bu 3 lü ledimiz silikon kaplı. ben iç ambiyansa uyması için yeşil renk tercih ettim
![](http://desmond.imageshack.us/Himg832/scaled.php?server=832&filename=fotoraf0036p.jpg&res=landing)
far anahtarına elimizle içeri doğru bastırıyoruz yaklaşık 0.5 mm içeri doğru giriyor elimizi çekmeden sıfır konumundan park moduna çeviriyoruz.. anahtar 0 konumuyla park konumunun tam ortasında duruyor..bu konumda zaten far anahtarının ışıkları yanıyor. sonra elimizle anahtarı dışarı alıyoruz
![](http://desmond.imageshack.us/Himg576/scaled.php?server=576&filename=fotoraf0023.jpg&res=landing)
arkada bi sürü kablo var . donanıma bağlı olarak (örneğin ön sis farı olan araçlarda ) daha fazla kablo olabilir
![](http://desmond.imageshack.us/Himg221/scaled.php?server=221&filename=fotoraf0026.jpg&res=landing)
anahtarın altında üç tane kablo cıkıyor. bu kabloların rengi araç donanımına göre farklı olabilir. bu 3 lü kabloyu diğerlerinden ayıran özellik diğer kablolardan daha kalın olması. işin püf noktası bu. biz ortadaki kabloyu kullanmıcaz.
![](http://desmond.imageshack.us/Himg705/scaled.php?server=705&filename=fotoraf0027h.jpg&res=landing)
burda kırmızı siyah kabloya artı kutbumuzu,,,siyah beyaz kobloya eksi kutbu bağlıyoruz.ben bu işlemi yaparken hiçbir kobloyu kesmedim.sadece falçatayla sıyırıp bağlantıyı yaptım.delme, vidalama yok. geri dönüşümü kolay
![](http://desmond.imageshack.us/Himg845/scaled.php?server=845&filename=66666w.jpg&res=landing)
FİNAL....sadece 3 led kullanmama rağmen ışık çok parlaktı ve arabanın bel altını çok aydınlatıyordu ve gece sürüşlerde yansımalar sıkıntı yaratacaktı. ben üstüne 4 kat beyaz bant geçtim..sonuç bu resimde parlak dursada bantdan sonra iç aydınlatmayla uyumlu oldu..