Insignia OPC'nin tanıtımı hep beyaz renk ile yapıldı. Arden Mavisi ile olan fotoğraflarda spy fotoydu.
araç tamamen açık halde görmüşken ekleyim dedim.
Eğer Insignia OPC'nin kaputuna yakından bakarsanız, firmanın mali zorluklardan kurtulmak istediği mesajını görürsünüz. Bu araba sıfır sorun ve hata ile Nürburgring Nordschleife üzerinde 10.000 km yaptı.
Aracın üzeri, otomobil üzerinde çalışan 15 test sürücüleri ve mekanikerlerin isimleriyle süslendi.
Otomobilin üzerinde yazan son isim Opel Motorsport şefi Volker Strycek. Aynı zamanda test pilotu olan Strycek, fotoğrafçılarımıza Nordschleife'de normal bir günde 1.000 km. üzerinde sürüş yaparak yeni bir rekora imza attıklarını belirtti. Tüm bu testler hiçbirşey için öyle olmadı. Insignia OPC, Insignia Sport'tan 10mm daha alçak bir sürüşe sahip.
325 beygirlik 2.8 lt. V6 twin-scroll turbocharger'lı motorla donatılan bu otomobil 100 km/h hıza sadece 5,8 saniyede ulaşıyor. Maksimum hız elektronik olarak 250 km/h limitli. Recaro koltukta oturan sürücü, limitli kaymalı diferansiyel (LSD*)'li adaptif 4 tekerlekten çekiş sistemi ile kontrollü bir sürüş sağlayabilir. Bu yeni harika otomobil 19" jantlara sahip, opsiyonel olarak 20" ile değiştirilebilir.
Halka fiyatlandırma ile ilgili detaylar açıklanmamış. Opel Insignia OPC'nin tüm modellerinin (4 kapı, 5 kapı ve tourer) tanıtımı Barcelona Motor Show'da yapıldı.
Alıntıdır -
InsigniaTeam.com