Merhabalar,
Yine YÜCEOTO fiyaskosu.....
Yukarıda da bahsedildiği gibi araçta titreme probleminden dolayı yüce oto ya yapılan şikayet üzerine araca dsg yazılım yüklemesi yapıldığı ve hafif titremenin normal olduğu söylenmişti. O günden sonra git gide artan titreme sarsılmaya kadar vardı.
Bu sabah Yeti'mi MASLAK DOĞUŞOTO'ya götürdüm. Test sürüşüne çıktık ve daha arabayı servisin kapısından çıkarırken öyle bir hareket yaptı ki aracın torpidosu yerinde sallandı ve tek kelime. KAVRAMA değişecek. daha sonra d2'de giderken iyice yavaşlamasına karşın aracın d1 geçmemesinin normal olmadığını iletti ve yazılımdan sonra yapılan ayarlara bakmak gerekli dedi.
Aracı ne zaman aldığımı sordu ve 2011 Mayıs'tan önce üretilen dsg 7 araçlarda sorun olduğu ve bu sebeb ile şikayetçi olanların kavramalarının değiştiğini iletti.
Yüce oto ile geçen dialoglarımı kendilerine anlattığımda, sadece güldü ve bunu ilk söyleyen siz değilsiniz dedi. Daha ne denir ki?
Şimdi geldik diğer bombaya. Kasım ayında yüce otoda yapılan yıllık bakım ve motor ve şanzıman yazılım yüklemeleri hakkında hiçbir bilgi servis bilgi ekranında çıkmadı. Nasıl ama süper di mi?
Usta ben yine de kontrol ederim. Siz merak etmeyin diyerek içimi rahatlattı.
Bu marka YÜCEOTO'ya maalesef büyük geliyor. Yapamıyorsanız bırakın bu işi yapabilecek olanlar yapsın ve bizlerde mağdur olmayalım. Yazıklar olsun.
Yeti'den önce seat'ın vardı ve maslak doğuşotoya servis gidiyordum ve çok memnundum. Yüce oto'yu denedim ve artık kapısından dahi içeri girmem.
Şu an araç garanti kapsamında olduğu için garantiden değişecek ve gerekli yazışmalar yapılıyor.
Gelişmelerden sizleri haberdar ederim.