Yillik masrafi bir jet in masrafindan daha cok Aracın yıllık 300 bin doları bulan bakım giderleri, 4 bin kilometrede birdeğiştirilmesi gereken lastiklerle başlıyor. Michelin tarafından buotomobil için özel olarak üretilen 'Pilot Sport 2s' serisi lastiklerintakımı yaklaşık 40 bin dolar. Bugatti ayrıca, her 16 bin kilometredebir
lastiklerle birlikte, jantların da Fransa'daki ana merkezde
değiştirilmesi gerektiğini söylediği için maliylet listesine 70 bin
dolar daha yazılıyor. Jant ve lastiğe göre daha 'ekonomik' sayılan
genel bakım maliyeti ise yıllık 27 bin dolar civarında. Veyron'un 7
ileri otomatik şanzımanı arızalandığında ise 120 bin dolar karşılığında
değiştiriliyor. Motorlu taşıtlar vergisi 14 bin 689 TL olan aracın, 100
bin Euro'yu aşan yıllık kasko maliyetiyle de lüks bir spor otomobil
alınabiliyor. Karayolunda uzay mekiği kullanmakMaliyetleri
cep yakmaktan çok kasa boşaltan '4 tekerlekli lüks füzenin' lastikleri
ise son sürat gidildiği taktirde ancak 50 kilometre dayanabiliyor. Bu
nedenle yurtdışındaki bazı Bugatti sahiplerinin, 'uygun' bir yola kadar çekiciyle götürdükleri araçlarını özel jetleriyle takip ederek masrafları
azaltmaya çalıştığı da biliniyor. Bugatti'yle seyahat için 'Karayolunda
uzay mekiği kullanmak' benzetmesi yapılsa da bunun yanlış olduğu pek
inkar edilemez çünkü aracın şehir içindeki yakıt tüketimi 100
kilometrede tam 40.4 litre. Yani kilometredee yarım litreye yakın.
Şehirlar arası yolda tam gaz ilerlendiğinde ise bu değer 115 litreye
kadar çıkıyor. Bu da 100 litrelik yakıt deposunun 12 dakika sonra
boşaldığı anlamına geliyor.
50 saniyede 400 kilometre!