škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Toyota benim için bitmiştir artık !!!

osiiso · 95 · 27833

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı osiiso

  • ST Sivas Şubesi
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar çok sağolun, valla paylaşmak rahatlatyor insanı :)

Haklısınız, burada bitmemeli, ama eminin ki bunlar genel merkezlerine benim için "bu adam zaten çok cins, kıl bir adam, sürekli sorun çkartıyor, kesin yalan söylüyordur, falan filan..." birsürü yalan uydurmuşlardır. :(
.

[SIGPIC][/SIGPIC]

"2007 Corolla 1.6 MMT Xenon+VSC"


Çevrimdışı harun

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 164
    • Profili Görüntüle
    • http://www.opelcarclub.com
Geçmiş olsun.

Servislerin düz mantıkla çalıştığını açıkça gördük.Ben parça sormaya gittiğimde ordaki görevli bana parça kodunu nerden buldun diyebiliyorsa bana ne kadar düzgün çalıştığını anlayın...

Ben aracıma Bi-Xenon yapmak istediğim zaman parçaları sormaya gitmiştim servise.Bana dediği direk laf şu oldu.''Olmaz.yapamazsın parçaları çok pahalı sonradan sisteme uymaz.''Gel de sinirlenme.Sonra inat ettim 3-4 ay araştırdım.Parçaları tedarik edip yaptım.Kullanıyorum. (:


Çevrimdışı Akif Hoca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 5102
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun:(
Siz tüketicisiniz, sizin için ne düşündükleri değil. Yaptıklarının yanlarına kalmaması önemli.
Bu tür durumlarda olayı içselleştirmeden elinizden gelen tüm imkanlarla mağduriyeti dile getirip hakkınızı aramak en doğrusu. Sonuç elde edemesenizde; en azında bir daha böyle bir işe kalkışmazlar. Yapacak olursa tekrar şikayet v.s. olur diye çekinirler.
Tekrar geçmiş olsun..


Çevrimdışı G.Antep Şubesi

  • Kötü Caddy
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1711
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun, klasik satana kadar mantığı :(
Keşke sağlam bir ustanız olsaydı da o kasapların eline düşmeseydiniz.
Garanti bitene kadar servise, ondan sonra kapısının önünden geçmem..


Çevrimdışı osiiso

  • ST Sivas Şubesi
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: G.Antep Şubesi;397316
Geçmiş olsun, klasik satana kadar mantığı :(
Keşke sağlam bir ustanız olsaydı da o kasapların eline düşmeseydiniz.
Garanti bitene kadar servise, ondan sonra kapısının önünden geçmem..


Yok Tansel yok, Sivas ta bir iki isim var onlarda sıkışınca servise yönlendiriyor, bir kaç kez marş geç aldı diye ustaya götürdüm bujidendir dedi , bujilerin kontrolü için o kadar uğraştılar, sökemediler, sonra serviste sordum bujiler  100 bin km de değişiyormuş falan filan, teknolojinin hep gerisindeler,
kendilerini güncelliyemiyorlar :(
.

[SIGPIC][/SIGPIC]

"2007 Corolla 1.6 MMT Xenon+VSC"


Çevrimdışı Detaycı

  • Detailer
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 737
    • Profili Görüntüle
Geçmiş olsun Osman abi, üzücü bir durum evde iki Toyota olmasına karşın. :(

Aslında ülkemizdeki çoğu servis böyle maalesef, herkes sadece satayım, ciromu araç satışından yükselteyim derdinde. Servislere 'tecrübe' anlamında pek bir yatırım yok.


Çevrimdışı osiiso

  • ST Sivas Şubesi
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
Şu an dışarıda 4 tane toyota var, ama bu durumun toyota için bir önemi yok !!!

Birde yalancı, üç kağıtçı olduk ya bu yaşımızdan sonra, ne kadar onur kırıcı bir durum ya...

Müşteri hizmetlerinden arayan kişide bunu ima eden ifadeler kullandı ya :(
.

[SIGPIC][/SIGPIC]

"2007 Corolla 1.6 MMT Xenon+VSC"


Çevrimdışı *CEM*

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 472
    • Profili Görüntüle
Ben de 96 yılından beri toyota kullanıyorum.Özellikle boya konusunda yetkili servisler daimi sınıfta kalır.99 model corollamız vardı.Çizikten ötürü kaput ve çamurluğu 3 defa boyayıp renk tutturamadılar.Şuan durum daha vahim ucuz maaş verelim mantığı ile malesef servis kalitesi çok düştü.Sivasta düzgün orjinal yedek parça kullanan özel servis varsa bence oraya git.Aynı şekilde boya için sanayi de düzgün bir boyacı bul.İzmir de olsan yardım ederdim


Çevrimdışı agasarca

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 634
    • Profili Görüntüle
Aracı sizden teslim alırken bırakma gerekçeniz dışında neresinin kusurlu, eksik, arızalı olduğunu servis formunda belirtmeleri lazım.
 
Maalesef yetkili servisler de olsa böyle durumlar yaşanabiliyor.
 
Temmuz ayının ilk haftasında benim aracın açılır tavanın kilit klipsi arızalanmış ve servisten sıpariş verilmişti. Yüceye 2 kez yazmama rağmen parça Eylül başında gelebildi.
 
Parça gelmesine rağmen servisi aradığımda yoğun olduklarını, müsait zamanda çağıracaklarını belirttiler. Müsait zamanları 25 Eylül olabildi.
 
25 Eylül sabahı aracı akşam almak üzere bıraktım ki öğlen arayan kişi tavandaki bu işlemin titiz yapılması gerektiğini vs.vs. söyleyrek bir gün daha süre istedi. Ben de titiz olduğumdan düzgün olsun diye sıkıştırmadım.
 
2. gün aradılar ve bu sefer de parçanın bir klipsinin hatalı çıktığını, ertesi gün yeni parça geleceğini, istersem aracı bu şekilde teslim alıp daha sonra getirebileceğimi söyledi.
 
3. gün nihayet işlem bitti. Yapılan işlem sadece tavan döşemesi biraz sarkıtılarak tavan perdesi kapanınca tutan tırnağı değiştirmek.


Çevrimdışı kevepsi

  • Çekirge
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 217
    • Profili Görüntüle
1994 yılında ehliyetimi aldığımdan beri gerek babamın gerek bazen abimin, şu anda eşimin ve tabiki kendimin arabalarımızı hep servise ben götürmüşümdür, muhtelif markalardan araçlarımız oldu, markaları tofaş, fiat, opel, toyota, honda, vw, audi eğer atladığım yoksa... ailemiz otomotiv kökenli ( kamyon, kamyonet bayilikleri yaptık vaktiyle ) etrafımızda bir iki markanın bayiliğini yapan tanıdıklar var ( kullandığım markalarda hiç olmadı ) benim edindiğim fikir şudur;

eskiden bayilere zorla servis açtırırlardı ve o departman zarar yazardı, sırf bu yüzden bayiliğini ilerletememiş tanıdığım var... plazaya geç, kocaman servis aç altına dediler hyundai'de... son yıllardaysa araçlar elektronikleştikçe insanlar korkmaya ve yetkili servislere garanti süreçlerinde mutlaka, garanti sonrasında da boynu bükük gittiklerinden bir çoğu küstahça bile davranışlarda bulunabiliyorlar ve kayda değer para kazanıyorlar, Allah daha çok versin... bizzat sorun yaşamadım ama donanımlıyım yaşarsam karşımdakini "üzerim"...

benim ve belkide birçoğumuzun yaptığı şudur, garanti boyunca yetkiliye giderim, garanti sonrası özele giderim... ikinci safhada da şöyle bir ek yaptım... ben özellikle vw-audi grubu için kendime 2001 yılında bir usta buldum... o nereye ben oraya şeklinde istanbul kazan ben kepçe geziyoruz :)

şöyle tanıştım kendisiyle; 1998 model bir passatımız vardı, garantisi dolunca yenibosna civarı bir özele gittim ilk periyodik bakımda yanımda yağımla... sonra 5-8 ay geçti ön takımdan ses geldi, o sıralar 2001 krizi vardı hatırlayanlar bilir, bu özel servis bana ön takımdan yalan olmasın 8-9 parça değişmesi gerektiğini söyledi, araç 3-3,5 yaşında... sakin sakin kullanılıyor ve maksimum 45.000 km'de... hemen çıktım oradan, bahçelievlerden geçerken kadir has üninin yanında aksoy oto vardı vw özel servisi, oraya girdim, metin ustayla tanıştım, 1 rot kolunu yada 1 rot başını değiştirdi, bütün sorununum çözüldü, 11 yıldır 3-4 farklı yerde çalıştı şu an maslakta son 1-2 ayda ayrılmadıysa, bende cebi var ararım giderim derdime hep makul sınırlar dahilinde çare olmuştur...

yetkili servislerinde muhakkak işini layıkıyla yapanları var, isim vermeyeceğim...

ama ben yetkili bir servisle sorun yaşarsam ilk önce distribütöre, ardından da hangi markaysa o markanın ülkesindeki ana müdürlüğe yazı yazarım, aynı komşumun başına hem opel aracıyla hemde mini cooper aracıyla Türkiyedeki yetkililerle uzlaşamadığı sorunlar geldi, Almanyayla yazışarak hepsine çare buldu... çünkü malesef oradaki müşteri satıcı ilişkisinde müşteri daha kıymetli, doğalı da bu zaten ama bizimkiler hep bir "bizim vatandaş hakkını aramaz, en fazla burada bana ses yükseltir ama sırtıma kırbaç vuracak asıl adama ulaşmaz" mantığına sahipler... ben kolay para kazanamıyorum kardeşim!!! herkesin parası kendine kıymetli!!! sittin sene sana hakkımı yedirtmem!!! demeliyiz... ve bence Japonyaya yazmalısınız bütün servis kayıtlarınızla vs. özellikle de rencide edildiğiniz kısmı muhakkak altını çizerek belirtin.

geçmiş olsun, umarım içinize sinecek bir çözüm yoluna ulaşırsınız :)
Teori ayrııııı, pratik ayrııııı... :kyf:


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: osiiso;397224
...far yıkama motorunun su çıkışına vida ve iran yapıştırıcısı kullanılarak kör tapa yapıldığını...
"Yapıştırıcının İran menşeili olduğunu bile biliyorsa" diye aklımdan geçirmiyor değilim hani.
Alıntı yapılan: Hacı Köksal;397251
geçmiş olsun, benim bile okuduğum yerde kendi  başıma gelmiş gibi canım sıkıldı. bayaa saydırdım valla. lafa gelince  her marka müşteri odaklıyız falan filan çekiyor ama iş ciddi bir noktaya  gelince su koyveriyorlar. araçlarını çok beğenmesem de renonun müşteri  hizmetleri bildiğim kadarıyla çok iyi tr de. lüks segmentte durum nasıl  bilmiyorum ama onlarda da kaliteli hizmet veriliyordur heralde.
Müşteri odaklılar evet ancak sadece öpmeye odaklılar.


Çevrimdışı ahmedb

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 694
    • Profili Görüntüle
geçmiş olsun Osman hocam, sen bitme onları bitir....:boks:


"Her ne ki elde yok ihtiyaçta vardır..
."


Çevrimdışı fenomen

  • OCTAVİA 1.6 FSİ 115 PS
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 10534
    • Profili Görüntüle
şikayet.com a yaz.her bulduğun yere yaz,forumlara yaz ve sonra oraya link at kepazeliğini çıkaracağım sizin de.rezil herifler.:sopa::sopa::sopa:
2005 OCTAVİA A5 ELEGANS 1.6 FSİ


Çevrimdışı osiiso

  • ST Sivas Şubesi
  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 223
    • Profili Görüntüle
Arkadaşlar çok sağolun, cesaret veriyorsunuz bana, eksik olmayın, birçok yere yazmaya çalıştım, Japonya sitesini bulamadım, üretici firma orası herhalde, oraya da yazıcam, bırakmıcam bu işin peşini :sopa:
.

[SIGPIC][/SIGPIC]

"2007 Corolla 1.6 MMT Xenon+VSC"


Çevrimdışı Mert

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1147
    • Profili Görüntüle
Hocam forumca arkandayız. :) Sana yapılan yanlış bize yapılmıştır...