0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
biz bu partikül filtre ışığını söndürmek için devamlı yüksek devirde mi gidicez. benim araba skoda yeti greenline. partikül filtresi ikinci kez yandı. ilkinde servise götürdüm. 3000 devirde 30-40 km. gittik söndü. bu seferde gittim sönmedi. yarın tekrar servis yolu göründü.
Bende hiç yanmazdı o ışık, kırmızı ışıkta beklerken boş yere gaz veriyordum arabaya kalkış yapınca yandı 30km civarı sönmedi, sonra kendiliğinden söndü. Dikkatimi çeken birşey ise gazı köklesem bile araba bağırmıyordu, devir 3binde kalıyordu.
Arabam 2010 octavia 1.6 TDI Ankara içinde şu an 8,5-10 L gibi ortalama bir değer gösteriyor. Bir kaç defa partikül Filtresi tıkandı temizlettim. şu an sorun yok gibi bu konuda yardımlarınızı bekliyorum
Bende Ankara'da hafta içi her gün işe aracımla gidip geliyorum, trafik genelde sıkışık oluyor ancak ortalamam açıkcası 7.0 'yi bazen geçiyor özellikle son dönemlerde arabayı devirsiz kullanıyorum bazen 5. viteste 80 km hızla gittiğimde oluyor (öyle yapınca tüketim 6/100 litreye kadar düşüyor) ama bugüne kadar partikül ile ilgili olarak herhangi bir ışık yanmadı, belki sizinkinden farklı olarak ortalama 2 ayda bir toplam 1500-2000 km arası uzun yola çıkıyorum... bence üzerinde durun bu kadar yakmaması lazım... Not: Yakıtı çoğunlukla shellden alırım opete vs kesinlikle gitmem