15 Nisan 2012 de İstanbul yolu ATA SKODA 'dan 0 km.1 OCTAVİA ,1 ADET de SUPERB otomobil aldık.ertesi gün Sperb in ön sol farında buharlaşma olduğunu gördük.Hemen aracı bize teslime den ÖZGÜR bey i haberdar ettim.Özgür bey zaman zaman bunun olabileceğini normal olduğunu 2000 km sonra kontrole geldiğimizde tekrar bakacaklarını söyledi.2000 km sonra servise kontrole gittiğimizde buharlaşma yoktu ve tekrarlamamıştı.5 ay sonra buharlaşma tekrarlayınca 15000 km bakımıda geldiği için servise gittim.Servise alıp rutin kontrol ve değişimlerden sonra farımın yanmadığını söylediler ve ünitenin yanmış olduğunu söylediler.Oysaki servise gidene kadar far çalışıyordu ve böyle bir şikayetimde yoktu.Tabii bunu hem servis müdürü Levent Bey hemde aracımı teslim alan Aydın bey e anlatmam mümkün olmadı ve bunun garanti kapsamında değerlendirilmesi ve değiştirilmesini istedim.Far üzerindeki plastik aksamda çatlak var ve buradan su alıp üniteyi yakmış dediler.Bu çatlak varsa bile aracı 0 km .aldığımdada vardı ve ben sizlere ilettiğimde incelenmedi bile dedim ama nafile.Skoda ATA yetkilisi Erhan Bey e yönlendirdiler beni ancak O' da bana aynı cevabı vererek garanti kapsamında değerlendiremeyeceklerini söyledi.Aracı bana teslim eden Özgür beyin de teyid etmesine rağmen bu far üzerindeki çatlağın sonradan oluştuğunu ve benim ücret ödeyerek yaptırabileceğimi söylediler.Birde diğer markalara çamur atarlar,75000 TL ver superb al servisin üçkağıt yapsın bir farı bile değiştirmesin olacak iş değil.ATA Otomotiv den bir daha ne araç alırım nede servise giderim benim için bu sayfa kapanmıştır.