Bu yorum bana düşmez belki; ama keşke önce
kendinizi tanıtsaydınız. Öncelikle hoşgeldiniz. Bir otomobilin motor ömrü yaptığı kilometre ile değil, kullanıldığı devir aralığı ile ölçülür, ve tabii ki o kiometrelere gelene kadar yapılan bakımlar. Yani kısaca; kilometre gözünüzü korkutmasın lakin çok çok iyi baktırıp almak gerekir. Gözünüz kapalı almak yanlış olur. Fiyat konusunda ise, ben piyasasını bilmiyorum. Orası tartışmalı yani. Yaşına göre de abartılı bi kilometresi var, şirket aracı veyahut hizmete mahsus olarak kullanılmış olması muhtemel. Motoru yeni yaptırmak kaça patlar diye bir olay yok. 1000tl'ye de motor toplarım diye idda eden ustalarımız mevcut piyasada. Ha; derseniz ki sağlıklı bir motor refektiye işlemi ne kadar tutar? Ozaman 4000tl civarına çıkar, kullanılan parçalara bağlı olarak değişebilir. Uyum sorunu da tamamen işçiliğe(ustaya) bağlı olarak değişir. Yani işin ehli bir usta, civatasından, saplamasına sente ayarına kadar kontrol edipte teslim eder. Diğer sorunuza gelince de; o modelde, o kilometrede bir aracın kaput altında birçok kontrollerin yapılması gerekebilir. En basit örnek olarak; v kayışı, triger kayışı, baskı, balata, volan, yakıt pompası, hortumlar, turbo var ise stabilitesi. Çoğaltılabilir tabii ki bu örnekler. Şahsi fikrim, önyargılı olduğunu kabul ederek; farklı araçlara yönelmenizdir. Yani tabiri caizse; ucuzuza sahip olucam derken, evdeki bulgurdan da olmayın. Yardımcı olabildiysek ne mutlu. Hayırlı olmasını temenni ederim, iyi bayramlar.