škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Vw golf 7 4motıon

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mygokhan

  • ŠKODA
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 15591
    • Profili Görüntüle
http://youtu.be/ZSkwYwgd3ZI

[YOUTUBEHD]ZSkwYwgd3ZI[/YOUTUBEHD]
[YOUTUBE]ZSkwYwgd3ZI[/YOUTUBE]
2004 Skoda Fabia 1.2 HTP
2007 Skoda Roomster 1.2 HTP
2011 Skoda Fabia II 1.2 HTP  
2012 Fiat Doblo Cargo maxi 1.3 Mjet
2015 Ford Courier Van 1.5 TDCI


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Haldex elektronik olarak kontrol edilmeye başlanmış anladığım kadarıyla. Dönüşlerde, yokuş çıkışlarında, ...vb. durumlarda da artık aktif olarak devreye girecek Haldex.:wnk:


Çevrimdışı fmaka

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 2596
    • Profili Görüntüle

Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: fmaka;419974
hayranım bu quatro tabanlı sistemlere
Quattro' dan farklı bu.
Quattro ayarlanmış şekliyle -%30 ön/%70 arka gibi- sürekli olarak gücü aktarır. Subaru' daki aktif AWD ve burada anlatılan Haldex gerektiği kadar gücü gereken tekerleklere iletiyorlar.


Çevrimdışı okkaya

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;420031
Quattro' dan farklı bu.
Quattro ayarlanmış şekliyle -%30 ön/%70 arka gibi- sürekli olarak gücü aktarır. Subaru' daki aktif AWD ve burada anlatılan Haldex gerektiği kadar gücü gereken tekerleklere iletiyorlar.


Subaru daki sistem Simetrik AWD dir. Haldex le aralarındaki benzerlik 4 çekerlikten ibarettir. Subaru nun sistemine Haldex in yetişmesi imkansızdır. Subaru nun motor konumu (BOXER MOTOR) dikinedir haldex yataydır. Dikine duran motor sistemi motor ağırlığını alta doğru vererek aşırı dengeli bir sistem oluşturur. VW Golf te 4çeker olarak sadece 2 çeker araçlara göre daha iyi bir yol tutuşu ve viraj performansının yanı sıra bir miktarda arazi de daha beceriklidir. Ancak Subaru Simetrik AWD ile VW 4motion kıyaslamalarına youtube dan bakabilirsiniz ki Subaru ya yaklaşmasının imkanı yoktur.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: okkaya;421267
Subaru daki sistem Simetrik AWD dir. Haldex le aralarındaki benzerlik 4 çekerlikten ibarettir. Subaru nun sistemine Haldex in yetişmesi imkansızdır. Subaru nun motor konumu (BOXER MOTOR) dikinedir haldex yataydır. Dikine duran motor sistemi motor ağırlığını alta doğru vererek aşırı dengeli bir sistem oluşturur. VW Golf te 4çeker olarak sadece 2 çeker araçlara göre daha iyi bir yol tutuşu ve viraj performansının yanı sıra bir miktarda arazi de daha beceriklidir. Ancak Subaru Simetrik AWD ile VW 4motion kıyaslamalarına youtube dan bakabilirsiniz ki Subaru ya yaklaşmasının imkanı yoktur.
Öncekiler gibi değil burada anlatılan Haldex bence. Biraz X-Drive' a özenilmiş gibi geldi bana.:wnk:


Çevrimdışı okkaya

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 7
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;421377
Öncekiler gibi değil burada anlatılan Haldex bence. Biraz X-Drive' a özenilmiş gibi geldi bana.:wnk:


X-drive Subaru dan sonra en iyi 4çeker üreticisi Subarudan biraz daha atak bir sistem ancak denge konusunda Boxer motor kadar olamaz yine de belki en iyi rakiplerinden biri Boxer ın.
Tabi Haldex te kendini geliştirmeye çalışıyordur boş duracak hali yok zaten Boxer dan farkı motor konumu olduğu için aktarma konusunda ve dengede  bir miktar geri kalıyor Subarudan.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: okkaya;421659
X-drive Subaru dan sonra en iyi 4çeker üreticisi Subarudan biraz daha atak bir sistem ancak denge konusunda Boxer motor kadar olamaz yine de belki en iyi rakiplerinden biri Boxer ın.
Tabi Haldex te kendini geliştirmeye çalışıyordur boş duracak hali yok zaten Boxer dan farkı motor konumu olduğu için aktarma konusunda ve dengede  bir miktar geri kalıyor Subarudan.
Subaru' nun boxerdan senelerdir vazgeçmemesinin tek sebebidir denge zaten.:wnk: