Yeni nesil araçlarda subap ayarı yok ve araç kendisi ayarlıyor. LPG ile kullanınca bi süre sonra sübap sıkma denilen şey oluyor. Müdürümüz 2005 corollaya 50 binde BRC taktırdı, 115 binde sübap sıktı, komple sübap takımı değişti 1000 tl'ye maloldu. 19 bin km'de son kasa symbol almıştık (lpg'li) bi başka müdür hocamıza, o da 30 küsür binde sarsıntılı çalışınca sübap ayarı yapıldı. Kısacası yeni motorlar lpg ile özellikle sübaplar konusunda sıkıntılı. İsterse Toyota olsun değişmez... Sübap yağlayıcılar biraz geciktiriyormuş bu olayı.
Octavia'da ne kadar sorunsuz binilir bilemeyeceğim. Arkadaş 30 binde taktırdı 85 binde sattık, henüz saat gibiydi. Ben Fabia 1.2'ye 36 binde taktırdım 104 binde sattım saat gibiydi. (Bahsedilen araçların hepsinde BRC vardı)
Yakın zamanda kızkardeşime Polo aldım 2006, GI (Gasitaly) marka lpg taktırdık, 1200 tl, uyumu güzel hoşuma gitti. Onu da tavsiye ederim. Lovato da olur BRC'de, eterki usta iyi olsun... Atiker de iyi ustayla iyi sonuç veriyor ama sıkıntı yaşama ihtimali kesinlikle daha fazla, karar sizin...