Gökhan hayırlı olsun
Nokian WR G2 konusuna gelirsek; bazı ebatlar Kormetal'in elinde olmayabilir, misal ben deliler gibi WR G2 aradım ne yazıkki bulamadım.
WR+ 'yı yazında kullanma konusuna gelirsek,
Öncelikle WR+'nın All Weather ibaresi aklınızı çelmesin, yazın böyle bir lastik kullanıldığında yumuşak hamurlu olması nedeniyle yavaş yavaş kılcal dişlerden kopmalar yaşanabiliyor, özellikle bozuk yollarda çok etkileniyor ve ufakcık parçalar kopup gidebiliyor. Yazın kullanıldığında özelliği çabuk bitmeye başlıyor.
Bu tip lastik daha çok iskandinav ülkelerindeki sıcaklık şartları için yaratılmış. Adamlar yazın bizdeki gibi 40 derece görmediği için yazında kullanıldığında sıkıntı yaratmıyor.
Ben WR modelini 3 sezon Forester'da yaz kış kullanmıştım, 4 seneyi çıkartamamıştı.
Bana kalırsa, 2 set lastik yapmakta fayda var; veya 4 çeker araç var ise M+S lastikte kullanılabilir, Duster'da M+S var geçen kış karda buzda heryere tırmandı gramda kayma olmadı. Tabi bu kullanan kişinin kar-buz sürüş tecrübesinede bağlı.
M+S olarak tavsiyem,
Continental crosscontact
Yokohama Geolander