škodaturkey.com
Biz bir aileyiz...

Hidrojen Yakıt Tasaruf Sistemleri Hakkında

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı emreozukan

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bahtsız fabia;424966
tesekkurler. ama benimde kafama takilan bisey oldu. daha kaliteli yanma  da yuksek sicaklik demwk. motor blogunun alasimi belli bir isidan fazlasinda sikinti yapabilir mi acaba? lpgdeki gibi yanma odasindaki karisimin zenginligi motor ariza lambasi da yakabilir. bu konularda arastirma yapmaya deger. bunlarla bir sure ilgilenecegim. arastirmaya deger bir konu bence.

Bu sistemi bizde araştırmak için taktırdık zaten ve şu ana kadar da hiç bir olumsuz tarafını görmedik, motor sıcaklığına gelince motorda büyük oranlarda bi güç artışı elde etmediğimiz için sıcaklık sorun çıkartmıcaktır zaten bu sistemde motorun yakabileceği yakıtı yakıyorsunuz bana bu sistemi araçımıza takan ve teorik olarakta bilgi veren yunan ustamız bu sisteme sonuna kadar güvendiğini hiç bir arıza çıkartmadığını söyledi ben bilgi ve tecrübe dindikce size elimden geldiğince gözlemlerimi yazmaya gayret edeceğim.

Alıntı yapılan: amraam;424957
Davetiniz için teşekkür ederim.Her gün bu çeşit yakıt tasarruf cihazlarının haberini duyar olduk, açıkçası temkinli yaklaşıyorum bu ürünlere önyargı da denebilir.Ben çok bilgi sahibiyim diyemem böyle bir sistemi kullanmadım hatta bugün haberim oldu böyle bir sistemden.Ben otomotive meraklı bir makine mühendisliği öğrencisiyim burada bilmişlik taslamak haddime değil zaten. Lakin hidrojen iyi yakıttır, yakıldığında fazla enerji verir ama temini zordur diye bilirim(Hatta en zoru elektrolizle yapılandır) Biz yaptık oluyor deyip ürününüze güveniyorsanız denemeden kesin hüküm vermekte acımasızlık olur.

Bu sistemde elde ettiğimiz hidrojeni depolıyabiliyoruz o yüzdende her an motora hidrojen yollayabiliyoruz.

Bende otomotiv mühendisliğine hazırlanan ve elektrik elektronik meğzunu bir öğrenciyim bu konularda bilgili olmamın sebebi babamın 30 yıldır yedek parça işinde olup benimde çocukluğumun sanayilerde geçmesidir, bilgi ve düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Alıntı yapılan: Uğur@k@r;424982
Bir araç krank mili, şanzıman oranları, diferansiyel oranı lastik ebatı kriterlerinden herhangi birisinde değişiklik yapılmadan aynı viteste olmak kaydı şartıyla1500d/d' de yaptığı sürati 1000d/d' de yapamaz. Ha "3. viteste 1500d/d gitmek yerine 4. vites 1000d/d gidilebiliyor" ise demek istediğiniz bu tamam. Yani artık bir üst vites rahatlıkla kullanılabiliyorsa, gayet mantıklı. Ancak çoğu kişi 5. viteste 2500d/d' de 90km/s ile giderken artık 5. viteste 1500d/d' de 90km/s ile gideceğini düşünüyor ki imkansız eğer yukarıdaki kriterlerde değişiklik yapılmamışsa.

Uğur Abi tam demek istediğimde oydu sizler benden hem yaşca hemde yaşanmışlık görmüşlük açısından bu konularda daha tecrubeli olduğunuz için anlatmaya çalışırken yaptığım hatalar için affınıza sığınıyorum, bilgi ve görüşlerinizi paylaştığınız içinde teşekkür ederim daha başka sorularınız varsada onu gerek bu sistemi takan ustalardan gerekse babamdan ve şirketten daha detaylı bildi alarak cevaplamaya çalışırım iyi günler dilerim.

Hidrojen sistemini taktırdığımız araçların listesi

1. fiat doblo 1.3 multijet
2. fiat fiorino 1.3 multijet
3.fiat linea 1.3 multijet
4. audi a4 1.6 bfq motor

dün yaşadığım bi tecrübe olarakta bu sistemden önce doblonun ile 3. viteste  zorlanarak çıktığı rampaları bu sistemden sonra 4. viteste rahatca çıktığını  ve bariz bir şekilde anlık yakıt tüketiminde düşüş olduğunu gördüm.


Çevrimdışı B.fabia

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1838
    • Profili Görüntüle
maliyet şirket için farklıdır elbette. size maliyeti ögrenmek mümkün mü acaba. özelden de olabilir.


Çevrimdışı emreozukan

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bahtsız fabia;425096
maliyet şirket için farklıdır elbette. size maliyeti ögrenmek mümkün mü acaba. özelden de olabilir.


valla açıkcası maliyetini şirkettekilerde tam bilmiyor daha deneme amaçlı olduğu için ama bir daha sorarım.


Çevrimdışı B.fabia

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1838
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: emreozukan;425101
valla açıkcası maliyetini şirkettekilerde tam bilmiyor daha deneme amaçlı olduğu için ama bir daha sorarım.

teşekus ederim.ben de arastirmalara devam esiyorum. cok fazla  risk ve malyet yoksa abu ise heveslendim acikcasi.


Çevrimdışı hosukoglu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
    • Profili Görüntüle
Dizel araçlara hava ile beraber hidrojen beslenmesi motor açısından çok tehlikeli bir olay bence, çünkü o motorlar dizel yakıtlara göre tasarlanmış durumda, aşşağıda linkini verdiğim site, türkçede kabaca motorun kontrolden çıkması diye adalandırabileceğim bir olayı anlatıyor, bu olayın muhtemel sebepleri arasında motora havadan propan sızmasınında sebep olabileceği yazıyor, propan lpg ile çalışan araçların kullandığı yakıtın içinde bulunan bir kimyasal, propan dizel yakıta göre çok daha kuvvetli patladığı için motora zarar veriyor, hidrojen propanın yanında roket yakıtı gibi kalır,

http://www.myturbodiesel.com/1000q/stop-runaway-diesel-engine-how-to.htm

kafamı kurcalayan bir şey daha var, termodinamik yasalarından biri, bütün reaksiyonların kullanılabilir enerji kaybı ile sonuçlanacağını söyler, diyelimki elimizde su molekülü var bunu elektrikle ayırıp hidrojen ve oksijen ürettik ve hidrojeni yakıp tekrar su ve enerji elde ettik,

şimdi burada başladığımız noktaya 1 adet su molekülüne geri dönmüş oluyoruz ve bu arada gerçekleşen reaksiyonlar sırasında kullanılabilir enerji kaybı olacağından dolayı hidrojeni yakarken elde edeceğmiz enerji, suyu ayırmak için vereceğimiz enerjiden az olmak zorunda, bu sebepten dolayı bu döngü sonsuza dek devam edemez.

Bazı dönemlerde suyla çalışan araba icat edildiği iddia edilir, su ile çalışıp su atan ve bu şekilde hareket edebilen bir aracın varlığını iddia etmek aslında hidrojeni yakarken daha çok enerji elde ettiklerini iddia etmektir ki, bu mesele fizik kurallarına tamamen aykırıdır, bu kişiler aslında yoktan enerji var ettiklerini iddia ediyorlar ki bu imkansızdır,

hatta bu sistem aracı hareket ettirmese bile aküde önceden depolanmış enerji bitene kadar çalışabilir çünkü, sudan başlayıp su ile biten bu reaksiyonlar dizisinde reaksiyonlar devam ederken sürtünme kaynaklı enerji kayıpları olur.

hidrojen destekli yakıt tasarrufuna gelince, bu sisteminde bir yerlerden enerji ile beslenmesi gerekir, suyu enerji kaynağı olarak kullanamaz, bu kaynaklar ancak önceden başka bir enerji kaynağı kullanılarak elde edilmiş hidrojen olabilir, lpg gibi basınca dayanıklı tüpe koyulabilir, güneş pilleri olabilir, yada önceki yazılarda belirtildiği gibi, aracın çiğ attığı yakıt olabilir.

hidrojenden dolayı aracın çiğ yakıt atmasının önlenişi ve elde edilen extra enerjinin bu hidrojen üretim sisteminin beslenmesi için kullanımı son derece mantıklı bir argüman, ancak bu sistemin silindir içerisindeki vuruntulu ve aşırı şiddetli patlama sebebiyle motora zararları olacağı görüşündeyim.

Son bir nokta daha, hundayi bu sene hidrojenle çalışan araba tanıttı, o sistemde elektrik enerjisi ile çalışan istasyonlar suyu parçalayarak hidrojen üretiyor burada güneş veya rüzgar enerjisi de kullanılabilir ve bu hidrojen araca yüklenip aracı hareket ettirmek amacı ile kullanılıyor, bu sistem kuyu açma, rafineri ve nakliye ve ötv gibi maliyetler barındırmağı için, petrole göre çok daha ucuz sonuçlar veriyor.

Hidrojen doğada doğal olarak bulunan bir element değildir bu nedenle enerji KAYNAĞI olarak değil ancak enerji TAŞIYICISI olarak kullanılabilir, yani petrol veya kömürde olduğu gibi önceden enerji yüklenmiş bir malzeme olarak hidrojen elde edip onu yakarak enerji elde etmek mümkün değil, herhangi bir kaynaktan enerji elde edip bu enerjiyi hidrojene yükleyerek hidrojen elde edip onu ihtiyaç duyduğumuz başka yerlerde kullanabiliriz, tabi hidrojeni yakınca ortaya su molekülü çıktığı için çok da çevreci bir yöntem oluyor bu.


Çevrimdışı amraam

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 204
    • Profili Görüntüle
İşte bu temel termodinamik yasaları bilinmeyince derdimizi anlatmak zor oluyor.Hidrojenin kendisi zaten bir yakıt elbette güç artışı yapabilir ama hidrojeni elde etmek zor.Günümüzde endüstriyel hidrojen doğalgaz veya amonyak türevlerinde bulunan hidrojen atomlarının koparılması ile elde ediliyor.Ben arabamda hidrojende ayrıca yakmak istiyorum derseniz hidrojen tüpü koyup yakabilirsiniz ama arabada hidrojen üreteceğim deyince orada bir soru işareti oluşuyor.Şimdi bu elektroliz için elektrik lazım dolayısıyla araçtaki elektrik tüketimi artacak bunun karşılanması da şarj dinamosuna dolayısıyla motora ekstra yük olarak geri dönmez mi?


Çevrimdışı emreozukan

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hosukoglu;425315
Dizel araçlara hava ile beraber hidrojen beslenmesi motor açısından çok tehlikeli bir olay bence, çünkü o motorlar dizel yakıtlara göre tasarlanmış durumda, aşşağıda linkini verdiğim site, türkçede kabaca motorun kontrolden çıkması diye adalandırabileceğim bir olayı anlatıyor, bu olayın muhtemel sebepleri arasında motora havadan propan sızmasınında sebep olabileceği yazıyor, propan lpg ile çalışan araçların kullandığı yakıtın içinde bulunan bir kimyasal, propan dizel yakıta göre çok daha kuvvetli patladığı için motora zarar veriyor, hidrojen propanın yanında roket yakıtı gibi kalır,

http://www.myturbodiesel.com/1000q/stop-runaway-diesel-engine-how-to.htm

kafamı kurcalayan bir şey daha var, termodinamik yasalarından biri, bütün reaksiyonların kullanılabilir enerji kaybı ile sonuçlanacağını söyler, diyelimki elimizde su molekülü var bunu elektrikle ayırıp hidrojen ve oksijen ürettik ve hidrojeni yakıp tekrar su ve enerji elde ettik,

şimdi burada başladığımız noktaya 1 adet su molekülüne geri dönmüş oluyoruz ve bu arada gerçekleşen reaksiyonlar sırasında kullanılabilir enerji kaybı olacağından dolayı hidrojeni yakarken elde edeceğmiz enerji, suyu ayırmak için vereceğimiz enerjiden az olmak zorunda, bu sebepten dolayı bu döngü sonsuza dek devam edemez.

Bazı dönemlerde suyla çalışan araba icat edildiği iddia edilir, su ile çalışıp su atan ve bu şekilde hareket edebilen bir aracın varlığını iddia etmek aslında hidrojeni yakarken daha çok enerji elde ettiklerini iddia etmektir ki, bu mesele fizik kurallarına tamamen aykırıdır, bu kişiler aslında yoktan enerji var ettiklerini iddia ediyorlar ki bu imkansızdır,

hatta bu sistem aracı hareket ettirmese bile aküde önceden depolanmış enerji bitene kadar çalışabilir çünkü, sudan başlayıp su ile biten bu reaksiyonlar dizisinde reaksiyonlar devam ederken sürtünme kaynaklı enerji kayıpları olur.

hidrojen destekli yakıt tasarrufuna gelince, bu sisteminde bir yerlerden enerji ile beslenmesi gerekir, suyu enerji kaynağı olarak kullanamaz, bu kaynaklar ancak önceden başka bir enerji kaynağı kullanılarak elde edilmiş hidrojen olabilir, lpg gibi basınca dayanıklı tüpe koyulabilir, güneş pilleri olabilir, yada önceki yazılarda belirtildiği gibi, aracın çiğ attığı yakıt olabilir.

hidrojenden dolayı aracın çiğ yakıt atmasının önlenişi ve elde edilen extra enerjinin bu hidrojen üretim sisteminin beslenmesi için kullanımı son derece mantıklı bir argüman, ancak bu sistemin silindir içerisindeki vuruntulu ve aşırı şiddetli patlama sebebiyle motora zararları olacağı görüşündeyim.

Son bir nokta daha, hundayi bu sene hidrojenle çalışan araba tanıttı, o sistemde elektrik enerjisi ile çalışan istasyonlar suyu parçalayarak hidrojen üretiyor burada güneş veya rüzgar enerjisi de kullanılabilir ve bu hidrojen araca yüklenip aracı hareket ettirmek amacı ile kullanılıyor, bu sistem kuyu açma, rafineri ve nakliye ve ötv gibi maliyetler barındırmağı için, petrole göre çok daha ucuz sonuçlar veriyor.

Hidrojen doğada doğal olarak bulunan bir element değildir bu nedenle enerji KAYNAĞI olarak değil ancak enerji TAŞIYICISI olarak kullanılabilir, yani petrol veya kömürde olduğu gibi önceden enerji yüklenmiş bir malzeme olarak hidrojen elde edip onu yakarak enerji elde etmek mümkün değil, herhangi bir kaynaktan enerji elde edip bu enerjiyi hidrojene yükleyerek hidrojen elde edip onu ihtiyaç duyduğumuz başka yerlerde kullanabiliriz, tabi hidrojeni yakınca ortaya su molekülü çıktığı için çok da çevreci bir yöntem oluyor bu.

Merhabalar bizim taktırdığımız sistemde arac hidrojeni bir katkı olarak kullanıp yakamadığı yakıtı yakıyor en temeli bu, hidrojen teminini ise ürettiği hidrojenin kullanamadığı kısmını depoluyor ve gerekli olduğu yerde kullanıyor, dediğim gibi daha detaylı bilgi edinmek test etmek araçları görmek isterseniz her zaman kapımız acıktır bekleriz bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim.

Alıntı yapılan: amraam;425319
İşte bu temel termodinamik yasaları bilinmeyince derdimizi anlatmak zor oluyor.Hidrojenin kendisi zaten bir yakıt elbette güç artışı yapabilir ama hidrojeni elde etmek zor.Günümüzde endüstriyel hidrojen doğalgaz veya amonyak türevlerinde bulunan hidrojen atomlarının koparılması ile elde ediliyor.Ben arabamda hidrojende ayrıca yakmak istiyorum derseniz hidrojen tüpü koyup yakabilirsiniz ama arabada hidrojen üreteceğim deyince orada bir soru işareti oluşuyor.Şimdi bu elektroliz için elektrik lazım dolayısıyla araçtaki elektrik tüketimi artacak bunun karşılanması da şarj dinamosuna dolayısıyla motora ekstra yük olarak geri dönmez mi?

Bizim taktırdığımız sistemde gerçekleşen hidroliz aracın motoruna exstrem bi yük bindirmediği için bir sorun çıkartmamaktadır.


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: hosukoglu;425315
...Bazı dönemlerde suyla çalışan araba icat edildiği iddia edilir...
O iddia edenler mutlaka bir akaryakıt kullanıyorlar. Suyu da bir dolgu malzemesi olmasını isteyerek yakıtla birlikte silindire gönderiyorlar. Bu durumda sıkıştırma oranı artmış oluyor ve haliyle performans artıyor. Yoksa deposuna sadece su konularak çalışan motor henüz yok. Olsa idi su savaşları çoktan başlamış olurdu.


Çevrimdışı B.fabia

  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1838
    • Profili Görüntüle
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/otomobiller-icin-hidrojen-yakit-tasarruf-sistemi-34868236

ürün bu mudur hocam. satıcı şunları iddia etmiş;

"Otomobil sahipleri şimdiye kadar yapılmış en iyi hidrojen yakıt tasarruf sistemi artık Türkiye'de
 
BU SET 2000CC YE KADAR OLAN MOTORLU ARAÇLAR İÇİNDİR.
 
2000CC ÜZERİ MOTORLU ARAÇLAR İÇİN OLAN ÜRÜNÜMÜZÜ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
 
KISA SÜRELİ TANITIM FİYATIYLA SATIN ALMAK İÇİN ACELE EDİN
 
TÜRKİYE ÇAPINDA BAYİLİKLER VERİLECEKTİR.DETAYLI BİLGİ İÇİN MAİL ATINIZ.
 
Son teknoloji kullanılarak imal edilmiş bu sistem yüksek kaliteli ,en kapsamlı ,en güvenilir yakıt tasarruf sistemidir.3 yılda geliştirilen bu sistem 112.000 km de test edilmiştir.Sistemdeki elemanlar süper uzun ömürlü olmaları sağlamak için yüksek sıcaklıklara dayanıklı (100 derece) olarak imal edilmiştir.Cihaz Amerikan patentli olup Türkiye Distrübütörü olarak ilk defa Gittigidiyor.com da satışa sunulmuştur.
 
YAKIT GİDERİNİZ YARI YARIYA AZALDI.....DİZEL VE BENZİNLİ ARAÇLARINIZDA YAKITTA %30-50 AZALMA.DİZEL ARAÇLARA, BENZİNLİ ARAÇLARA VE LPG Lİ ARAÇLARA HİDROJEN GAZI...
ARAÇLARINIZDA SU YAKIN...YANLIŞ OKUMADINIZ SU...CİHAZ ARAÇ KONTAĞINI ÇEVİRDİĞİNİZDE OTOMATİK DEVREYE GİRER VE HİDROJEN GAZI ÜRETİR.BU GAZ YAKITLA BERABER YANIYOR... ÖMÜR BOYU BEDAVA YAKIT...
 
-HİDROJEN SİSTEMİ. ARACINIZA TAKILAN BU SİSTEMLE, SUYU ELEKTROLİZ İLE HİDROJEN VE OKSİJEN GAZINA AYRIŞTIRIYO VE YAKIT OLARAK MOTORDA YAKILIYOR. AYRICA YAKITIN %100 OLARAK TAM YANMASINI SAĞLIYOR...HEM EK YAKIT GÖREVİ SAĞLIYOR HEMDE YAKITIN TAM YANMASINI SAĞLAYARAK (KOMBILERDEKİ YOĞUŞMALI SİSTEMİ GİBİ) BÜYÜK TASARRUF SAĞLIYOR...

SİSTEM ÖZELLİKLERİ

-TÜM DİZEL - BENZİNLİ VE LPG Lİ ARAÇLARINIZA(OTOBÜS,MİDİBÜS,MİNİBÜS,TIR,KAMYON,KAMYONET,ÇEKİCİ,İŞ MAKİNASI,TRAKTÖR , JENERATÖR VE OTOMOBİLLER) TAKILIR...

-MAZOT,BENZİN VE LPG PARANIZDAN %30-50 DAHA AZ ÖDEYİN...BÖYLELİKLE YAKITTA BÜYÜK AVANTAJ SAĞLAYIN....PARANIZ CEBİNİZDE KALSIN...

-HİDROJEN GÜÇLÜ BİR YAKITTIR.MOTOR ÇEKİŞİNİZ %20 ORANINDA ARTACAKTIR...DÜŞÜK PERFORMANSLI ARAÇLARDA BİLE YÜKSEK PERFORMANS ARTIŞI SAĞLAR...

-PİSTONLARDAKİ VE YANMA ODASINDAKİ KURUMU TEMİZLER, MOTORU YENİLER VE ÖMRÜNÜ UZATIR...ARACINIZI DAHA UZUN SÜRE KULLANIRSINIZ...ARACINIZIN KONTAĞINI ÇEVİRDİĞİNİZDE, ARACINIZIN BAKIMI BAŞLAMIŞ OLUR...MOTORU TEMİZLER...

-BAKIM VE SERVİS GİDERLERİNİZ %50 AZALIR...SANAYİYİ UNUTACAKSINIZ...BİR TASARRUF DA BAKIM GİDERLERİNDE...PARANIZ CEBİNİZDE KALACAK...

-MOTOR YAĞINIZIN ÖMRÜ UZAR, 50.000 KM DE BİR DEĞİŞTİRİRSİNİZ...YAĞ GİDERİNİZ BİTTİ...PARANIZ CEBİNİZDE KALACAK...

-ÇEVRECİDİR, TAM YANMA SAĞLAR VE EGSOZDAN ÇIKAN ZEHİRLİ GAZLARI %0 A İNDİRİR.EKSOZDAN ÇIKAN KARA DUMANA SON...

-ÜLKE EKONOMİMİZ MİLYONLARCA TON YAKIT VE MİLYARLARCA DOLAR TASARRUF SAĞLAMIŞ OLUR...ÜLKEMİZ REFAHA VE FERAHA ERİŞECEK...EKONOMİMİZE DESTEK OLACAĞIZ...DAHA GÜÇLÜ-GÜVENLİ-SAĞLAM YILLARA, YARINLARA ZEMİN HAZIRLAMIŞ OLURUZ...

-CİHAZ GARANTİLİDİR,MEMNUN KALACAĞINIZDAN EMİNİZ.MEMNUN KALMAZSANIZ PARANIZI İADE EDERİZ.NE SÖYLÜYORSAK ARACINIZDA HARFİYEN AYNISINI GÖRECEKSİNİZ...
 
Set içeriği:
316L PASLANMAZ 9-plakalı lazer kesim Yakıt Pili
35 amper HHO elektronik Kontrol cihazı
Hava--atık Tankı
Soğutucu
Bubbler sistem Nötralizasyon tank
Yüksek ısıya dayanıklı hortum
Ampermetre
Tahliye Valfi
Bağlantı parçaları
Ayrıntılı, Kurulum anlatımlı CD ROM (İngilizcedir)
Haftanın her günü Email destekli Teknik Destek
 
YAKIT HÜCRESİ:

Bizim yakıt hücresi çok sağlam HDPE malzemeli, 9 adet Lazer kesim paslanmaz 316L plakalardan oluşur. Bizim hücreler elektronik 0,001 tolerans dahilinde direnci vardır. Bu demektirki KESİNLİKLE kaçak yapmaz. Tescilli O-ring conta asla değiştirme ihtiyacı göstermez.Biz gerçek otomobil kullanıcıları ile yaptığımız denemelerde 112.000 km test edilmiş olup halen kullanıma devam etmektedirler. Sistemde kullanılan sudan sızan tek damla yoktur.Kışın sıfırın altındaki sıcaklıklarda dahi kullanımda herhangi bir sorun olmaz. Tüm cıvata, somun ve pullar PASLANMAZDIR. Yakıt hücresi oldukça küçük boyutlu olduğundan aracın hemen her yerine rahatça monte edilebilir.
 
Yakıt hücresi 16-20 amperde dakikada 1 litre , 35-40 amperde dakikada 2,2 litre hidrojen gazı üretebilmektedir.Türkiyede bazı kişiler pet şişelerde hidrojen gazı üretip bunu araçlarında kullanmayı denemişler ancak yeterli gaz çıkışı olmaması ve sistemin 1-2 günden uzun süre sağlıklı çalışmaması nedeniyle hüsrana uğramışlar bu nedenlede hidrejen gazının işe yaramadığını söylemektedirler.Bizim sistemimiz pet şişe sisteminden en az 10-20 kat daha fazla gaz üretmekte ve sadece ayda bir kimyasal sıvının değişimiyle yıllarca sorunsuz olarak kullanılabilen bir sistemdir.
 
REZERVUAR TANK:

Rezervuar tankı özel imalat olup yüksek basınca dayanıklıdır (48 oz) Yakıt hücresinden gelen fazla elektroliti tutarak tekrar yakıt hücresine gönderir.. Tank ölçüleri r 6.5 x 5 x 4 olup hemen her yere monte edilebilir.
 
Soğutucu :

Sistem aluminyum soğutucu sayesinde uzun kullanımlarda bile serin kalır.Pompa sistemi gerektirmeyen tasarım sayesinde yakıt hücresi elektroliti sürekli düşük sıcaklılarda kalır.. Soğutucu boruları bakır olup sadece soğutucu plakalar aluminyumdur.Sistemin düşük ısıda kalması için soğutucu radyatör aracın ön tarafına yerleştirilir.
 
Bublers nötralizasyon sistemi:
Olası elektrolit buharlarını temizlemek ve motora hidrojen gazının girmeden önce temizlenmesi için kullanılır.Tescilli bu ikiz tank sistemi buharı temizler , sistemi kirlenmelere karşı korur, ve elektroliz sıvısını tekrar sisteme gönderir.Ayrıca motordan olası bir kıvılcımda alevin rezarvuar tankına ulaşmasını önler.
 
Ampermetre:
Araç içine yerleştirilir.Böylece kullanıcı sistemin çalışmasını takip edebilir.
 
Bağlantı Hortumları:
Hortumlar yüksek sıcaklığa dayanıklı olarak özel üretimdir.Yıllarca sorunsuz kullanılabilirler.
 
Tahliye Valfi:
Sistemde kullanılan kimyasal sıvının ayda bir değiştirilmesi önerilmektedir.Bu valf ile çok kolay bir şekilde tüm sıvı boşaltılmaktadır.
(Not:Tasarruf oranı aracın marka, model, motor sisteminin yenilik eskilik gibi koşullara bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.Ortalama tasarruf oranı %40 civarıdır)
 
 
SIKÇA SORULAN SORULAR
sistem nasıl çalışıyor?
Cihazımızın deposuna özel kimyasal ile karıştırarak koyacağınız 1 litre kadar su cihazın yakıt hücresinde elektroliz edilir.Yakıt hücresi dakikada 1 litre gaz üretir.Bu gaz önce soğutucu radyatöre ordanda cihazın deposuna gider.Daha sonra  çiftli buhar temizleme (bubler) tüplerine gider.Gaz tamemen temizlendikten sonra bir hortum vasıtasıyla aracınızın hava giriş yerinden ( hava filtresi) motora verilir.
Aracım dizel. Bu sistem aracıma olurmu ?

Sistemimiz tüm dizel, benzinli ve LPG li araçlara uygundur.

 

Aracım sıfır? Aracıma zarar verirmi ?

Cihazın araçlara hiçbir zararı yoktur.Hidrojen gazı çok yanıcı olmasına rağmen verdiği ısı miktarı oldukça düşüktür.Bu nedenle motorda herhangi bir zarar meydana getirmez.

 

Montajı kim yapacak ?

Şuan bayilikler verilme aşamasındadır.Bayilikler verilinceye kadar  üründen satın almanız halinde cihazı kendiniz montajlayabilir veya bir oto elektrikçisine montajlatabilirsiniz.Montaj işleemi oldukça kolaydır.Detaylı kullanım klavuzu ve montajı gösterir video cd ürünle birlikte göndermekteyiz.

 

Montajı biz yaparsak ürün garanti dışı kalırmı ?

Bayilikler verilinceye kadar yapılan montajlardada ürün garantimizdedir.Bulunduğunuz ilde bayilik verildikten sonra montajı bayi dışında biri yaparsa garanti kapsamına girmeyecektir.

 

Ayda bir değişen kimyasal sıvı nedir? Nasıl temin edilecek?

Kimyasal sıvı  su ve buna karıştırılan özel bir kimyasal tozdur.Su normal damacana sudur.Klorsuz olması gerekmektedir.Kimyasal toz ise ilk alımda cihazla birlikte gönderilmektedir.Bu size bir yıl yetecek miktardadır.Bir yıl sonra ise tekrar bizden ve bayilerimizden temin edebilirsiniz.Kutusu 25 tl olup bu size bir yıl yetecek miktardadır.

 

Kimyasal sıvı nasıl değişecek,Her seferinde servisemi gitmem gerek ?

Kimyasal sıvının değişimi çok kolaydır.Sistemde bulunan bir  valf açılarak sıvı boşlatılıp yeni sıvı ana tanka ilave edilir.Bu işlem yaklaşık 2 dakikanızı alır.

 

Sisteminizin Türkiyedeki sistemlerden farkı nedir ?

Cihazın en büyük farkı gaz üretim kapasitesi ve kullanım ömrüdür.Cihazımız  dakikada 1 ila 2,2 litre gaz üretim kapasitesine sahiptir.Bu miktar verilen akım değiştirilerek üretilen gaz miktarı ayarlanabilmektedir.Türkiyedeki sistemler ortalama 70-120 mililitre gaz üretebilmektedirler.Hidrojenin tasarruf sağlaması için 1600cc hacmindeki  motora dakikada en az 1 litre gaz verilmesi gerekir. Daha büyük motorlar için gaz miktarı daha fazla olmalıdır.Bir diğer farkıda cihazın ömrüdür.Cihazımız 5 yıl boyunca herhangibir parça değişimi gerektirmeyecek yapıdadır.5 yıl sonra hidrojen üreten yakıt hücresi değiştirilerek sistem ilk günkü performansında kullanılmaya devam edilebilir.Türkiyedeki sistemler ortalama 6 ayda bir hücre değişimi geretirmektedirler.

 

Kaza anında bir tehlike oluştururmu ?

Sistemde çok fazla gaz biriktirilmediğinden bir kazada az miktardaki gaz yansa bile ciddi bir tehlike doğurmaz.

 

Bayiniz olmak istiyorum. Şartlarınız nelerdir ?

Bayimiz olmak için limited şirket olmak, Montaj ve bakım yapabilecek yeterli kalifiyede eleman bulundurmak ve cihazın tanıtım ve satışını yapmak için en az bir adet satın almış olmak gerekmektedir.

 

Kargolama süresi neden bu kadar uzun ?

Şuan cihazın ithalatı için gerekli izinler alınmaktadır.Bunlar tamamlanıp toplu ithalat yapılıncaya kadar olan süreçte az miktarda da olsa cihazı tanıtmak adına müşteri siparişine istinaden  ürün Amerikadan getirtilmektedir.Cihaz ortalama olarak   siparişten 15 gün sonra  elimize ulaşmaktadır.

Ürün siparişinizi takiben 10-15 işgünü içinde teslim edilmektedir.
Ürünü beğenmemek gibi sebeplerden dolayı yapılan geri iadelerde geliş ve dönüş kargo ücreti alıcıya aittir."


Çevrimdışı emreozukan

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: bahtsız fabia;425344
http://urun.gittigidiyor.com/garaj/otomobiller-icin-hidrojen-yakit-tasarruf-sistemi-34868236

ürün bu mudur hocam. satıcı şunları iddia etmiş;

"Otomobil sahipleri şimdiye kadar yapılmış en iyi hidrojen yakıt tasarruf sistemi artık Türkiye'de
 
BU SET 2000CC YE KADAR OLAN MOTORLU ARAÇLAR İÇİNDİR.
 
2000CC ÜZERİ MOTORLU ARAÇLAR İÇİN OLAN ÜRÜNÜMÜZÜ GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ.
 
KISA SÜRELİ TANITIM FİYATIYLA SATIN ALMAK İÇİN ACELE EDİN
 
TÜRKİYE ÇAPINDA BAYİLİKLER VERİLECEKTİR.DETAYLI BİLGİ İÇİN MAİL ATINIZ.
 
Son teknoloji kullanılarak imal edilmiş bu sistem yüksek kaliteli ,en kapsamlı ,en güvenilir yakıt tasarruf sistemidir.3 yılda geliştirilen bu sistem 112.000 km de test edilmiştir.Sistemdeki elemanlar süper uzun ömürlü olmaları sağlamak için yüksek sıcaklıklara dayanıklı (100 derece) olarak imal edilmiştir.Cihaz Amerikan patentli olup Türkiye Distrübütörü olarak ilk defa Gittigidiyor.com da satışa sunulmuştur.
 
YAKIT GİDERİNİZ YARI YARIYA AZALDI.....DİZEL VE BENZİNLİ ARAÇLARINIZDA YAKITTA %30-50 AZALMA.DİZEL ARAÇLARA, BENZİNLİ ARAÇLARA VE LPG Lİ ARAÇLARA HİDROJEN GAZI...
ARAÇLARINIZDA SU YAKIN...YANLIŞ OKUMADINIZ SU...CİHAZ ARAÇ KONTAĞINI ÇEVİRDİĞİNİZDE OTOMATİK DEVREYE GİRER VE HİDROJEN GAZI ÜRETİR.BU GAZ YAKITLA BERABER YANIYOR... ÖMÜR BOYU BEDAVA YAKIT...
 
-HİDROJEN SİSTEMİ. ARACINIZA TAKILAN BU SİSTEMLE, SUYU ELEKTROLİZ İLE HİDROJEN VE OKSİJEN GAZINA AYRIŞTIRIYO VE YAKIT OLARAK MOTORDA YAKILIYOR. AYRICA YAKITIN %100 OLARAK TAM YANMASINI SAĞLIYOR...HEM EK YAKIT GÖREVİ SAĞLIYOR HEMDE YAKITIN TAM YANMASINI SAĞLAYARAK (KOMBILERDEKİ YOĞUŞMALI SİSTEMİ GİBİ) BÜYÜK TASARRUF SAĞLIYOR...

SİSTEM ÖZELLİKLERİ

-TÜM DİZEL - BENZİNLİ VE LPG Lİ ARAÇLARINIZA(OTOBÜS,MİDİBÜS,MİNİBÜS,TIR,KAMYON,KAMYONET,ÇEKİCİ,İŞ MAKİNASI,TRAKTÖR , JENERATÖR VE OTOMOBİLLER) TAKILIR...

-MAZOT,BENZİN VE LPG PARANIZDAN %30-50 DAHA AZ ÖDEYİN...BÖYLELİKLE YAKITTA BÜYÜK AVANTAJ SAĞLAYIN....PARANIZ CEBİNİZDE KALSIN...

-HİDROJEN GÜÇLÜ BİR YAKITTIR.MOTOR ÇEKİŞİNİZ %20 ORANINDA ARTACAKTIR...DÜŞÜK PERFORMANSLI ARAÇLARDA BİLE YÜKSEK PERFORMANS ARTIŞI SAĞLAR...

-PİSTONLARDAKİ VE YANMA ODASINDAKİ KURUMU TEMİZLER, MOTORU YENİLER VE ÖMRÜNÜ UZATIR...ARACINIZI DAHA UZUN SÜRE KULLANIRSINIZ...ARACINIZIN KONTAĞINI ÇEVİRDİĞİNİZDE, ARACINIZIN BAKIMI BAŞLAMIŞ OLUR...MOTORU TEMİZLER...

-BAKIM VE SERVİS GİDERLERİNİZ %50 AZALIR...SANAYİYİ UNUTACAKSINIZ...BİR TASARRUF DA BAKIM GİDERLERİNDE...PARANIZ CEBİNİZDE KALACAK...

-MOTOR YAĞINIZIN ÖMRÜ UZAR, 50.000 KM DE BİR DEĞİŞTİRİRSİNİZ...YAĞ GİDERİNİZ BİTTİ...PARANIZ CEBİNİZDE KALACAK...

-ÇEVRECİDİR, TAM YANMA SAĞLAR VE EGSOZDAN ÇIKAN ZEHİRLİ GAZLARI %0 A İNDİRİR.EKSOZDAN ÇIKAN KARA DUMANA SON...

-ÜLKE EKONOMİMİZ MİLYONLARCA TON YAKIT VE MİLYARLARCA DOLAR TASARRUF SAĞLAMIŞ OLUR...ÜLKEMİZ REFAHA VE FERAHA ERİŞECEK...EKONOMİMİZE DESTEK OLACAĞIZ...DAHA GÜÇLÜ-GÜVENLİ-SAĞLAM YILLARA, YARINLARA ZEMİN HAZIRLAMIŞ OLURUZ...

-CİHAZ GARANTİLİDİR,MEMNUN KALACAĞINIZDAN EMİNİZ.MEMNUN KALMAZSANIZ PARANIZI İADE EDERİZ.NE SÖYLÜYORSAK ARACINIZDA HARFİYEN AYNISINI GÖRECEKSİNİZ...
 
Set içeriği:
316L PASLANMAZ 9-plakalı lazer kesim Yakıt Pili
35 amper HHO elektronik Kontrol cihazı
Hava--atık Tankı
Soğutucu
Bubbler sistem Nötralizasyon tank
Yüksek ısıya dayanıklı hortum
Ampermetre
Tahliye Valfi
Bağlantı parçaları
Ayrıntılı, Kurulum anlatımlı CD ROM (İngilizcedir)
Haftanın her günü Email destekli Teknik Destek
 
YAKIT HÜCRESİ:

Bizim yakıt hücresi çok sağlam HDPE malzemeli, 9 adet Lazer kesim paslanmaz 316L plakalardan oluşur. Bizim hücreler elektronik 0,001 tolerans dahilinde direnci vardır. Bu demektirki KESİNLİKLE kaçak yapmaz. Tescilli O-ring conta asla değiştirme ihtiyacı göstermez.Biz gerçek otomobil kullanıcıları ile yaptığımız denemelerde 112.000 km test edilmiş olup halen kullanıma devam etmektedirler. Sistemde kullanılan sudan sızan tek damla yoktur.Kışın sıfırın altındaki sıcaklıklarda dahi kullanımda herhangi bir sorun olmaz. Tüm cıvata, somun ve pullar PASLANMAZDIR. Yakıt hücresi oldukça küçük boyutlu olduğundan aracın hemen her yerine rahatça monte edilebilir.
 
Yakıt hücresi 16-20 amperde dakikada 1 litre , 35-40 amperde dakikada 2,2 litre hidrojen gazı üretebilmektedir.Türkiyede bazı kişiler pet şişelerde hidrojen gazı üretip bunu araçlarında kullanmayı denemişler ancak yeterli gaz çıkışı olmaması ve sistemin 1-2 günden uzun süre sağlıklı çalışmaması nedeniyle hüsrana uğramışlar bu nedenlede hidrejen gazının işe yaramadığını söylemektedirler.Bizim sistemimiz pet şişe sisteminden en az 10-20 kat daha fazla gaz üretmekte ve sadece ayda bir kimyasal sıvının değişimiyle yıllarca sorunsuz olarak kullanılabilen bir sistemdir.
 
REZERVUAR TANK:

Rezervuar tankı özel imalat olup yüksek basınca dayanıklıdır (48 oz) Yakıt hücresinden gelen fazla elektroliti tutarak tekrar yakıt hücresine gönderir.. Tank ölçüleri r 6.5 x 5 x 4 olup hemen her yere monte edilebilir.
 
Soğutucu :

Sistem aluminyum soğutucu sayesinde uzun kullanımlarda bile serin kalır.Pompa sistemi gerektirmeyen tasarım sayesinde yakıt hücresi elektroliti sürekli düşük sıcaklılarda kalır.. Soğutucu boruları bakır olup sadece soğutucu plakalar aluminyumdur.Sistemin düşük ısıda kalması için soğutucu radyatör aracın ön tarafına yerleştirilir.
 
Bublers nötralizasyon sistemi:
Olası elektrolit buharlarını temizlemek ve motora hidrojen gazının girmeden önce temizlenmesi için kullanılır.Tescilli bu ikiz tank sistemi buharı temizler , sistemi kirlenmelere karşı korur, ve elektroliz sıvısını tekrar sisteme gönderir.Ayrıca motordan olası bir kıvılcımda alevin rezarvuar tankına ulaşmasını önler.
 
Ampermetre:
Araç içine yerleştirilir.Böylece kullanıcı sistemin çalışmasını takip edebilir.
 
Bağlantı Hortumları:
Hortumlar yüksek sıcaklığa dayanıklı olarak özel üretimdir.Yıllarca sorunsuz kullanılabilirler.
 
Tahliye Valfi:
Sistemde kullanılan kimyasal sıvının ayda bir değiştirilmesi önerilmektedir.Bu valf ile çok kolay bir şekilde tüm sıvı boşaltılmaktadır.
(Not:Tasarruf oranı aracın marka, model, motor sisteminin yenilik eskilik gibi koşullara bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.Ortalama tasarruf oranı %40 civarıdır)
 
 
SIKÇA SORULAN SORULAR
sistem nasıl çalışıyor?
Cihazımızın deposuna özel kimyasal ile karıştırarak koyacağınız 1 litre kadar su cihazın yakıt hücresinde elektroliz edilir.Yakıt hücresi dakikada 1 litre gaz üretir.Bu gaz önce soğutucu radyatöre ordanda cihazın deposuna gider.Daha sonra  çiftli buhar temizleme (bubler) tüplerine gider.Gaz tamemen temizlendikten sonra bir hortum vasıtasıyla aracınızın hava giriş yerinden ( hava filtresi) motora verilir.
Aracım dizel. Bu sistem aracıma olurmu ?

Sistemimiz tüm dizel, benzinli ve LPG li araçlara uygundur.

 

Aracım sıfır? Aracıma zarar verirmi ?

Cihazın araçlara hiçbir zararı yoktur.Hidrojen gazı çok yanıcı olmasına rağmen verdiği ısı miktarı oldukça düşüktür.Bu nedenle motorda herhangi bir zarar meydana getirmez.

 

Montajı kim yapacak ?

Şuan bayilikler verilme aşamasındadır.Bayilikler verilinceye kadar  üründen satın almanız halinde cihazı kendiniz montajlayabilir veya bir oto elektrikçisine montajlatabilirsiniz.Montaj işleemi oldukça kolaydır.Detaylı kullanım klavuzu ve montajı gösterir video cd ürünle birlikte göndermekteyiz.

 

Montajı biz yaparsak ürün garanti dışı kalırmı ?

Bayilikler verilinceye kadar yapılan montajlardada ürün garantimizdedir.Bulunduğunuz ilde bayilik verildikten sonra montajı bayi dışında biri yaparsa garanti kapsamına girmeyecektir.

 

Ayda bir değişen kimyasal sıvı nedir? Nasıl temin edilecek?

Kimyasal sıvı  su ve buna karıştırılan özel bir kimyasal tozdur.Su normal damacana sudur.Klorsuz olması gerekmektedir.Kimyasal toz ise ilk alımda cihazla birlikte gönderilmektedir.Bu size bir yıl yetecek miktardadır.Bir yıl sonra ise tekrar bizden ve bayilerimizden temin edebilirsiniz.Kutusu 25 tl olup bu size bir yıl yetecek miktardadır.

 

Kimyasal sıvı nasıl değişecek,Her seferinde servisemi gitmem gerek ?

Kimyasal sıvının değişimi çok kolaydır.Sistemde bulunan bir  valf açılarak sıvı boşlatılıp yeni sıvı ana tanka ilave edilir.Bu işlem yaklaşık 2 dakikanızı alır.

 

Sisteminizin Türkiyedeki sistemlerden farkı nedir ?

Cihazın en büyük farkı gaz üretim kapasitesi ve kullanım ömrüdür.Cihazımız  dakikada 1 ila 2,2 litre gaz üretim kapasitesine sahiptir.Bu miktar verilen akım değiştirilerek üretilen gaz miktarı ayarlanabilmektedir.Türkiyedeki sistemler ortalama 70-120 mililitre gaz üretebilmektedirler.Hidrojenin tasarruf sağlaması için 1600cc hacmindeki  motora dakikada en az 1 litre gaz verilmesi gerekir. Daha büyük motorlar için gaz miktarı daha fazla olmalıdır.Bir diğer farkıda cihazın ömrüdür.Cihazımız 5 yıl boyunca herhangibir parça değişimi gerektirmeyecek yapıdadır.5 yıl sonra hidrojen üreten yakıt hücresi değiştirilerek sistem ilk günkü performansında kullanılmaya devam edilebilir.Türkiyedeki sistemler ortalama 6 ayda bir hücre değişimi geretirmektedirler.

 

Kaza anında bir tehlike oluştururmu ?

Sistemde çok fazla gaz biriktirilmediğinden bir kazada az miktardaki gaz yansa bile ciddi bir tehlike doğurmaz.

 

Bayiniz olmak istiyorum. Şartlarınız nelerdir ?

Bayimiz olmak için limited şirket olmak, Montaj ve bakım yapabilecek yeterli kalifiyede eleman bulundurmak ve cihazın tanıtım ve satışını yapmak için en az bir adet satın almış olmak gerekmektedir.

 

Kargolama süresi neden bu kadar uzun ?

Şuan cihazın ithalatı için gerekli izinler alınmaktadır.Bunlar tamamlanıp toplu ithalat yapılıncaya kadar olan süreçte az miktarda da olsa cihazı tanıtmak adına müşteri siparişine istinaden  ürün Amerikadan getirtilmektedir.Cihaz ortalama olarak   siparişten 15 gün sonra  elimize ulaşmaktadır.

Ürün siparişinizi takiben 10-15 işgünü içinde teslim edilmektedir.
Ürünü beğenmemek gibi sebeplerden dolayı yapılan geri iadelerde geliş ve dönüş kargo ücreti alıcıya aittir."


Hayır hocam bizim taktırdığımız sistem türkiyede sadece bizim araçlarda var şuan bu sistemi bilmiyorum ama mantığı aynıdır bununla.


Çevrimdışı hosukoglu

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 38
    • Profili Görüntüle
normal motorların %15 civarı yakıtı çiğ attığını söylüyorsunuz ve bu sistemin o yakıtında yanmasını sağladığını iddia ediyorsunuz, tamam çok güzel %15 lik yakıtın extradan yanmasını sağlayarak %20-30 (ki bu da sizin iddianız) arası tasarruf nasıl olacak peki hatta bu noktada takacağınız sistemin de çalıştığı sırada kaybedeceği enerjiyi hesaba katarsak, teorik olarak maximum %10 tasarruf yapabilirsiniz demektir.

bir de motora extrem bir yük getirmeden hidrojen nasıl elde ediyorsunuz onu öğrenebilir miyim?, extrem yük getirmeden hidrojen elde edebilen bir teknoloji dünyada devrim yaratabilir.

üçüncüsü dizel motorların bu şiddette patlamalara uygun olmayan silindirleri konusunu nasıl çözüyorsunuz, motorun normal yaktığının üzerine %15 fireyi onun üzerine de fazladan basılan hidrojeni yakacaksınız silindirde, bu da motor bloğunun ömrü açısından sakıncalı.

Sisteminizi etraflıca bir şekilde anlatmanızı ricaediyorum hangi ekipmanlarla nasıl çalışıyor, hidrojeni hani yolla elde ediyor nereye depoluyor, sistemin enerji kaynağı nedir gibi?
« Son Düzenleme: 15 Mart 2013, 16:58:04 Gönderen: hosukoglu »


Çevrimdışı emreozukan

  • Tam Üye
  • ***
    • İleti: 127
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: hosukoglu;425422
normal motorların %15 civarı yakıtı çiğ attığını söylüyorsunuz ve bu sistemin o yakıtında yanmasını sağladığını iddia ediyorsunuz, tamam çok güzel %15 lik yakıtın extradan yanmasını sağlayarak %20-30 (ki bu da sizin iddianız) arası tasarruf nasıl olacak peki hatta bu noktada takacağınız sistemin de çalıştığı sırada kaybedeceği enerjiyi hesaba katarsak, teorik olarak maximum %10 tasarruf yapabilirsiniz demektir.

bir de motora extrem bir yük getirmeden hidrojen nasıl elde ediyorsunuz onu öğrenebilir miyim?, extrem yük getirmeden hidrojen elde edebilen bir teknoloji dünyada devrim yaratabilir.

üçüncüsü dizel motorların bu şiddette patlamalara uygun olmayan silindirleri konusunu nasıl çözüyorsunuz, motorun normal yaktığının üzerine %15 fireyi onun üzerine de fazladan basılan hidrojeni yakacaksınız silindirde, bu da motor bloğunun ömrü açısından sakıncalı.

Sisteminizi etraflıca bir şekilde anlatmanızı ricaediyorum hangi ekipmanlarla nasıl çalışıyor, hidrojeni hani yolla elde ediyor nereye depoluyor, sistemin enerji kaynağı nedir gibi?


Görüşleriniz için teşekkür ederim şuan universite sınavına hazırlandığım için detaylı açıklama ve görsel ekliyemiyorum ancak ygs sınavından sonra araba üsütnde takılı halini olursa montaj fotoraflarını videolarını ve montajı yapan ustaların söylediklerini ve bu sistemin sahibi olan yetkililerin söylediklerini burada paylaşıcam ama sizlerden birazcık müsade istiyorum şu 24 mart geçene kadar iyi günler dilerim.


Çevrimdışı mihalgazi

  • Site Güvenliği
  • Kahraman Üye
  • *****
    • İleti: 1556
    • Profili Görüntüle
Alıntı yapılan: Uğur@k@r;424982
Bir araç krank mili, şanzıman oranları, diferansiyel oranı lastik ebatı kriterlerinden herhangi birisinde değişiklik yapılmadan aynı viteste olmak kaydı şartıyla1500d/d' de yaptığı sürati 1000d/d' de yapamaz. Ha "3. viteste 1500d/d gitmek yerine 4. vites 1000d/d gidilebiliyor" ise demek istediğiniz bu tamam. Yani artık bir üst vites rahatlıkla kullanılabiliyorsa, gayet mantıklı. Ancak çoğu kişi 5. viteste 2500d/d' de 90km/s ile giderken artık 5. viteste 1500d/d' de 90km/s ile gideceğini düşünüyor ki imkansız eğer yukarıdaki kriterlerde değişiklik yapılmamışsa.


haşmetlüm napacaz garibim 1.2 ye 6.vites mi taktıracaz...


SKODATURKEY ailesi bir AYRICALIKTIR


Ugur A.

  • Ziyaretçi
Alıntı yapılan: mihalgazi;425607
haşmetlüm napacaz garibim 1.2 ye 6.vites mi taktıracaz...
Gücü kuvveti yeten motora takıyorlar.:wnk: Bkz. DSG-9 ileri.:wnk:


Çevrimdışı hunter

  • Kıdemli Üye
  • ****
    • İleti: 384
    • Profili Görüntüle
selam arkadaşlar. hidrojen jeneratörü olayını 4 sene önce araştırmıştım. önyargılarda haklısınız. otomotiv şirketleri düşük emisyon peşinde, isteseler petrole gerek olmayan sistemler geliştirirler, ama bu bir çark ve dönmesi gerekir(onların çarkı). araştırmalarımda amerikada 1960 lı yıllardan beri hidrojen araçlarda yakıt olarak kullanılıyor. iş makinelerinde, traktör, otobüs, otomobil vs. maalesef her üründe olduğu gibi gelişmiş ülkelerin eskiyen teknolojilerini gelişmemiş ülkelere satarak para kazanmaları mantığıyla ülkemize şu ana kadar göndermemeyi tercih ediyorlar. inanın tv, cep tel gibi elektronik bir ürün olsa şimdiye kadar herkeste olurdu. ama bu ürünle birlikte petrole bağımlılığımız azalacağı için bunu istemezler. veya lpg kiti gibi ülkemizde satılsa inanıyorum ki ülkemizdeki ustalar, beyinler, mühendisler bunun verimini %50 lerin üzerine çıkaracaktır. youtube dan hho generator, ya da hydrogen generator diye araştırırsanız binlerce videoya ulaşabilirsiniz. yada ebay vs gibi uluslararası satış yapan sitelere gözatın.