tasarımını özel olarak yenilikçi 918 Spydera getiriyor. Porsche AG ile İsviçreli Bacardi & Company Limitedin temsil ettiği Martini markası bunu mümkün kılmak için bir kere daha ortaklık sözleşmesi imzaladılar.
Öte yandan, Porsche 918 Spyderın sürüş testlerinde bir sonraki aşamaya girildi.
Artık hedef prize takılan hibrit tahrikli yenilikçi süper spor otomobilin, bütün Porschelerin ince ayar işleminin yapıldığı, 20,8 km uzunluğundaki zorlu Nürburgring-Nordschleife yarış pistinde tur süresini, aracın geliştirilme hedeflerinden biri olan 7 dakika 22 saniyenin altına indirmek.
918 Spyder yüksek performanslı içten yanmalı motoru, elektrikli motorlarla birleştirerek olağanüstü sürüş performansı ve mükemmel verimlilik sunuyor.
Aracın sistem gücü toplamda 770 bgye ulaşıyor. 918 Spyderın NEDC yakıt tüketiminin 100 kilometrede yalnızca 3 litre, CO2 emisyonlarının da 70 gr/km civarında olacağı tahmin ediliyor.