Temmuz ayında bu yılın en yüksek satışını gerçekleştiren marka, geçen yıla göre satışlarını ikiye katladı
Skoda, 2018 yılı büyüme stratejisi kapsamında gerçekleştirdiği atılımların olumlu yansımalarını Türkiyede de almaya başladı. 2012 yılının ilk 7 ayını toplam 4 bin 908 adetlik satışla tamamlayan Skoda, pazar payını yüzde 1.70e çıkarttı. Temmuz ayında ise 1.004 adet ile bir önceki yılın aynı ayına göre satışlarını yüzde 98.81 arttırdı.
Skoda Yüce Auto Genel Müdürü Mahmut Kadirbeyoğlu Pazara sunduğumuz yeni modellerin de ivme kazandırdığı satış performansı ile bir önceki yıla göre yüzde 13 oranında daralan pazarda yüzde 11 büyüme başarısı gösterdik ve Skoda en çok satan markalar sıralamasında 15. sırada yer aldı. 2012 yılının en fazla satışını Temmuz ayında 1.004 adet ile gerçekleştirirken, yüzde 2.25lik pazar payı elde ettik. Geçtiğimiz 7 aylık dönemde ise yüzde 1.70lik pazar payı elde ettik dedi.
Yeni model oluşumlarında müşteri ve pazar taleplerini göz önünde bulundurarak her 6 ayda bir yeni modelini pazara sunan Skoda, hitap ettiği segment oranını yükselttikçe satışlarında da elde ettiği üstün performans ile 2012 yılı sonu için yüzde 2lik pazar payı hedefine emin adımlarla ilerliyor.